رفتن به محتوای اصلی

اکتبر 2015

سخنان شنیدنی«بابک زنجانی» در دادگاه امروز

در جریان رسوائی دزدی ها، غارتگری ها و چپاول سرمایه مردم ایران توسط شبکه های عریض و طویل حکومتی، مسائلی از سوی پادوهائی نظیر بابک زنجانی (سربازان امام زمان در جبهه اقتصادی) فاش می شود که خبر از اعماق فاجعه حکومت اسلام در ایران می دهد. ۲ میلیارد یورو بدهی، پول خرد من هم نیست/مدیرانی داریم که ماهی ۳۵۰ میلیون دلار حقوق می‌گیرند و... آقای قاضی، شما گفتید نفت برای مردم بوده، اما چرا آن ۵ میلیارد یورو که یک فردی به وزارت نفت بدهکار است را پیگیری نمی کنید؟ براستی آمران این عامل اجرائی (زنجانی) کیانند؟

ایران موافقت با کنار رفتن اسد را تکذیب کرد

در حالی که مذاکرات بر سر بحران سوریه در وین در جریان است، رسانه‌های ایران از قول حسین امیرعبداللهیان خبر دادند که جمهوری اسلامی موافقت با کناره‌گیری بشار اسد از قدرت در یک روند ۶ ماهه را تکذیب کرده است.

کشته شدن۷ نفر در سیل غرب کشور/ آبگرفتگی در ۱۲ استان

حسین درویشی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: ۷ نفر از هموطنان بر اثر وقوع سیل در استان های ایلام، لرستان و کرمانشاه جان خود را از دست دادند و یک نفر نیزدر شهرستان دهلران مفقود شده است.

سیل کوهدشت. ارتباط با ۶۵ روستا قطع شده

شکسته شدن برخی پل‌های روستایی و قطع شدن ارتباط با ۶۵ روستای کوه دشت است.از میزان خسات گزارشی در دست نیست. آب وبرق قطع می باشد. آمار دقیق کشته شدگان و مفقود شدگان معلوم نیست.

دستاورد خصوصی سازی در خاورمیانه

به دلیل فقدان شفافیت سیاسی و دموکراسی در دولت‌های رانتی منطقه ی خاورمیانه، خصوصی‌سازی عملأ به راهی برای ثروت‌اندوزی مقامات دولتی و وابستگان آنان مبدل شده است......در ایران، اعتراضات صنفی معلمان از سال 1393 به همراه اعتصابات کارگران بخش های مختلف صنعتی، نمونه های بارزی از مقاومت در برابر سیاستهای نئولیبرال است