رفتن به محتوای اصلی

سپتامبر 2015

جزئیات خودسوزی یک مرد مقابل دادگاه ملکان

مردی ۴۵ ساله به نام سیروس نیکخو فرزند رستم از روستای لکرشهرستان ملکان با ریختن بنزین بر سر خود روز دوشنبه ۶ مهر هفته جاری در محوطه دادگستری این شهر اقدام به خودسوزی کرده بود

روسیه وارد جنگ سوریه شد

جنگنده های روسیه امروز، چهارشنبه 30 سپتامبر، مواضع شورشیان سوریه در نزدیکی شهر حمص را بمباران کردند

ماری هرف: در زمینه حقوق بشر همچنان بر ایران فشار می‌آوریم

رادیو فردا با ماری هرف، مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا در امور ارتباطات استراتژیک، در مورد سخنان باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در سازمان ملل، گفتگو کرده است.
گفتگوی با ماری هرف در مورد سخنان باراک اوباما در سازمان ملل

سایت مجلس:مردم انتظار ارزانی نداشته باشند

ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفته است:همچنان در رکود هستیم/مردم انتظار ارزانی نداشته باشند.وی با بیان اینکه افزایش تورم تا ۱۰ درصد قابل تحمل است، اما شرایط رکودی نه گفت: در شرایط رکودی، اشتغال کاهش و بیکاری افزایش یافته است و تحصیلکرده ها با مشکلات جدی برای اشتغال مواجه هستند.

افزایش ۱۵ درصدی تعرفه‌ آب

علی‌اصغر قانع معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افزایش ۱۵ درصدی تعرفه‌های آب خبر داد.

واکنش سخنگوی دولت به نامه زنجانی:٢‌میلیارد و ٧٠٠‌میلیون دلار پول کمی نیست که از آن بگذریم

«من نامه‌ای ندیدم». این واکنش «محمدباقر نوبخت»، سخنگوی دولت است به نامه «بابک زنجانی» خطاب به رئیس‌جمهوری؛ واکنشی یک روز پس از انتشار نامه «بابک زنجانی» به رئیس‌جمهوری و چهار روز مانده به دادگاه زنجانی.

ردپای۵مقام ذی نفوذ درپرونده بابک زنجانی

امیرعباس سلطانی رئیس کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس با بیان اینکه تخلف بابک زنجانی به فروش نفت ختم نمی‌شود، گفت: بابک زنجانی برای پرداخت بودهی خود گردن کلفتی می‌کند و این فردا با یادداشت یک شخص خاص به بانک مرکزی معرفی شد.