رفتن به محتوای اصلی

مارس 2015

تا بامداد روز چهارشنبه به ایران فرصت داده شد که تصمیم بگیرد

شش قدرت جهانی عضو گروه ۱+۵ به ایران گفته‌اند تا سحرگاه چهارشنبه تصمیم خود را درباره پذیرش تفاهم سیاسی بگیرد.
وزارت خارجه آمریکا: آنقدر پیشرفت داشته‌ایم که مذاکرات را تا چهارشنبه ادامه دهیم.
این در حالی است که یک مقام آمریکایی مهلت دادن به ایران برای تصمیم‌گیری تا بامداد چهارشنبه را تکذیب کرد.

استقلال آذربایجان جنوبی از ایران

چرا وقتی حکومت هایتان می خواستند، زبان و فرهنگ و تاریخ آذربایجان را در زیر بمباران هزاران تن فرهنگ دروغ، تاریخ جعلی و زبان فارس دفن کنند، ساکت بودید؟
چرا وقتی زبان فارسی در مدارس برای آذربایجانیان اجباری شد، از حقوق بشر و حقوق ملت آذربایجان جنوبی برای داشتن زبان و تاریخ و ادبیات و ... خودشان، دفاع نکردید؟
چرا با ملت تورک آذربایجان جنوبی هم صدا نشدید تا زبانشان در مدارس و دانشگاه ها آموزش داده شود؟

افزایش واردات مواد اولیه صنایع نساجی از ترکیه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش واردات فرآورده‌های مواد اولیه صنایع نساجی از ترکیه خبر داد. این سیاست سالهاست که موجب ورشکستگی تولید داخلی گشته و نساجي ايران با سابقه چهار هزار ساله که از 100 سال قبل صنعتي گشته، به ورشکستگی کشانده شده است. اکنون "محصولات نساجی قاچاق، 90 درصد از حجم پارچه‌های موجود در بازار را به خود اختصاص داده‌اند". شبکه های مافیائی حکومتی، سیاست های ضد ملی و ایران ستیزانه، و بیخیالی قشر انگل آخوند نسبت به سرنوشت کشور، اساسن تولید ملی را فلج کرده است.

جمهوری خواهان ایران وگرایشات درونی موجود درمیان آنها

موضوع مرکزی مورد اختلاف در میان جمهوری خواهان ایران در خارج کشور به امر ضرورت گذار از جمهوری اسلامی به جمهوری ایران و چگونگی آن برمی گردد. بخشی از آنان جمهوری اسلامی را اصلاح پذیر و بخشی دیگر اصلاح ناپذیر تلقی می کنند؛ یکی سیاست تعرضی علیه نظام دینی حاکم پیش می گیرد و دیگری سیاستی ملایم که گاه تاهمراهی با آن یا دنباله روی از بخشی از آن امتداد می یابد. و به این ترتیب به دو سیاست متفاوت در برخورد به رژیم ج. ا. و جناح بندی های درونی نظام ره می برند.

معلمان سبزوار با وجود مزاحمت رژیم کانون صنفی تشکیل دادند

آقايان فرماندار ونيروهای امنيتي وآموزش وپرورش وحراستی های دولت تدبير و اميد و حاكميت اصول گرای بی اصول ! اگر برای شما مردم تره هم خورد نمی كنند به خاطر اين است كه حقوق ابتدايی قشر معلم مورد اعتماد ملت را حاضر نيستيد به رسميت بشناسيد ....... شما به معلمان اعتماد نداريد، آنوقت توقع داريد كه در مذاكرات هسته ای دنيا به شما اعتماد كند؟ زهی خيال باطل ! باد ميكاريد، توفان نه، سونامی درو ميكنيد