رفتن به محتوای اصلی

نوامبر 2014

داعش از خاک ترکیه به کوبانی حمله کرد

این نیز تائید دیگری است که ترکیه خواهان سقوط کوبانی است. ترکیه در سه ماه گذشته نظامیان و تسلیحات سنگین خود در را در مرز مستقر کرده و از ورود هر نوع کمکی به کوبانی جلوگیری می کند. اما در سطح وسیعی به داعش اجازه داده است از مرزهای آن برای اهدافش استفاده کند.

یکی از افراد تیم حمله به دختران جهرم ،عضو بسیج «قطب آباد» است!

سرنخ ضاربین دختران جهرم به بسیج تحت فرماندهی سیدعلی خامنه ای رسید! آخوندها نتوانستند مانند اسیدپاشان اصفهان، محمد بهشتی فرعضو بسیج «قطب آباد»، که پسر سرهنگ پاسدارجلیل بهشتی فر(جلیل اسفریزی) است را زیر عبای رهبر پنهان کنند. پدر این بسیجی درحال حاضرفرمانده بسیج قطب آباد(روستایی در فاصله ۱۰ کیلومتری جهرم) می باشد. تهاجم به دختران جهرم در راستای امر به معروف (بخوانید تحمیل دین و فرهنگ عرب به ایرانیان) زنجیره ای و تیمی بوده است که فرد دستگیر شده در مورد مجرمین دیگر و فرماندهانشان سخن نگفته است.

از اعتصاب عمومی زندانیان سیاسی و مدنی حمایت می‌کنیم

ما امضاکنندگان این اطلاعیه مشترک، ضمن حمایت از خواسته‌های عادلانه و بر حق اعتصاب‌کنندگان در زندان ارومیه، تمامی سازمان‌ها، احزاب و فعالین مدنی و سیاسی را به دفاع و حمایت فعال از زندانیان سیاسی و مدنی فرامی‌خوانیم.
ما خواهان اعزام نمایندگان مجامع بین‌المللی حقوق بشر برای رسیدگی به وضع اعتصاب‌کنندگان و تمامی زندانیان سیاسی در ایران هستیم.

نان ۳۰ درصد گران می‌شود

چرا نان گران تر شد؟ روحانیت شیعه با سیاست ترجیح منافع اسلام و اسلامگرایان بر ایران و ایرانیان، کشور را در فقر، فلاکت، گرانی، فساد و فحشاء و آستانه انفجار کشانده است. کمر ملت ایران زیر بار هزینه های نجومی روحانیت شیعه خم شده است. حکومت با مشی تحمیق سیاسی - دینی مردم، ایجاد قشر گدامنش و مزدور در لایه های عقب مانده جامعه، تحقیر و توهین ملی را نهادینه کرده و بر آنست تا بر ویرانه اقتصاد، فرهنگ و سیاست گرسنه گذاشتن مردم، پرچم سلطه دین و فرهنگ بیابانگردان عربستان را برافراشته نگه دارد.

جنايات سازمان‌يافته جهرم عليه دختران دانشجو، به کجا پناه بايد برد؟

جنايات اخير جهرم عليه دختران دانشجو به‌طور قطع همان پيامی را برای زنان از نظر حاکميت "بدحجاب" در بر دارد که اسيدپاشی‌های اصفهان داشت. ولايت مطلقه فقيه و انصار او در پوشاندن چهره زن ايرانی با حجاب اسلامی و "حجاب برتر" مطلقا شکست خورده‌اند. اين اقدامات هولناک هم اعتراف به اين شکست تاريخی است و هم آخرين تلاش‌های نوميدانه دستگاه ولايت برای پيشبرد پروژه حجاب اسلامی از طريق ارعاب است

دستور روحانی به چهار عضو دولت «برای بررسی مضرات پارازیت»

محمود واعظی گفت: «به هر حال پارازیت‌ها اگر از حد مشخصی بیشتر شوند می‌توانند مضراتی به دنبال داشته باشند که البته برخی از بخش‌های این پارازیت‌ها تحت نظارت ما نیست و برای آن که بتوان آنها را کنترل کرد لازم است که این بخش‌ها هم تحت نظارت ما در بیایند.» برکسی پوشیده نیست که از آنجا صدا و سیمای رزیم تحت نظارت علی خامنه ای قرار دارد و پارازیت‌ها هم تحت نظارت مستقیم رهبر قراردارد.

تمايل خودروسازان بزرگ خارجی برای ورود به بازار ايران

خبرگزاری فرانسه روز يکشنبه در گزارشی از تمايل خودروسازان بزرگ خارجی برای ورود به بازار ايران خبر داد.

طبق اين گزارش، ايران اعلام کرده که در قراردادهای جديد بايد ۴۰ درصد توليد در ايران انجام بگيرد و پس از ۵ سال، اين ميزان به ۸۵ درصد برسد.

پاپ در ترکیه، همزمان با مسیحی‌کشی در خاورمیانه

اپ فرانسیس، چهارمین پاپ تاریخ است که پایش را در ترکیه گذاشته است. پیش از او پاپ بندیکت در سال ۲۰۰۶، پاپ ژان پل دوم در سال ۱۹۷۹ و پاپ پل ششم در سال ۱۹۶۷ میلادی به این کشور سفر کردند و هر کدام از این سفرها، نقطه‌عطفی جدید را در روابط مسیحیان و مسلمانان رقم زد.

حالا نوبت پاپ فرانسیس است. او زمانی به ترکیه سفر کرده که مسیحیان در برخی کشورهای اسلامی، بیش از هر زمان دیگری تحت فشارند و ظهور پدیده‌‌ای مانند گروه «خلافت اسلامی»، زندگی آنها را زیر و رو کرده است.