رفتن به محتوای اصلی

اکتبر 2014

Zigeunerweisen آوای کولی

اگر Google Chrome و... ویدیو را نشان نمی‌دهد. از مرورگر موزیلا Mozilla Firefox استفاده کنید.

داعش و کردهای عراق و سوریه، متن یک مصاحبه

گلمراد مرادی: ببینید من انتظار داشتم که چنین پرشی بشود، چرا؟ زیرا خیلی ازعزیزان از من خواسته اند که در این زمینه نظرم را بگویم. بنده مسایل کردستان عراق را تاحدودی دنبال می کنم. اگر من هم رئیس اقلیم کردستان عراق می بودم، بدون شک چنین کاری رامی کردم. اگر چه با خطر چند دیکتاتور ناسیونالیست روبرو می شدم. آقای بارزانی ده سال تمام هر چه ازدستش آمد انجام داد اما حکومت شیعه آقای المالکی فقط گوش بفرمان ایران است و هیچ کاری برای یک بخش مهم از عراق که همان کردستان فدرال باشد، نکرده است.

آلودگی هوا در ایران: کشتار سالانه 45000 نفر



سازمان جهانی بهداشت براساس ارزیابی جدید سال 2014 ، اعلام نمود که آلودگی هوا مهمترین عامل مرگ ‌ومیر در جهان است. این سازمان بر آنست که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر در جهان در معرض مستقیم آلودگی هوا قرار دارند و بر پایه بررسی دقیقتر در سال 2012 تعداد 7 میلیون نفر در دنیا به دلایل مستقیم یا غیرمستقیم و بسبب آلودگی هوا در فضای بیرونی و داخلی، جان خود را از دست داده اند.

نقد ها و عیار ها در باره ی وکیل 32 میلیاردی

واگذاری چنین پرونده ای (32 میلیاردی) به جوانی که پروانه ی وکالت خود را از قوه ی قضائیه دریافت داشته نمی تواند بدون زمینه ی قبلی و تمهید مقدمات لازم باشد...اکثریت بسیار غالب وکلای دادگستری عضو کانون وکلا درشرایط بسیار معمول و عادی کمتر از آنچه واقعاً استحقاق دارند و زحماتی که متحمل می شوند حق الوکاله دریافت می نمایند

امامان جمعه دروغ می گویند و اسیدپاشی داعشی های شیعه را انکار می کنند

دست اندرکاران حکومت اسلامی، از دولت تا امامان جمعه ها و نهادهای سرکوب می خواهند مسئولیت جنایت اسیدپاشی، که بقول صدیقی "یک جنایت شخصی نبود" را به کشورهای خارجی نسبت دهند. آنها بیشرمانه تهاجم همه جانبه سیاسی، فرهنگی، آئینی و فیزیکی علیه دگراندیشان را انکار کرده و قربانیان بیدادگری حکومت اسلامی را نه معلول تحمیل اسلام و اسلامگرائی، بلکه نتیجه توطئه دشمن وانمود می کنند. روحانیت شیعه هرگز نمی تواند گوهر ایرانی ستیزانه اسلام و اسلامگرایان حاکم را از حافظه ملی و تاریخی ایرانیان پاک کند!