رفتن به محتوای اصلی

ژوئیه 2014

رونمايي از مسؤول پارازيت ها در كشور!

بی توجهی حاکمان نسبت به سرنوشت مردم انچنان بی حد و حصر گشته که صدای طرفداران نظام هم بلند شده است. نویسنده رسانه حکومتی نوشته است:خیلی ساده خدمت شان عرض می کنیم منظور از پارازیت در ادبیات عامه ، همان امواجی هستند که برای ایجاد اختلال در پخش شبکه های ماهواره ای ، خانه های مردم را در می نوردند و ملتی نگران مضرات آن هستند ولی هیچ کس تا کنون هیچ مسؤولیتی در این باره بر عهده نگرفته است. حال که مسؤول این ماجرا مشخص شده است، نمی شود که ملتی را با پارازیت نگران کرد و حتی یک توضیح ساده هم نداد!

درباره ی جنایات جدید اسرائیل در غزه

ما به نام بشر دوستی، به نام دفاع از حق آزاد زیستن ملت های جهان و به نام دفاع از قوانین و میثاق های بین المللی که همه ی آنها بطور منظم مورد دستبرد اسرائیل قرار می گیرد حملات امروز و دیروز اسرائیل به مردم بیگناه غزه را، همآورا به بشریت زنده و بیدار شدیداً محکوم می کنیم.

بیانیه: به کشتار مردم فلسطین بی‌درنگ پایان دهید!

کشتاری که این روزها در فلسطین جریان دارد ناشی از جنگ بین دو دولت جنایتکار و ضدمردمی است و هیچ ربطی به منافع مردم محروم و ستمدیده‌ی فلسطین ندارد، مردمی که اکنون به‌راستی گوشت دَم توپ یک جنگ ارتجاعی شده‌اند. منفعت کنونی و عاجل مردم فلسطین در پایان‌دادن سریع به این جنگ است و آنان که در آتش این جنگ می‌دمند فقط ضدیت خود را با منافع مردم فلسطین نشان می‌دهند. مردم متمدن و انسان‌دوست جهان در کنار مردم غزه باید حماس را برای پایان دادن به جنگ تحت فشار بی‌امان خود قرار دهند...