رفتن به محتوای اصلی

اوت 2013

خودم را تبعه ي مملکت پر افتخار گل و بول نمي دانم

فحش های او به همه چیز و همه کس نشانه عشق اش به انسان و آزادی و سعادت اوست. او با هر یک از شخصیتهای داستانهایش هولناک درد میکشد، میگرید ، میمیرد و زنده به گور میشود. حتی وقتی از خودش حرف میزند - در حقیقت از همه سخن میگوید. او نه تنها ناسیونالیست نیست بل به این چیزها قئ اش میگیرد. او نویسنده ایست که با تمام وجودش دردهای عمیق انسانها را درک میکند. و این عشق را با تمام توانش در هر جمله اش نشان میدهد. و در هر فحش و آخ و تف اش.

مفهوم آزادی و چشم انداز آن در ایران

در چنین شرایطی برای رهایی از قدرت چنین استبداد مرکبی بایستی اشکال چالش هم صورتی مرکب داشته باشد. یعنی جنبشی برای رهایی از استبداد (دمکراسی خواهی)، جنبش دیگری برای رهایی از استبداد دینی (سکولاریسم)، حرکت دیگری برای رهایی از اسارت استبداد نژادی (جنبش های ملی برای حق تعیین سرنوشت) و جنبشی برای رهایی از اسارت جنسیتی (فمنیسم) وجود داشته باشد تا بتواند این رژیم را در تمامی عرصه های آن به یک شرایط بی بازگشت برساند و توازن قوا را برای تغییرات همه جانبه فراهم تر سازد.

چشمهایت را بردار برویم آیسودا

بیدار شو آیسودا. باید چشمانت را بردارم و بگریزم. رویاهایم زیر تیغ قضاوت و سانسور و نفرت به خود می لرزند. اسم هایم را بر دار و بگریز آیسودا. در تهران فتنه ام، در تبریز ترک اخلال گر و در استانبول " چاپولجو" و غارتگر. در سوریه یک کودک سیاه سوختۀ تروریستم که به لطف بمبهای شیمیایی اصلاح می شوم...

با موافقت کنگره به سوریه حمله می‌کنیم !

اوباما گفت آماده است که دستور حمله را به زودی صادر کند، اما گفت این دستور را با موافقت کنگره صادر خواهد کرد. فرانسه و ترکیه اعلام کرده‌اند که در حمله احتمالی به سوریه، آمریکا را همراهی خواهند کرد.اوباما با اشاره به جنگ‌های عراق و افغانستان و نارضایتی مردم آمریکا از آنها تاکید کرد که اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه محدود خواهد بود و او قصد ندارد که نیروی زمینی را به سوریه بفرستد. او که برنده جایزه صلح نوبل است وبا اینکه می تواند بدون رای گنگره دستور حمله را صادر کند

درخواست پدر حسین رونقی از دادستان تهران جهت اخذ مرخصی

آقای ملکی دقایقی پیش نیز به گزارشگر هرانا گفت: "اگر برای فرزند یا همسرم مشکلی پیش آید، مسئول آن سپاه پاسداران، کارشناس اطلاعات سپاه، آقای خدا بخش، قاضی پیر عباسی و آقای ستاری رئیس دفتر شعبه‌ی ۲۶ و می‌باشد. تقاضای رسیدگی فوری از تمام مسئولان جمهوری اسلامی دارم."