رفتن به محتوای اصلی

ژوئیه 2013

مگان‌های ۱۵ میلیون تومانی اجلاس غیرمتعهدها به کدام نورچشمی‌ها رسید؟!

در خصوص برگزاری مراسم اجلاس سران و هزینه های صورت گرفته در آن، حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد. آن زمان بابت آن که آبروی کشور در میان بود، بسیاری از رسانه ها در پرداختن به خرج های بی حساب و کتاب سکوت کردند.اما گویا این سکوت متخلفین را گستاخ تر کرد!

خواست رهبر از دهان شریعتمداری: به بعضی وزرا رای ندهید!

جنگ مافیاهای نظام فاسد اسلامی برای تسخیر دولت ادامه دارد. هرچند در نظام فقاهتی دولت نقش عامل اجرائی ولی فقیه را دارد، ولی دیکتاتور مصمم است تمامی سیاست های خرد و کلان طبق امیال او اجراء گردند و میدان به رقیبان داده نشود. آراء و مطالبات رای دهندگان به روحانی (آمار جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیستند) برای مافیای خامنه ای کاغذپاره هائی بیش نیستند و از همینرو در دیدار با روحانی از وی خواست تا 4 وزیر را حذف کند. پیگرد دخالتگری خامنه ای، شریعتمداری هم پیام دیکتاتور را به گوش اعضای ملاخانه رساند و اعلام

رهبرنانجیب ، کمتراز"توبه" رضایت نمیدهد !

تأکید مجدد خامنه ای برصحت نتیجه انتخابات 88 ! و توهین و تهمت به معترضان به کودتای انتخاباتی ، آنهم در شرایطی که مبلغان اعتدال گری درهفته های اخیر، به توّهم پراکنی دراذهان عمومی مشغول بوده اند و چنین وانمود میساختند که گویا وخامت اوضاع کشوربه گوش بیت رهبری رسیده است و میتوان نرمش وتغییر رویه ای را از طرف خامنه ای انتظار داشت! همه با دروغگوئی ها و اتهام زنی های خامنه ای در جمع دانشجویان نقش برآب شد و مردم ایران بوضوح دیدند که خامنه ای همان خامنه ای قبلی است

در دفاع از تاریخ و زبان آذربایجان (2)

آذربایجان جنوبی در قرن بیستم پیشگام جنبش های آزادیخواهی و حرکتهای دموکراتیک در ممالک محروسه بوده و همچنین در 90 سال اخیر آذربایجان یکی از کانون های عمده مبارزه بر علیه اشکال ستم ملی و در واقع تلاش برای رسیدن به حق تعیین سرنوشت بوده است.

وضع قرار است بدتر هم بشود!

اعتیاد در ایران دارد به یک فاجعه‌ی بزرگ اجتماعی تبدیل می‌شود- البته شاید همین حالا بزرگترین فاجعه‌ی اجتماعی باشد، ما که ابعادش را نمی‌دانیم. تا دلمان بخواهد خبرهایی درباره‌ی فراوانی و ارزانی مواد مخدر و افزایش اعتیاد هست. فیلم‌ها و عکس‌ها درباره‌ی اعتیاد و وضعیت رقت‌آور معتادان خیابانی تکان دهنده‌اند. هنوز یک خبر را نتوانسته‌ای هضم کنی، خبر دیگری می‌رسد. و تو می‌مانی با این سوال که: مگر از این بدتر هم ممکن است؟ خبر بعدی حاکی است که بله، انگار بالاتر از سیاهی هم رنگی هست!