رفتن به محتوای اصلی

ژانویه 2013

بازار مکاره تبلیغات انتخاباتی به پهنای حکومت اسلامی!

ایران سرزمین رسیدن به دروازه تمدن تا گقتگوی تمدنهاست ،نه از آن اولی می توان براحتی گذشت نه ازدومی به سختی! هرچه است ، ساخته مردم ایران است و باید همه آنها را بی کم و کسر در موزه تاریخ ایران به امانت بسپاریم تا نسلهای آینده برای نوسازی آینده ایران بهره بگیرند. ایران از دیر باز از جانب حاکمان همواره بازار مکاره وعد ه وعید های بسیار شیرین و دلپذیر بوده است.تاریخ مزدک کشی را هرگز نمی توان از تاریخ ایران پاک کرد.تاریخ ایران ، تاریخ کشتار انسان هاست چرا که...

در جمهوری اسلامی هتل ها به زندان ها رشک می برند!

زندان اوین باید بماند واسرارنهفته در خود را بازگوکند! چندی پیش درجائی نوشتم: با ارتکاب جنایت زنده یاد ستاربهشتی، زندان اوین بازهم براشتهاردیرین و جهانی خود به عنوان یکی از مخوفترین زندان ها افزود. همان گونه که بار دیگر بر اشتهار دستگاه های امنیتی و بازجوئی رژیم اسلامی به عنوان یکی از خشن ترین و سبعانه ترین شکنجه گران جهانی صحه نهاد. کشتار تابستان سیاه 67 در تهران نیز در اوین صورت گرفت.

از دیروز آغاز شد: اعتراض كارگران قطار شهری اهواز به نحوه پرداخت مطالبات صنفی

اعتراضات در سراسر این سرزمین اسلامزده بشکل پراکنده ادامه دارد، صدای جنبش کارگری بتدریج بلندتر می شود و میرود تا رودهای کوچک بهم بپیوندند و خیز بزرگ جنبش کارگری را نوید دهند. خوزستان، سنگر بزرگ جنبش کارگری در آستانه آغاز اعتراضات کارگری قرار دارد. به گفته دبیر خانه کارگر خوزستان: کارگران شرکت متروی اهواز که چند سالی است با تاخیر مطالبات معوقه خود را دریافت می‌کنند از روز گذشته به نشانه اعتراض صنفی فعالیت‌های روزانه خود را در کارگاه‌های این شرکت متوقف کرده‌اند.