رفتن به محتوای اصلی

دسامبر 2012

تامين معاش در قبرستان با آب و گلاب؛ کودکان کار اردبيل در ايستگاه آخر !مهر

اما غوغاي کودکان در روزهاي پنجشنبه که قبرستانها مملو از جمعيتي مي‌شود که به مردگان خود سر مي‌زنند، غير قابل انکار است، از خود سئوال مي‌کنم مگر مي‌شود تاکنون گذر مسئولي که متولي کودکان کار است به قبرستان نيافتاده باشد، و با خود زمزمه مي‌کنم حتما بي توجه به راه خود ادامه داده است.حديث اين کودکان حديث امروز و ديروز نيست.

قهرمان 25 بهمن همچنان تاوان می دهد

بنا بر این گزارش ؛ پس از آزادی اخیر, ایشان بصورت مداوم تحت نظر نیروهای امنیتی بوده و اخیرا نیز طی تماسی مشکوک و تهدید گونه با مادر ایشان گفته شد که این چندمین بار است که اکبر دستگیر میشود و تا چند قدمی اعدام پیش رفته ولی به عللی رهایی یافته ، اگر بخواهد به فعالیت های سیاسی و مبارزاتی خود ادامه دهد عواقب خوبی در انتظارش نیست .

گزارش نهایی شهادت ناصر خانزاده و علل تأخیر در ارائه جزئیات

جنبش دانشجویی آذربایجان طبق وعده‌ای که داده بود گزارش مشروحی از نحوه شهادت ناصر خانزاده در تبریز منتشر کرده و از فشارهای وارده به خانواده وی به عنوان یکی‌ از دلایل اصلی‌ تأخیر در انتشار این جزئیات نام برد ؛در این گزارش تحلیلی و مستند چگونگی دستگیری و قتل ایشان بصورت مشروح ذکر شده است، جنبش دانشجویی آذربایجان از این گزارش با عنوان "نهایی‌" اسم برده است.نظر به اهمیت موضوع عین گزارش بدون دخل و تصرف تقدیم خوانندگان عزیز ایران گلوبال میشود:

بینش راسیستی تبارگرایی

جهان نگری، با مقولات «تبار» و «نژاد» و «عرب» و «ترک»، و مانند آنها شدیداً نژادگریانه است. در نوشته هیچ قلمزن دموکراتی رد پایی از تکیه روی مقولات تبار و نژاد و نسب، نمیتوان یافت مگر اینکه شخص راسیست باشد و از جهان نگری راسیستی بهره جوید. و نویسنده مقاله دقیقاً چنین شخصی ست. چکیده مقاله اینست که، از نظر کرمی «علت همه نگونبختیها- به اصطلاح و تکیه کلام خود نویسنده- دستاورد «ترک تباران و عرب تباران» - بوده است. در صورتی که مشکلات ، همه ، علتهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و تاریخی دارند