رفتن به محتوای اصلی

سپتامبر 2012

آب در چادرها و سرما تا مغز استخوان زلزله زدگان ورزقان؛ طرف شما چه خبر آسیدعلی؟؟؟

ایرانیان از خوش شانس ترین مردمان اسلام زده اند؛ چراکه توانستند اسلام و حکومت اسلامی را تجربه کنند و حکومت مستضعفان و اسلام ناب محمدی را به بهای گزاف تحمل ضربات جبران ناپذیر بر روح و روان جامعه بشناسند. تجربه حکومت اسلامی باعث گردید تا ماهیت مفعولین مسلکی در ابعاد ملی فاش گردد. جمهوری اسلامی 33 سال تلاش کرد تا ایران را به عصر شترچرانان برگرداند و از یکسو مانع جدی تحول و پیشرفت ایران و ایرانیان گردید و از سوی دیگر در استراتژی اسلامیزاتسیون ایران شکست خورد ه است.

دیکتاتور با نان اضافه!(به بهانه دستگیریهای اخیر در آزربایجان)

سگ گله ای پیر و باتجربه را که سالها پاسبان شهربود در یک روز تابستانی به اتهام قتل عمد بره ای دستگیر و بازداشت کردند٬در واقع بره را روباه مو قرمز سرشناسی ذبح کرده بود و بدن سرد نشده ی مقتول را در لانه سگ گله گذاشته بود.محکمه در دادگاه کانگورو به ریاست قاضی ولایی تشکیل شد.اعضای هیئت منصفه نیز از روباهان بودند و دادستان روباهی بود بنام رینارد.

امان از نیمه عقلا و نیم دیوانگان

اخیرا ویدئویی در همین سایت ایران گلوبال دیدم در رابطه با مصاحیه آقای امید دانا با فردی که در این برنامه به عنوان "پژوهشگر دین و فرهنگ زرتشتی و تاریخ زرتشتیان ؛ فعال دینی و نویسنده و روزنامه نگار و دارای 300 مقاله در رابطه با دین و فرهنگ زرتشتی و تاریخ زرتشتیان و مولف 4 جلد کتاب" معرفی شده بود . یعنی آقای فرید شولی زاده

هر که با ما در افتاد بر افتاد! (پاسخ به یک فالانژیست آدربایجانی)

برای نجات دوباره جنبش، اول جریانات انحرافی را شناسایی کنیم، برای اینکار باید سیاستهای جریانها را زیر ذره بین بگذاریم، تا مشخص شود که آیا بدنبال منافع مردم آذربایجان و مسائل ملی آذربایجان هستند، یا از اسم آذربایجان بعنوان سرپوش و در راه منافع شخصی خود و مماللک و جریانات دیگر استفاده می کنند؟ آیا دوستی ملتها و یا دشمنی ملتها را تبلیغ و ترویج می کنند؟

فیلم بردار کاروان احمدی نژادبه آمریکا پناهنده شد+ عکس

یکی از تصویربرداران صدا و سیما که به همراه احمدی‌نژاد به نیویورک رفته بود، به آمریکا پناهنده شد. به گزارش فاطر، حسن گلخندان از تصویربرداران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پناهنده شد. آقای گلخندان هفته گذشته به عنوان یکی از اعضای تیم خبری اعزامی صدا و سیما به همراه محمود احمدی‌نژاد به آمریکا سفر کرده بود که پس از پایان سفر ‌هیئت ایرانی، به تهران بازنگشت و به دولت آمریکا پناهنده شد.