رفتن به محتوای اصلی

دسامبر 2011

با تو دنیایی دگر دارم

تا تو هستی در کنارم ، من که تنها نیستم.....تا زمانی که تو هستی ، فکر فردا نیستم......گرچه شاید لحظه ای حتی نباشی پیش من......قایق یادت که باشد ، غرق غم ها نیستم

دو گام و راز «خوشبخت شدن»

ما آدمها معمولا بدنبال چیزهایی می گردیم که کمبودشان را احساس می کنیم و فکر می کنیم که با بدست آوردن آنها به خوشبختی یا سعادت خودمان دست می یابیم. هر معنای متفاوتی هم که خوشبختی یا سعادت برای ما داشته باشد، ما احساس می کنیم که برای دست یابی به این « مطلوب و معشوق گمشده یا دور» بایستی به این چیز یا آن چیز دست یابیم، این یا آن شویم. یا مرتب «کمبودی» را احساس می کنیم و حال می خواهیم برای مثال با موفقیت مالی یا شغلی، با یک عشق جدید و یا قدرت و خلاقیت جدید، این کمبود را برطرف سازیم

با تمرکز پیکار علیه خامنه‌ای خطر جنگ را دفع کنیم

جنگ سایۀ شوم و سنگین‌اش را به گونه‌ای روز افزون بر سر ملت ایران و منطقه می‌گستراند. خبرها روز به روز بدتر و ناامید کننده‌تر می‌شوند... .
در حال حاضر، کمتر ایرانیِ آگاه و دلسوزی را می‌توان یافت که به آینده و بهروزی ملت ایران، واقعاً امیدی داشته باشد.
زیرا، دیکتاتورِ نظامِ فقاهتی، یعنی خامنه‌ای همراه با عوامل و شرکایش، با سیاست‌های ارتجاعی، غیرانسانی و ضد ملی شان، چنان وضع آشفته و پرنکبتی را شکل داده‌اند که رهایی ازین اوضاع فلاکت بار جمعی ابداً سهل و آسان نمی‌نماید.

اصل 32 قانون اساسی جمهوری اسلامی و حق متهم

اصل سی و دوم - هیچ کس را نمی توان دستگیر کرد مگر به حکم و ترتیبی که قانون معین می کند. در صورت بازداشت ، موضوع اتهام باید با ذکر دلایل بلافاصله کتباً به متهم ابلاغ و تفهیم شود و حداکثر ظرف مدت بیست و چهار ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضائی ارسال و مقدمات محاکمه، در اسرع وقت فراهم گردد. متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می شود

دستور قبولی آقازاده (داماد احمدی نژاد ) رئیس كل در دانشگاه‏

براساس این سند، وزارت علوم به دانشگاه تهران دستور داده است تا در قبال دریافت 40 میلیون تومان امیر بهمنی را در رشته دكتری پذیرش كند.
این شیوه ادامه تحصیل، ورژن چهارم گرفتن مدرك برای مسئولان و آقازاده های محترمشان است كه حوصله یا توانایی علمی طی مراحل ورود به دانشگاهها یا تحصیل در آنها را ندارند.
در روش نخست كه به دانشگاه هاوایی معروف شده بود، مسئولان محترم با هزینه ای در حد ده میلیون تومان با گرفتن مدرك از یكی از دانشگاه های بی اعتبار داخلی دكتر می شدند.

بی تدبیری های رهبربه سود مردم تمام خواهد شد!

سرنگونی بشار اسد در سوریه یکی از پیش زمینه های اولیه حمله نظامی به جمهوری اسلامی خواهد شد،سرنگونی خاندان اسد از این جهت مهم است مبادا حین جنگ علیه حاکمان اسلامی ـ رژیم سوریه پشت جبهه جمهوری اسلامی را تقویت ننماید!
این روزها که جمهوری اسلامی در افکار عمومی جهان و درهمه عرصه ها و بخصوص نظامی ،خود را از اسرائیل و امریکا قوی تر معرفی کرده است ـ هنگام یک جنگ تمام عیار از حمایت های انسانی چه از داخل و خارج محروم خواهد ماند.
بیشتر کشورهای همسایه حکومت اسلامی خواهان سرنگونی رژیم حاکم بر ایران هستند.