رفتن به محتوای اصلی

ناظر سرنوشت بکتاش آبتین برای سپیده قلیان باشیم؟
28.02.2022 - 09:13

ناظر سرنوشت بکتاش برای سپیده قلیان باشیم؟

سرکوب، کشتار، اعدام و محو فیزیکی دگراندیشان در حکومت اسلامی نامحدود بوده و تا هنگامی مانیفست خشونت عهد بربریت، الگوی سیاست در ایران است، در روی همین پاشنه خواهد چرخید. نه تنها چهل و سه سال حکومت اسلامی در ایران، بلکه تاریخ هزار و چهارصد ساله سرکوب، قتل و جنایت اسلامگرایان در میهن ما نشان داد که اسلامگرایان اشتهای سیری ناپذیر در کشتار دگراندیشان دارند.

ما شاهدان زنده بیش از چهل سال نسل کشی در ایران هستیم. همین دی ماه 1400 بود که بکتاش آبتین را در دام کرونا رها کردند تا جان دهد. هنوز دستگاه اطلاعات، سرکوب و کشتار دگراندیشان حکومت اسلامی، جامعه ایرانی را از سرنوشت حسین رونقی، فعال مدنی بی خیر گذاشته و ما نگران جان عزیز جوان مان هستیم، کرونائی کردن سپیده قلیان، درد و نگرانی بزرگی بر دردها تا کنونی مان افزوده است.

رسانه های گزارش دادند:

"«سپیده قلیان»،‌ فعال مدنی زندانی، بر اثر ابتلا به کرونا در «زندان اوین» شرایط جسمی خوبی ندارد و ادامه این شرایط برای او خطر جانی خواهد داشت.

بیش از دو هفته است که این زندانی سیاسی به کرونا مبتلا شده و از تب،‌ بدن‌درد،‌ اسهال، ‌استفراغ ، کلیه‌درد و خونریزی معده شدید رنج می‌برد.

با مثبت شدن آزمایش کرونای خانم قلیان،‌ در روزهای اخیر به قرنطینه زندان منتقل شده و به وضعیت او رسیدگی نمی‌شود.

خانواده خانم قلیان با وجود مراجعات مکرر و درخواست مرخصی استعلاجی به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و با مرخصی او موافقت نشده است.

پیش از این در پی یک بار انتقال قلیان به بیمارستان و انجام آزمایش‌ها، مشخص شد که او نیاز به جراحی و مراقبت بهداشتی دارد."

ما نگران جان فرزندان مان هستیم و به جهانیان اعلام می کنیم که مسئولیت مستقیم جان زندانیان، دستگیر شده گان، مفقودشدگان، شبکه مافیائی سیدعلی خامنه ای و نهادهای سازمان یافته ازاذل و اوباش زیر مجموعه او هستند.

ما توجه سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و تمامی نهادهای مدافع حقوق بشر را نسبت به تداوم قتل های عمد حکومتی در ایران، جلب می کنیم. ما خواهان حمایت بیدریغ از مبارزات جامعه ایرانی برای نجات جان فرزندان خود و برچیدن استبداد، توحش و بربریت اسلامگرایان در ایران هستیم.

جامعه ایرانی نیز همانند جامعه اکرائین، از ارزش های آزادی، مدارا، حقوق بشر و میهن دوستی دفاع کرده و مبارزات آنها سزاوارحمایت همه جانبه جهانیان می باشد. 

ما هشدار می دهیم که جان سپیده قلیان در خطر است! ما از جهانیان می خواهیم که در کنار ما، صدای آزادی سپیده قلیان باشند و اجازه ندهیم سرنوشت بکتاش آبتین برای سپیده قلیان هم رقم زده شود!

اقبال اقبالی

28.02.2022

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.