رفتن به محتوای اصلی

اعترافات تکان‌دهنده مادر بابک خرمدین
29.06.2021 - 09:28

«ایران موسوی ثانی»، مادر «بابک خرمدین» که به اتهام هم‌دستی با همسرش در قتل دختر، پسر و دامادشان در بازداشت است، یک فایل صوتی منتشر کرده و در آن از این‌که همسرش به دخترشان تجاوز می‌کرد و خود او را نیز مورد شکنجه و خشونت قرار می‌داده، سخن گفته است.

او در این فایل صوتی هم‌چنین از بدرفتاری سایر زندانیان با خود درون بند مشاوره ۲ زندان «قرچک» ورامین (شهرری) خبر داده است.

در این فایل صوتی که شب گذشته از سوی «هران»ا منتشر شده، مادر بابک خرمدین می‌گوید در کودکی مجبور به ازدواج با «اکبر خرمدین» شده است. او هم‌چنین ادعا کرده که همسرش او را زندانی کرده و فرزندان‌شان را به قتل رسانده است.

۲۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۰، اکبر خرمدین و همسرش به اتهام قتل فرزندشان، بابک خرمدین، از کارگردانان سینمای ایران بازداشت شدند اما در اعترافات اولیه اکبر خرمدین اعتراف کرد که سال ۹۰ با مشارکت دخترش «آرزو»، دامادش را کشته و سپس در سال ۱۳۹۷ آرزو را هم به قتل رسانده است.

اکبر خرمدین دلیل اقدام به قتل را سبک زندگی فرزندانش عنوان کرده و گفته بود فرزندانش مشروبات الکلی و مواد مخدر مصرف می‌کردند و با افراد غریبه ارتباط داشتند.

او هم‌چنین انگیزه‌اش از قتل دامادش را قاچاق آدم و بدرفتاری با دخترش عنوان کرده بود

 

 

پیش از انتشار فایل صوتی ایران موسوی ثانی با ادعای تحت فشار بودن او از سوی اکبر خرمدین، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران عنوان کرده بود که همسر اکبر خرمدین تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجراها با خبر بوده‌ است.

بابک خرمدین کارگردانی بود که چندین فیلم کوتاه و بلند در کارنامه‌اش داشت و برخی آثارش در چند جشنواره داخلی هم برگزیده یا تحسین شده بودند.

اکبر خرمدین، پدر بابک درحال حاضر به‌اتهام «مباشرت در قتل» و ایران موسوی ثانی به‌اتهام «معاونت در قتل» در بازداشت هستند و پرونده هم‌چنان در حال رسیدگی است

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
ایران وایر

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.