رفتن به محتوای اصلی

روز سیاه دیگر در تاریخ ایران، عقد قرارداد 25 ساله با چین
قرارداد چین با شبکه مافیائی – تروریستی و اسلامی حاکم
27.03.2021 - 15:02

 

قرارداد چین با شبکه مافیائی – تروریستی و اسلامی حاکم بر ایران

روز همیمانی ملی برای رزم مشترک جهت بیرون راندن چینی ها از بنادر ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزرای امور خارجه ایران و چین پس از دیدار و گفتگوی امروز خود در محل وزارت خارجه سند همکاری‌های 25 ساله ایران و چین را امضا کردند.

وانگ یی جمعه ششم اسفند به تهران آمد و شنبه در نخستین دیدار خود با علی لاریجانی مسئول پیگیری قرارداد 25 ساله ایران – چین به دیدار و رایزنی پرداخت و پس از آن به دیدار روحانی و ظریف رفت.

این سند با عنوان رسمی «برنامه همکاری های جامع ایران و چین» ثبت شده و حوزه های سیاسی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی، کشاورزی، اقتصادی، علمی، جهانگردی، نفت و انرژی، زیرساخت های مخابراتی و فناوری ارتباطات، تجارت، بهداشت و سلامت و … را شامل می شود.

امروز یکی دیگر از روزهای سیاه ایران و ایرانیان است و براستی که روز عزا برای ایراندوستان و شادی ایران ستیزان است.

ایرانفروشان حاکم بر کشور، جزئیات خیانت خود را از ملت نامحرم، پنهان کرده اند، اما از این معدن متعفن چه برون تراود، جز نکبت، حقارت و خیانت؟!

حکومت اسلامی هیچگونه مجوز قانونی منطبق بر موازین برسمیت شناخته شده جهانی برای نمایندگی کشور و مردم ایران در هیچ زمینه ای ندارد. از اینرو تمام قراردادهای هائی که توسط  شبکه مافیائی – تروریستی و اسلامی حاکم بر ایران منعقد شده اند، فاقد اعتبار قانونی بوده و در فردای سرنگونی حکومت اسلامی لغو خواهند شد.

ما از هم اکنون به دول چین، روسیه و اروپا و .. که با حکومت اسلامی دادوستد دارند هشدار داده، که پای خود را از میدان همکاری با جنایتکاران بیرون بکشند و آگاه باشند که این نظام از همه لحاظ به پایان خود رسیده و روی اسب مرده سرمایه گذاری نکنند.

ما می دانیم که کاستی از ملت ایران است! ملتی که آماده دفاع از هستی خود در برابر تجاوز، غارت و ترکتازی اسلامگرایان را ندارد، به سرنوشتی بدتر هم گرفتار خواهد شد. حکومت اسلامی برای حفظ قدرت شبکه تروریستی جنایت و غارت در ایران و منطقه، تا کنون جاانداز روس ها بوده و اکنون نوبت به چینی ها داده است.

پرسش اینست؛ هنگام آن فرا نرسیده که ملت ایران خود پا در میدان نهد، با اتکاء به نهادهای خودمدیریت، لائیک، دمکراتیک و سوسیال از استقلال کشور و وجب به وجب خاک، سرمایه و دارائی هائی نظیر نفت، گاز، دریاها .. دفاع کند و کنترل آنها را در اختیار گیرد؟

  • هنگام آن فرا نرسیده تا کنترل ثروت مردم از دست حکومت خارج گردد و رژیم اسلامی همراه شبکه های تروریستی زیر مجموعه از لحاظ مالی فلج شوند؟
  • هنگام اقدام جامعه شهروندی فرا نرسیده تا با خودمدیریتی بر تولید، توزیع و مصرف و در نبردی سراسری، همزمان، همپیمان، کوشش کنند تا ایران از وجود شبکه های مافیائی – تروریستی و اسلامی داخلی (شبکه های سپاه، بسیج و نیروی قدس) و مزدوران خارجی نظیر حزب الله ، حشد الشعبی و … پاک شود و به قراردادهای اسارتبار و واگذاری دریا و خاک ایران به بیگانگان خاتمه داده شود؟

ما ایرانیان با اشغالگری مضاعف روبرو هستیم. اشغالگری دیرینه اسلامگرایان و مهمان های ناخوانده چینی! امروز اشغالگران قدیمی، در شراکت با اشغالگران نو، مهر ننگی دیگر بر پیشانی ایران و ایرانیان کوبیدند و براستی که امروز، روز عزای عمومی ایرانیان است.

روزی که پیامد آن به عزا نشاندن حکومت و دست اندرکاران آن است. امروز را روز همیمانی ملی برای رزم مشترک جهت بیرون راندن چینی ها از بنادر ایران اعلام کنیم!

بس آشکار است که تحقق اهداف ما، در گروه سرنگونی حکومت اسلامی، پایان دادن به هستی رژیم اسلامی و استقرار جمهوری شهروندی لائیک، دمکراتیک و سوسیال در ایران است.

اقبال اقبالی

27.03.2021

www.tribuneiran.org

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
تریبون ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.