رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه انشعاب از شورای ملی تصمیم و نظر منصور اسانلو:
03.05.2023 - 06:27

منصور اسانلو:
متاسفانه علی رغم گفتگویی دلسوزانه که با آقای عباس خرسندی داشتم و خواهش و اصرار من بر این امر بود که دوستان چنین اقدام عجولانه ای را نکنند. چرا که شورای ملی تصمیم ایران نهادی دموکراتیک است که با حضور تک تک اعضا معنا یافته است. 
و برای رسیدگی به مشکلات فرصت بسیار از درون  خود شورا داریم. از جمله فرصت برگزاری مجمع عمومی و تصویب اساسنامه دایمی، با نظر تک تک اعضا و همچنین فرصت پذیرش مسولیت و همکاری در کمیسیون های شورای ملی تصمیم به علاوه همین گروه تلگرامی ی اعضای شورا نیز خودش نقش یک مجمع عمومی فعال دایمی را می تواند داشته باشد. 
که نظرات و پیشنهادات و انتقاد ها و راهکار های بعد از انتقاد را هم میتوانیم همین جا بنویسیم و گفتگو کنیم تا به نتیجه بینا بینی برسیم. 
بعلاوه آنکه روند همکاری ائتلافی که پدیده نوپایی در جنبش دموکراتیک کنونی ما مردمان ایران است، در بین ما، تازه در حال شکل گیری است به این نهال نورس باید فرصت رشد و پربار شدن باید بدهیم. چرا باید اینقدر زود و قبل از برگزاری مجمع عمومی اعلام جدایی بکنیم. در حالی که همه کسانی که دلسوزانه برای شکل گرفتن ائتلاف ها همکاری می کنند، عمر، زحمت و احساس های خود را برای پا گرفتن نهادی در داو (میانه) می گذارند. مثل همه ما. و گروهی از هم میهنان و سینه سوخته ها و ستمدیدگان ، به این کوشش ها دل می بندند!
چطور می توانیم چشم بر همه این وقت و عمری که گذاشته ایم ببندیم و ناخواسته تخم نا امیدی بین مردمی که به روند های همبستگی چشم می دوزند، ببندیم. و چطور بی توجه به انتشار نا امیدی از طریق انتشار خبر جدایی ها، اقدام می کنیم. 
تفرقه افکنی و جدا شدن از مسیری که خودمان برایش کوشش کرده ایم. با آگاهی بر مفاد ششگانه برای همکاری کردن، که شرط پایه ای همکاری ما با هم بوده است، آخر چه فایده ای برای پیروزی مردمان ایران دارد؟ 
لذا هنوز هم باور من بر همکاری برای سرنگون کردن رژیم اشغالگر دست نشانده فاسد و فاشیست اسلامی که جنایتکاری و غارتگری هایش به همه مردمان ایران از جمله همه ما  صدمه زده است، قرار دارد. 
لذا از اینکه نام من و یکی دیگر از همکاران جنبش همبستگی ستمدیدگان دادخواه ایران در  لیست منتشره برای جدا شدن از شورای ملی تصمیم آورده شده است، بی خبر بودم. من کماکان خود را عضو کوچکی از شورای ملی تصمیم می دانم. از دوستان و اعضای شورای ملی تصمیم می خواهم، که تمام کوشش خود را بکنیم تا این نهاد ائتلافی مردمی را حفظ و به گسترش کوشش های اتحاد گرایانه آن کمک کنیم. توطعه های تبلیغاتی و تشکیلاتی رژیم اشغالگر دست نشانده فاشیست اسلامی و صیهونیستها(۳۲ نماینده دست راستی مجلس اسراییل که خواهان جدایی آذربایجان ایران تحت عنوان آذربایجان جنوبی شده اند) را خنثا کنیم. 
حفظ تمامیت ارضی ایران(یکپارچگی سرزمینی) با پذیرش سیستم غیر متمرکز و دفاع از حقوق هر اقلیتی، برای دستیابی به دموکراسی و آزادی، با پذیرش بی کم و کاست، اعلامیه جهانی حقوق بشر، برای رفع همه گونه تبعیض در ایران، از اصول خدشه ناپذیر شورای ملی تصمیم برای همکاری ائتلافی بوده است. در پرتو اصول ششگانه مورد توافق می توان بسوی تشکیل ستاد همکاری های مشترک، و تشکیل پارلمان دموکراتیک در تبعید حرکت کرد. حضور اعضای با ارزش، صادق و هزینه داده و هزینه بده در داخل و خارج از ایران  که عضو و هوادار  شورای ملی تصمیم هستند، تضمینی برای رسیدن به ائتلاف بزرگ دموکراسی خواهان برانداز ایران است. 
#منصوراسانلوکارگرسندیکالیست، سخنگوی جنبش همبستگی ستمدیدگان دادخواه ایران، عضو شورای ملی تصمیم ایران
اول ماه می ۲۰۲۳ 
روز جهانی کارگر

مریم سلطانی -:
🔴درودها
امضای مهندس #حشمت_اله_طبرزدی و آقای #اسماعیل_مفتی_زاده در بیانیه موسوم به انشعاب و خروج جمهوریخواهان از شورای ملی تصمیم جعلی است ‌و این امر بدون اطلاع این عزیزان صورت گرفته.
خواهشمند است از درج بدون اطلاع نام و امضای دبیرکل و اعضای #جبهه_دموکراتیک_ایران ذیل بیانیه ها خودداری شود،
با احترام،
✍🏻یاسمین حنیفه طباطبایی
عضو شورای رهبری جبهه دموکراتیک ایران

📍لینک توئیت

@Yasiht
@Tabarzadi2

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.