رفتن به محتوای اصلی

فراخوان تجمع بزرگ علیه جمهوری جنایتکار اسلامی ایران، 12 فروردین (اول آوریل) - کلن آلمان
26.03.2023 - 20:41

دوازده فروردین ۱۳۵۸، روز تاریک رفراندوم ضددموکراتیک جمهوری اسلامی و روز استقرار این رژیم جنایتکار است.
امید، نور آزادی و رهایی که با سقوط رژیم سلطنتی بر قلب اکثریت جامعه حاکم شده بود، چندان دیری نپایید و تازه رسیدگان به قدرت، آن همه آرزو و آزادی‌خواهی را تبدیل به کابوسی تاریخی برای ملت ایران کردند. اینان تنها با پرسش شیادانه‌ی "جمهوری اسلامی «آری یا نه»" توسط خمینی، به حکومت خود رسمیت بخشیدند و با سرکوب، زندان، قتل، خونریزی و اعدام دگراندیشان مستقر شدند.
از همان روز اول اعلام رفراندوم کذایی، عمده نیروهای چپ و دموکرات اعتراض خود را به قیمت جانشان در برابر شیادی خمینی و رژیم او اعلام داشتند.
از آن روز تا به امروز، سراسر ۴۴ سال حیات این حکومت، کشور ما شاهد کشمکش دائمی نظام مستقر شده با نیروهایی بوده است که هرگز استقرار این نظام قرون وسطایی را بر نتافتند و در اقصی نقاط جغرافیای سیاسی ایران در برابر آن ایستادند و از آزادی، عدالت و استقرار نظامی دموکراتیک و سکولار در ایران دفاع کردند.
امروز که جنبش انقلابی "زن، زندگی، آزادی" در ادامه‌ی جنبش‌های تاکنونی پایه‌های این رژیم را به لرزه در آورده، بیش از هر زمان دیگری ضروری است که تمامی نیروهای آزادی‌خواه، برابری‌طلب، چپ، سوسیالیست، دموکرات و جمهوری‌خواه، دست در دست یکدیگر و در کنار مردم انقلابی ایران، این رژیم جهل و جنایت را به گور بسپارند.
در سالگرد این روز تاریک، برای به‌گور سپردن رژیم جمهوری اسلامی حاکم بر ایران، متحدانه به خیابان خواهیم آمد تا با انعکاس تصویر تکثر و دموکراسی، صدای رسای انقلاب "زن، زندگی، آزادی" باشیم.

کمیته کنشگران انقلاب "زن، زندگی، آزادی"
متشکل از:

انجمن ایرانیان کلن - شورای آزادی‌خواهان سوسیالیست - هئیت اجرائی اتحاد شهروندان سکولار دموکرات ایران BDS زن، زندگی، آزادی ووپرتال - شورای برگزاری آکسیونهای مشترک در هلند - مجمع پشتیبانی از مبارزات مردم ایران، پاریس - کلکتیو ایرانیان شمال فرانسه - همکاری نیروهای چپ، دمکرات و آزادیخواه، کلن - کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر - کمپین صبحانه‌های سیاسی هامبورگ - کالکتیو خیابان دورتموند - شورای هماهنگی اعتراضات خارج از کشور کلن - کلکتیو "زن، زندگی، آزادی" نانت فرانسه - کمیته پشتیبانی از مبارزات دمکراتیک مردم ایران، برلین - سازمان احوازی برای دفاع از حقوق بشر - برمش (صدای زنان بلوچستان) – تلاش‌گران راه آزادی ایران، هامبورگ - مرکز همکاری نیروهای چپ و دمکرات در هلند - Hilfe und Integration eV Wuppppertal - PEGA eV Wuppertat - جمعی از فعالان سیاسی مستقل

Kontakt: fifkomitee@gmail.com
13:00 Uhr
1. April 2023
Universitätsstraße 98, 50674 Köln
Neben Japanisches Kulturinstitut Köln
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.