رفتن به محتوای اصلی

دادخواهی با تفرقه جویی ره به جایی نمیبرد
17.02.2023 - 13:46

دادخواهی با تفرقه جویی ره به جایی نمیبرد
 دادخواهان و  پویندگان آزادی و برابری برای ایران، باید چهارچشمی مواظب باشند به دام نقشه هایی که جمهوری اسلامی برای بقای عمر خویش میکشد نیفتند. رک وپوست کنده بگویم، ما اکنون داریم خودمان به دست خودمان یکی از نقشه های آن را اجرا میکنیم و با هیاهو بر سر گذشته ای که برای همه ما کم یا بیش  از اشتباه و درد  جنایت خالی نبوده بیش از آنکه ضروری  ولازم باشد بر سر هم میکوبیم  و  این درحالی است که  میکوشیم گناهان و تقصیرهای خود را هم  به گردن نگرفته و آنها را به تقصیرهای طرف مقابل خود اضافه کنیم. 
تنها راه درست در شرایط فعلی بيش پاي ما، اتحاد خود ماها بر عليه جمهوري اسلامي است. شما دوستان رنج كشيده  ای که حاضريد به بهانه "ثابتي" با هم متحد شويد چرا  حاضر نيستند به همان تر تيب هم، بر عليه جمهوري اسلامي در كنار هم و متحدانه كار بكنيد. تا حرف از اتحاد بر عليه جمهوري اسلامي به پیش کشیده میشود،  هر کدامتان جدا از ديگري به راه خود ميروید و همين جاست كه انسان در فصد و نيت واقعي شما در اعتراض به حضور پرویز ثابتی در تظاهرات میامی شك ميكند. 
طبق اسناد فاش شده نهادهای اطلاعاتی در ایران، آنها تدبیر های کلانی را برای حفظ موجودیت جمهوری اسلامی و بر علیه مخالفین خود بطور دایم طراحی واجرا میکنند. یکی از این تدابیر  حاشيه سازي آنها براي تشديد تفرقه در ميان ماست، انها اکنون توانسته اند با سوئ استفاده از پرچم دادخواهی بر علیه ثابتی، به دست خود ما مفت و مجانی حاشيه سازي كنند و سودش را  هم ببرند و اين ماجرا بيش از ٤٠ سال است كه در ميان ما  همچنان ادامه دارد و ما به اين فضًا خو كرده ايم و اگر روزی را بی حاشیه و بدون نفرقه سپری بکنیم مریضتر میشویم. اين جوانانی كه از پنج ما پپيش همه معادلات را با قيام خود بر هم زده اند، با ديدن اين تفرقه ها و رفتارهای  ما مطمءن ميشوند كه ما هم در ايجاد وضع فلاكت بار كنوني كشور مسءول بوده ايم و بايد بپذيريم كه حق با آنهاست. تنها راه ما براي ايفاي مسءوليت خود در قبال آنها اتحاد همه گرايشات دموكراتيك بر اساس مشركات واقعي براي خلاص شدن از دست جمهوري اسلامي و برقراري دموكراسي و حكومت قانون است. اگر ان همای سعادت بر بام خانه مشترک همه ما ایران بنشیند، آنوقت است که بسیاری از دادخو اهان هم راه بهتری برای احقاق حق خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.