رفتن به محتوای اصلی

خودتان را بگذارید جای رضاپهلوی- تقدیم به آقایان محققی و جیلو
19.01.2023 - 21:41

 این «دکتر» سعید سکویی از آن نوبرهاست. رفقایی که سالهای قبل از 2000 در پلاتفرم پالتاک حضور داشتند این آقا را بیاد دارند. وقتی سکویی اتاقش را باز میکرد اتاق رفقای چپ خلوت میشد. همه رفقا میرفتند با نام ناشناس در اتاق سکویی هم خودشان فحش بخورند و هم فحش های سکویی به رژیم را بشنوند تا دلشان خنک شود. از فحش خوردن خودشان لذت میبردند چون دوست داشتند یک نفر آنها را ملامت کند و بابت شرکت در انقلاب تنبیه کند. از فحش های سکویی به رژیم هم لذت میبردند تا دق دلی خودشان خالی شود. خلاصه طرفه ای است این آدم. 

 ویدیو را تماشا کردید؟ حال خودتان را بگذارید جای رضاپهلوی! چه دارید به این آدم بگویید که دست از این کار بردارد؟ 

زنده یاد پدرم در وزارت کشور کارمند بود. یک بار از زندان قصر تعریف میکرد که برخی اعضای دولت دکتر مصدق در آن زندانی بودند و همیشه باهم دور همی داشتند و بهشان بد نمیگذشت بخصوص در دورانی که سرهنگ کوهرنگی که اخیرا در گذشت رئیس زندان قصر بود. سرهنگ کوهرنگی روابط خوبی با زندانیان سیاسی داشت. پدرم تعریف میکند که یک روز سرهنگ کوهرنگی با یکی از وزرای زندانی در محوطه زندان قصرقدم میزدند و گپ میزدند. چند متری آنطرف تر یک آجان شیره ای سیه چرده فکسنی با سر و وضع ژولیده ایستاده بود و هرگاه سرهنگ و آن وزیر سابق از نزدیکی او رد میشدند بلند می گوزید! دفه اول  و دوم را سرهنگ زیر سبیلی در کرد. اما دفعه سوم برافروخته شد و آجان را صدا کرد. آجان بدو بدو دوید جلو و پاهارا کوبید بهم و احترام نظامی گذاشت و گفت: امر بفرمایید قربان! سرهنگ که چهره اش حسابی سرخ شده بود دستش را بلند کرد مقابل صورت آجان و با خشم و لرز به او گفت: آخه من به تو چی بگم؟ آجان به همان حالت احترام نظامی عرض کرد: چی میخواین بگین قربان؟ مادر ق.. که هستم.. خار ک... که هستم، جا... که هستم و همینطور داشت ادامه میداد که سرهنگ کوهرنگی نگاهش را از شرم به زمین دوخت و بدون آنکه چیزی بگوید همراه آن وزیر از آجان که همچنان داشت خصلت هایش را ردیف میکرد دور شدند. 

آقایان، رفقا، عزیزان، شما با همچه آدم هایی طرف هستید! آیا شما تفاوتی مابین این دکتر سکویی و آن آجان ملاحظه میفرمایید؟ آخه از دست رضاپهلوی در مقابل چنین آدمهایی چه کاری بر می اید؟  از رضاپهلوی کاری در مقابل اینها بر نمی اید و شماهم دست بردارید و نمک بر زخم نپاشید. دیگه نمیدونم به چه زبانی به شما حالی کنم! 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محسن کردی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

محسن کردی

عنوان مقاله
ایشان فقط کافیست موضع گیری کنند همین.

 

 ایشان فقط موضع گیری کنند؟ ایشان فقط موضع گیری کنند؟ گویا شما خوب درس نمیگیرید یا مشکل درک موقعیت دیگران را دارید! آن سرهنگ در شان خود ندید که با آن آجان دهن به دهن شود و شما انتظار دارید شاهزاده با این آجان دهن به دهن شود و موضع گیری کند؟ من این ویدیو را گذاشتم اینجا. به شاهزاده که ترکمون نزد به چپی و اکثریتی و توده ای و مجاهد ترکمون زد! چاک دهنت را باز کن هرچی میخواهی به سکویی مثل خودش موضع گیری کن و بارش کن و جوابش را بده!  جوابشو بدید دیگه! چرا لالمونی میگیرید! در شان خودتون نمی بینید؟ اما در شان شاهزاده هست بله؟ شان شاهزاده.. شاهزاده میگما.. نه من و شما! فرق میکنه زمین تا آسمون. این لیچارهایی که من اینجا بار شما کردم را شاهزاده هرگز به زبان و قلم نمی آورد. لذا هم شما و هم جناب جیلو یخده فیتیله توقع تون رو بکشید پایین! شاهزاده هیچ اجباری ندارد و اصلا مسئول نیست که شماها مثل بچه های مهد کودک گریه کنید که آقا اجازه اینا فوش میدن جلوشونو بگیرین دیگه! واقعا شان بحث سیاسی رو میکشید پایین!

جمعه, 20.01.2023 - 19:54 پیوند ثابت
پگاه ستایش

البته بعضی اوقات جواب ابلهان خاموشیست ولی هرگاه سوال شد باید موضع گیری کند.یعنی بوضوح روشن کند که با آن موافق است یا مخالف.تا دیگران در همراهی یا عدم همراه تصمیم بگیرند.

جمعه, 20.01.2023 - 07:36 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.