رفتن به محتوای اصلی

لباس عزا را از تنتان در آورید !
01.12.2022 - 23:14

ملت ایران مصمم است که از نظام منفورجمهوری اسلامی عبور کند . ،چه زمانی این تلاش به نتیجه خواهد رسید ، کسی اطلاع ندارد ولی همه می دانیم که اینکار هزینه دارد . هزینه جانی  و مالی فراوان ! طبق آمار رسمی تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از عاشق ترین فرزندان این مملکت جان خود را از دست داده اند و حدود پانزده تا بیست هزار نفر نیز اسیر سیاهچالهای این رژیم قرون وسطائی شده اند ! هرکس را بخواهند دستگیر می کنند ، از هر کس بخواهند پول می گیرند و به هرکس بخواهند تجاوز می کنند . به جراًت می توان گفت که در تاریخ کشور ما چنین دوران سیاهی را ایرانیان تجربه نکرده اند .عوامل تا به دندان مسلح رژیم مقابل  جوانان بدون سلاح صف کشیده اند و شکار های خود را از میان آنان انتخاب و مورد اصابت تیرهای پر کین خود قرار می دهند . نظر به گستردگی مخالفت ها ، رژیم مجبور شده است که مزدوران خود را از عراق ، سوریه و لبنان برای شرکت در کشتار ایرانیان وارد میهن ما کند  . خشم و نفرت مردم از رژیم و عواملش و هرچه که او به خدمت بگیرد ، در اوج است و مردم با هر وسیله ممکن و از هر امکانی برای ابراز مخالفت خود با رژیم و خنثی کردن شگردهای آن استفاده می کنند و همانطور که قبلا اشاره شد این مقابله هزینه دارد و بعضی از این هزینه ها هم دردناک است که نمونه بارز آنرا در جریان بازی اخیر فوتبال شاهد بودیم . طبیعی آست که کسانی که در این نبرد نابرابر در کنار مردم قرار بگیرند از آنها استقبال  می شود حتی اگر گذشته چندان مطلوبی نداشته باشند اما برعکس ، خنجر از پشت زدن و روکردن به دشمن ، برای ملتی که دست از جان شسته و در کف خیابان رهائی میهن را فریاد می زند ، بهیچوجه قابل قبول نیست و چنین افرادی بسرعت طرد خواهند شد ، گرچه ممکن است تر و خشک نیز  با هم بسوزند  و از ابن نظر آسیب هائی به سرمایه های ملی ما وارد شود . ما زیادیم و ملت ما جوان ! دوباره آسیب ها را جبران خواهیم کرد ، ما تاریخی داریم و زندگی نشان داده است که ملت ما استعداد ساختن را در هر شرایطی دارد . گردانندگان بخش بزرگی از غولهای مالی و صنعتی آمریکا و اروپا ایرانی هستند و در بخش های پائین تر نیز ایرانی ها همه جا سر هستند ! 
در پروسه بازی فوتبال اخیر ، رژیم ددمنش ماهرانه توطئه ای را شروع کرد و با زر و زور وتهدید توانست برنامه ای را به مردم ما تحمیل کند که با بیداری ملت، خوشبختانه خنثی شد گرچه برای ما هزینه داشت و این هزینه ، طرد اجباری تیم ملی فوتبال و بی اعتبار شدن آن بود ! بدون شک ملت ما تیم فوتبالش را دوباره خواهد ساخت ، ما نیروی کافی برای آن داریم و دوستان ما باید لباس عزا را از تن خود در آورند ( البته منظور کسانی است که واقعاً نگران تبم ملی فوتبال است و نه دلواپسان رژیم که در این بازی بیشتر دنبال شکستن شاخ امپریالیسم بودند ).
ما دست  لومپن های سپاهی را از چنگ اندازی بر ورزش کشورمان برای همیشه قطع خواهیم کرد ، جوانان ما وطن ویران شده را دوباره خواهند ساخت . انقلاب را باور کنیم و فکر و ذکر خود را بجای تالمات فوتبال صرف بیرون راندن دیو رژیم آخوندی از میهن خود کنیم !

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.