رفتن به محتوای اصلی

برای جمع آوری امضاء در خطاب به دولت بریتانیا
31.10.2022 - 15:02

 

 

ما خواهان اعمال قانون مگنینتسکی برعلیه دولت جمهوری اسلامی ایران و عوامل آن در بریتانیا هستیم!

رژیم جمهوری اسلامی ایران و افراد مرتبط با آن در بریتانیا باید پاسخگوی قتل معترضان در کشور باشند. اعتراضات در ایران اکنون هفته‌هاست ادامه دارد. نیروهای امنیتی تاکنون بارها از شیوه‌های غیرقانونی استفاده کرده‌اند. آنها گلوله‌های جنگی و ساچمه‌ای را از فاصله نزدیک به سمت معترضان شلیک می‌کنند، از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش سوء استفاده کرده و مردم را با باتوم به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

از زمان درگذشت مهسا امینی تاکنون، مرگ بیش از ۲۵۰ مرد و زن شامل ۳۵ کودک را به ثبت رسیده است. صدها نفر دیگر دچار جراحات شدید و دردناک شده و تعدادی از یک یا هر دو چشم نابینا شده‌اند. بیشتر مجروحین به دلیل ترس از دستگیری، از مراجعه به بیمارستان‌ها خودداری کرده‌اند که افزایش خطر عفونت و سایر عوارض نسبت به سلامتی آنها را به دنبال داشته است. مقامات جمهوری اسلامی برای پنهان کردن جنایات خود اینترنت را به‌طور مرتب قطع می‌کنند.

برای اینکه مردم ایران بتوانند آزادانه و بدون هراس از زندان و کشته‌شدن نظرات خود را بیان کنند، بدون شک، این رژیم باید هر چه زودتر سرنگون شده و با گزینه‌ای دموکراتیک جایگزین شود.

ما از وزیر دارایی بریتانیا می‌خواهیم که قانون مگنیتسکی را علیه دولت جمهوری اسلامی تصویب و به اجرا بگذارد تا راه برای پاسخگو کردن مسئولین به دلیل قتل و جرح و شکنجه و زندانی کردن و ممنوعیت اعتراضات مردم ایران در یک دادگاه بین‌المللی هموار شده و وجوه حاصله از ضبط دارائی‌های جمهوری اسلامی که متعلق به مردم ایران است برای کمک به کارگران و کارمندان اعتصابی در ایران اختصاص یابد.

ما همچنین خواستار مصادره دارایی‌های وابستگان رژیم جمهوری اسلامی در خارج از ایران هستیم تا مبالغ حاصله از آن بتواند بر علیه مظالم حکومت مستقر در ایران و به نفع صدمه‌دیدگان جنایات آن مورد استفاده قرار گیرد.

این طومار پس از رسیدن به ۱۰۰ هزار امضا به پارلمان بریتانیا ارسال خواهد شد، می‌توانید لینک زیرا را باز کرده و نام خود را وارد کنید.

https://chng.it/JjkKCX8Tj7

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.