رفتن به محتوای اصلی

زن زندگی آزادی در همبستگی اسرائیلیها با مردم آزادیخواه ایران
30.10.2022 - 06:51

تظاهرات عظیم در ایران که شخصا آنرا انقلابی افتخار آمیز مینمام با شعار زن زندگی آزادی مرد میهن آبادی تصورات همه جهانیان از جمله کشور اسرائیل را برانگیخته است. دختران و زنان و پسران و مردان شجاع و دلیر ایران زمین در اعتراض آشکار علیه رژیم خشن و خشونت بار در سرتاسر شهرها ی ایران شگفت جهانیان را جلب کرده است. هنگامیکه دختر و زنی که در خیابانها و یا مقابل دوربین ها حجاب خود را بر میدارد شجاعت او را نشان میدهد. جالب اینکه بسیاری از دختران و زنان حجاب دار از خواهران و مادرانی که مایل به داشتن حجاب نیستند حمایت میکنند. براستی که اینهمه درک بالا از هموطنان عزیز ایرانی قابل ستایش است. امشب شنبه 29.10.2022 از ساعت هشت شب در میدان اسحاق رابین در شهر تلاویو از طرف ایرانیان مقیم اسرائیل و بقیه اقوام در اسرائیل تظاهرات گسترده ای در حمایت از ملت شجاع ایران برگزار شد.

 

 کشورهای دینا در برابر آزادی خواهان ایرانی بی تفاوت نماندند. با اینکه هموطنان عزیز ایرانی قیمت بسیار گزافی با شهادت دختران و پسران جوان و نوجوان مانند زنده یاد مهسا امینی که نام او جهانی شد و بقیه دختران نوجوان مانند نیکا شاکرمی و حدیث نجفی و سرینا و نوجوان پسر سیاوش محمودی و مهرشاد شهیدی... و بسیاری دیگر بدون شک در قلب همه آزادیخواهان جاودان باقی خواهند ماند. از بانوی شجاع و با شهامت خانم فاطمه سپهری و همه  آزادیخواهان درهمه  رسانه های اسرائیل ذکر شده و میشود.

 

همبستگی اسرائیلیها با مردم عزیز ایران با همکاری مژگان فرهان و بقیه دوستان

بر افراشتن پرچم شیر و خورشید ایران با همکاری مژگان فرهان (سمت چپ) و بقیه دوستان

تصویر چهره زیبا و مظلوم مهسا (ژینا) امینی در همان روزهای نخست در مرکز شهرهای بزرگ اسرائیل مانند اورشلیم و تلاویو و خیفا و بعرشوه ...نصب شده. تظاهرات گسترده  در شهرهای دیگر مانند خیفا  از طرف ایرانیان مقیم اسرائیل در هفته های گذشته قرار بود انجام شود. اما برخی از مقامات اسرائیلی بر این عقیده بودند که این کار میتواند بعنوان کارتی در دست رژیم ایران مورد استفاده قرار گیرد و اعتراض را مورد پشتیبانی رژیم صهینونیستی معرفی کند و دست خود را بر اذهان عمومی سنگین تر کند. اما هموطنان عزیز آزادیخواه آگاه باشند که در اسرائیل مقامات بالا و پژوهشگران و هنرمندان و افسران نظامی و دانشجویان و بقیه طبقات عشق و نگرانی خود را به دختران و زنان و پسران و مردان آزادیخواه ایرانی ابراز میکنند و از اینکه ایرانیان برای آزادی جان خود مبارزه میکنند را تحسین میکنند. تصویرو نام  همه شهیدان راه آزادی در همه رسانه های اسرائیلی انتشار یافته ست.

 

راه پیمائی تظاهر کنندگان در شهر تلاویو با همکاری شیرین ای وری وبقیه

راه پیمائی تظاهر کنندگان در شهر تلاویو  با همکاری شیرین ایوری با دست گرفتن پلاگ 

 

 

چمع از طرف بابک اسحاقی خبرنگار Iran International برگزار شده و با همکاری مژگان فرهان و شیرین ایوری 

 

به امید پیروزی هرچه زودتر برای ملت عزیز ایران

 

زن زندگی آزادی   مرد میهن آبادی

 

 

29.10.2022

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.