رفتن به محتوای اصلی

چهار سال قبل در جواب به آقای تاج زاده که بردی برای بر اندازان رژیم قائل نبودند نوشتم
28.10.2022 - 07:02

آ

چهار سال قبل در جواب به آقای تاج زاده که بردی برای بر اندازان رژیم قائل نبودند نوشتم "!
اقای تاج زاده متاسفانه نه درنگاه شما و نه در فرهنگتان ،والخصوص نوشته اخیرتان "راه برد بر اندازان"  نه اعتقادی بمردم می بینم ، نه به کشور و نه به میلیون ها جوانی که مشتاق یک زندگی آزاد وسرشار از شادی ،امید، نوآوری وظاهر شدن در سیمای مدرن جوان امروزی در قرن بیست ویکم هستند ! نگاهی عبوس وخشمگین , با ته ریشی که به هر حال نزدیکی شما را به قشری خاص ونه به نسل جدید ومیلیونی کشور نشان می دهد. نگاه وطرز تفکری که هر دم به من ومن نوعی یاد آوری می کند فراموش نکنیم که شما در چهار چوب نظامید ! بی جهت دل بر شما ها نبندیم !
البته غیر از این هم انتظاری نیست چرا که در تمام تعریف ها وباز تعریف ها ، اصلاح طلبان خود را جریانی معرفی می کنند که خواهان اصلاح رژیم اند وبس !رژیمی که هر جنایت و گند وکثافتی بکند آن ها معتقد به توان تغیر در او هستند .اگر او تغیر نکرد آن ها خود را تعدیل می کنند...... 
کشوررو به موت است ! آنوقت شما می پرسید" زردک چند؟
اقای تاج زاده نسل جوان این سرزمین را با ترساندن از افغانی شدن وعراقی شدن بطرف گنداب حکومت اسلامی رهنمون نشوید !تشویق کنید که در اوج پرواز کنند .این سرزمین ومردمان آن لیاقت پرواز بر اوج فلک وشهامت سپردن سینه بر طوفان را دارند .تمام تاریخ این سرزمین مبارزه برای آزادی است . صد واندی سال پیش که نه سوریه ائی بود نه عراقی وافغانستان هنوز در غبار تاریخ! این مردمان برای آزادی وعدالت خانه  جنگیدند.
جامعه ایران به حد انفجار خود رسیده است . در واقعیت آن چه که برای رژیم مانده جیره بگیران وعقب مانده ترین لایه مردمی هستند که تا امروز هم نقشی جز به قهقرا کشاندن این سرزمین نداشته اند. کشور در وضعیتی بحرانی است و می رود که شاهد شدت گرفتن جنبش اعتراضی مردم ، رو در روئی حتی فرد به فرد جوانان با عاملان رژیم باشد.خشم وکینه فرو خورده سالیان می رود که سر باز کند .این سر باز کردن چرک وخوناب نا گزیر بدن یک بیمار به نام "ایران " است. 
دیر نیست زمانی که شاهد درگیری های وسیع وشکستن حباب ترس باشیم .جوانان این سرزمین بیشتر از آن که بترسند ریسک پذیرند ومرد میدان . من روزهای انقلاب را دیده ام ودربطن آن بودم ! زمانی که شور رهائی وکینه بر ترس فائق می آید و جامعه را شور انقلاب فرا می گیرد قوی ترین نیروی سرکوب قادر به مقابله نیست ......تاریخ 
October 28, 2018

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

محققى گرامى بارها حساب تاج زاده ها و اصلاح طلبان را خود همين رژيم  تنبيه و به زندان انداخته أست بارها مردم عادى انها را بى ابرو  و وامانده خطاب كرده است  اما دليل پافشارى انها  اينكه در كنار اين رژيم به مانند و خود را به انها اويزان كنند چيست ؟ دليل تاج زاده ها  كه نگران فرو پاشى  اين حكومت ظلم و ستم  هست چيست ؟  دليل اينكه انها در پشت مردم نيستند و هم راه مردم خود نيستند بلكه با رژيم هستند و انواع نقدها و تؤرى هاى من در اوردى   براى توجيه اين رژيم اينست كه  انها  در اين بلبشوى حكومت و دولت  تجارت ميكنند و ثروت جمع ميكنند ؟  كسى نيست كه از انها سوال كند كه فرزندان انها در كدام كشور زندگى ميكنند ؟   كسى نيست كه از انها به پرسد كه وطن و كشور شما چه مشكلى دارد ؟   و يا چه خطرى دارد كه فرزندان و نوه هاى شما حاظر نيستند در ان بمانند و زندگى كنند مثل بقيه  هموطنان  ؟؟

جمعه, 28.10.2022 - 07:10 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.