رفتن به محتوای اصلی

دست به تظاهرات اعتراضی در مقابل سفارت روسیه بزنیم
16.10.2022 - 21:57

 

  این که روس ها در روش های تبلیغات منفی ید طولایی دارند که از زمان شوروی برای شان به ارث رسیده شکی نیست. دخالت آنها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای غرب یک درس است و همکاری آنها با جمهوری اسلامی برای ایجاد تبلیغات فیک و خراب کردن شخصیت ها یا آزار و اذیت خانواده های خبرنگاران داخلی و خارجی یک نمونه دیگر آن است.  در این که جمهوری اسلامی یاری بجز چین و روسیه در جهان ندارد نیز امر قابل پوششی نیست. ما از بابت این همکاری های روسها با جمهوری اسلامی کم ضربه نخورده ایم. در عوض این روسها بوده اند که پول حسابی از این بابت به قیمت جانهای شیفته جوانان ایران به جیب زده اند.  خوش خدمتی آخوندها به روسها با ارسال پهباد های ساخت ایران یکی دیگر از نمونه همکاری های دو رژیم است. واقعیت این است که روسیه خود دارای تجهیزات و پهبادهایی بمراتب پیشرفته تر از دستاوردهای سپاه است که زیر دست خود آنها تعلیم دیده اند. قصد روسیه از استفاده از پهباد های سپاه یک معامله برد برد است. جمهوری اسلامی خودی نشان میدهد که آنچنان در تکنیک و فناوری پیشرفت کرده است که ابرقدرتی مثل روسیه از پهبادهای ایران استفاده می کند. و روسیه هم با استفاده از پهبادهای ایران به جهانیان نشان میدهد که در حمله به اوکراین بی یار و یاور نمانده و جمهوری اسلامی را در کنار دارد. البته خفتی از این بالاتر نیست که جمهوری اسلامی پناه شما باشد اما روس جماعت پر رو تر از این حرفهاست. آخوند و روس وقیح خوب به تیپ هم میخورند.  اما ایرانیان خارج از کشور نیز میتوانند آب را گل آلود کرده و ماهی بگیرند. ما میتوانیم همین همکاری جمهوری اسلامی در ارسال پهباد به روسیه و بکارگیری آن در اکراین را پیراهن عثمان کنیم!

امسال می آید که پاییز و زمستان سرد و گرانی برای مردم اروپا باشد و این مردم و کشورها حسابی از دست پوتین کفری اند. با این وجود این کشورها در یک ماه اخیر پشت مطالبات مردم ایران ایستاده اند. ما ایرانیان خارج کشور تظاهرات عظیمی را براه انداختیم که  بر افکار عمومی در غرب تاثیر بسزایی داشت و اتحادیه اروپا و رئیس جمهور آمریکا را وادار به واکنش به نفع مخالفان جمهوری اسلامی کرد. حال وقت آن است که بار دیگر تنور تبلیغات را گرم کنیم. ادامه تظاهرات بر علیه رژیم در مقابل سفارت خانه های رژیم خوب است اما اگر کم کم اگر تبدیل به عادت شود رسانه های غرب که بر تعداد بینندگان یک خبر برای درآمد مالی تکیه می کنند دیگر علاقه شان را برای ارسال خبر در مورد تظاهرکنندگان ایرانی در غرب از دست خواهند داد.  لذا برای داغ نگه داشتن تنور تظاهرات و جلب توجهات لازم است که در کنار تظاهراتی که در مقابل سفارت های جمهوری اسلامی داریم،  با براه اندازی هماهنگ  یک تظاهرات در مقابل سفارت  های روسیه در کشورهایی که مقیم هستیم تلاش کنیم توجهات را به خودمان جلب کنیم. ما میتوانیم به روسیه اعتراض کنیم که چرا به جمهوری اسلامی برای سرکوب مخالفان کمک می کند و نیز از این کشور پهباد  دریافت می کند که کشور اوکراین را مورد حمله قرار دهد. و این دقیقا همان ایرادی است که غرب هم به روسیه میگیرد! در چنین حالتی یک حس  همنظری بین تظاهر کنندگان و مردم و دولت های غربی بوجود می آید. غرب مسلما به این تظاهرات علاقه نشان خواهد داد و وادار به واکنش خواهد شد و ما میتوانیم از این وضعیت به سود برجسته کردن مسائل ایران استفاده کنیم و مرکز توجهات رسانه ها قرار بگیریم. 

در عین حال غرب متوجه میشود که مخالفان جمهوری اسلامی و آلترناتیو آن جانشینان بایسته ای هستند که غرب میتواند روی دوستی آنها حساب کند. آلترناتیوی که مشکلات حکومت دینی آخوندها را هم ندارد و از گروههای تروریست اسلامی حمایت نمی کند و یک همکار بسیار شایسته برای معاملات تجاری و اقتصادی و صنعتی برای غرب میتواند باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محسن کردی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.