رفتن به محتوای اصلی

 نبویان ملای نماینده مجلس که معترضان جوان  را نجاست می خواند .
30.09.2022 - 08:05

محمود نبویان،‌ نماینده تهران، با توهین به معترضان به خبرگزاری مهر گفت: «این افراد کف روی آب‌ و نجاساتی‌اند که ملت ما با حضور در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند."
خواستم جوابی بر این گند دهان  تکیه زده بر کرسی نمایندگی  مجلس یک دست شده خامنه ای  مجلسی که بقول  "میزاده عشقی "ننگ بشر بود.بدهم . اما دیدم زبان عشقی بیانگر همین روزهاست .که به قول او"مجلسی خر تو خر"  مجلسی مطیع رهبر  زخم زن بر دل ریش مردم.

اورا در خور جواب ودر قامتی که ارزش پاسخ دادن باشد نیافتم .لذا فکر کردم جوابی را که مدت ها پیش به نابغه آن ها یعنی "حجت الاسلام ذوالنور در رابطه با پوشک کودکان داده بودم بسنده کنم که همه باعث انبساط خاطری در این روزهای سخت باشد و هم دلیل آن که چرا مردم حکومت آخوندی را نمی خواهند. 
چرا جوانان شرمزده هستند که در قرن بیست یکم .سخت مغز های چون خامنه ای و نبویان ها بر این سرزمین ! بر نسل آگاه و پرسش گر آن حکومت میکند! 
یک وجه از مبارزه امروز نسل جوان در میدان  مبارزه "علم ودانش است با جهل و تفکر ارتجاعی هزار ساله که زن را مهجور می شناسد وملت را رمه !" البته با چوپانی خامنه ای!
 این مجلس چارم  "بخوان مجلس اسلامی"به خدا ننگ بشر بود
دیدی چه خبر بود؟
هر کار که کردند، ضرر روی ضرر بود
دیدی چه خبر بود؟ 
 جائی است خطرناک !پر از سارق وجانی 
آنگونه که دانی
  عریان شود آن کس که از آن راه گذر بود .
 دیدی چه خبر بود؟
... باد همه در رفت 
.. صد شکر که عمرش چو زمانه  به گذربود" میر زاده عشقی 
نخستین تظاهراتی که بیاد دارم وسخت ترسیدم به شصت سال قبل بر می‌گردد. نوشتم وتعجب کردم زمان چه با سرعت گذشت.
آیا به راستی شصت سال از اقتتاح گرمابه شهرداری نخستین گرمابه با دوش‌های خصوصی در شهر ما زنجان می‌گذرد؟
بسته شدن بازار، ریختن طلاب وملاهای شهر به خیابان‌ها ونهایت تجمع مقابل گرمابه نو بنیاد شهرداری و سنگ باران پنجره‌های کوچک نمره‌های خصوصی که از بالای به خیابان گشوده می‌شدند.
ملا‌ها فریاد می‌کشیدند "وا مصیبتا دین رفت! ایمان رفت! می‌خواهند مردها و زنهای ما را نجس کنند. نطفه کودکان ما را با نجساست ببندند. پنجره‌ها را بطرف خیابان گذاشته‌اند که فحشا را ترویج کنند. می‌خواهند فردی، طلبه‌ای وقتی از زیر این پنجره‌ها رد می‌شود با شنیدن       صدای دوش و تجسم زنی که زیر آن دوش می‌گیرد. حالی به حالی شوند."
این کلمات را هنوز زنجانی‌های آن دوره بیاد دارند.
هرگز در تصور کسی نمی‌گنجید که روزی این حالی به حالی شده‌گان از صدای دوش حمام، زمام کشور به دست گیرند و آن کنند که بعد از شصت وپنج سال که جهان سریع‌ترین تغییر در راستای فن‌آوری و دست آوردهای علمی را طی می‌کند، ما هنوز در گیر توطئه دشمن در ساختن حمام دوش دار و پوشک نازا کننده کودکان و زنان باشیم.
آخوند ذوالنور ناسلامتی رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجیست که مسئول جنگ نرم نیز هست،  می گوید"امروز یکی از بستر‌های آسیب به جهت عرصه بیو تروریسم است که کمتر مورد توجه قرار گرفته، گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آن پوشک بچه ومشابه آن (بخوانید «نوار بهداشتی» که به خاطر محجوب بودن آخوند جماعت از کلمه «مشابه» استفاده شده) را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم سازی با نوان شود.
به نظر می‌رسد نرمی پوشک بچه و نوار بهداشتی خانم‌ها که ایشان با کلمه مشابه پوشک از آن نام برده‌اند باعث شک این استاد مبارزه با نرم افزار‌های دشمن و کشف رمز خوابیده در نوار بهداشتی شده است.
تکرار طنز تلخ تاریخ است با این سرزمین بعد از هزار و چهارصد سال.
زمانی که رهبر یا علی گویان پا به جهان می‌نهد و یکی از حضرات با تفی بر دست زنی نازا، او را باردار می‌کند و قنداق سنت اهل بیت است .پوشک هجوم تمدن جاهلانه غربی وزندگی احمقانه اروپائی که باعث اختلال در خون رسانی به موضع تناسلی و ایجاد معضلاتی مانند کوچکی آلت تناسلی وبیماری‌های رحمی وتخمدانی میگردد .چرا این نسل نباید خشمگین شود؟… 

یا خبرگزاری رسمی حوزه درمصاحبه روز چهارده آبان سال نود و هشت با “استاد تبریزیان! “مدرس طب اسلامی در حوزه طلاب قم افاضه می‌کند: “طب اسلامی، طب انبیاء است و قدرت درمان ایدز و‌ ام اس را هم دارد. ما در احادیث تمام اصطلاحات امروز پزشکی را داریم. کلمه عرق به جای ژن! کلمه شیطان به جای میکروب و ویروس. طبق آمار دقیقی که در دانشگاه انجام دادیم معلوم شده که وقتی مسلمان‌ها دعا می‌کنند هشتاد درصد خوب می‌شوند ولی مسیحیان که دعا می‌کنند بیست در صد. سوره یاسین و اسماء الهی را بکار گرفته‌ایم ومعلوم شده که برای معالجه بیماری «ام اس» کدام نام باید گفته شود و یا…. “. مصاحبه‌ای طولانی که عمق فاجعه رفته بر علم و تعمیق و تکریم جهل را در این چهل سال جاهلیت حکومت گران را به تمامی و روشنی نشان می‌دهد.
بعد از تورقی در مطبوعات رژیم در حوزه‌های آخوندی به این نتیجه می‌رسی که ذوالنور با هوش‌تر از این آخوند‌های دیگر است. هم به خاطر جایی که در مجلس گرفته و هم حداقل در این چند ساله از دایره المعارف حداد عادل برخی کلمات مانند پدافند عامل و غیرعامل، محصولات تراریخته، جنگ نرم و سپهر سیاسی را فرا گرفته که او را قادر می‌سازد در پوشک بچه عظمت جنگ نرم و کید دشمن را کشف کند. کاری که به مراتب از کشف آقای تبریزیان که شیطان را معادل میکروب و ویروس می‌داند کاراتر، هشدار دهنده تر و موثرتر در حفظ امنیت ملی است. این هوش ذوالنور است که کشف می‌کند چگونه دشمن می‌خواهد گفته و خواست رهبر فرزانه انقلاب را که خواهان ازدیاد نسل است! از طریق پوشک نرم و نوار بهداشتی نقش بر آب سازد و مانع از ازدیاد جمعیت در‌ اُم‌القرای اسلامی شود.
باز بگوئید که مجلس شورای اسلامی مرکز تجمع نخبگان این مملکت نیست!
مجلس در راس امور است یا نیست  .برای خنثی کردن توطئه دشمنان در پوشش پوشک بچه!   ابوالفضل محققی 

مهسی امینی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.