رفتن به محتوای اصلی

فتو شاب هایی که عبدالستار دوشوكی علیه افشا کنندگان "علی تهرانی نیا "ساخته است
16.08.2022 - 10:11

 

 

آقای کیانوش توکلی, این بی اخلاقی ها و شانتاژ ها  نوع حزب توده ای را متوقف کنید

 

دوشوکی و ساخت فتو شاب

 

 زبان سیاسی  اقای عبدالستار دوشوكی :

مضحک، مسخره، بیچاره، بدبخت، قاتل، شارلاتان، بلاهت، پلید، آروغ فندقی، ساواکی ، ک . گ ب ای ؛ توده ای  .....!!!

در شگفتم‌ انسانی که در نقد مخالفین سیاسی و منتقدین خود اینچنین با دست و دل بازی و فراغ بال از چنین واژه هایی استفاده می کند فکر می کند می تواند به دیگران درس زبان سیاسی بدهد!!!

هدف دستگاه های اطلاعاتی رزیم  پخش مدوام  اطلاعات نادرست جهت  گیچ کردن  مردم ؛ قانع کردن هوداران خود و اثر گذاری و دمیدن  آتش اختلاف در بین اپوزیسیون است؛تا بدین وسیله مردم  و اپوزیسیون را منفعل نماید

 

دوشوکی و ساخت فتو شاب

دوشوکی و ساخت فتو شاب

 

 

Товарищ Асгар Джило из Ирана

اینجا گفته شده: رفیق اصغر جیلو از ایران

нелегальный агент

 

دوشوکی و ساخت فتو شاب

 

نظر کارشناسی یک دوست در باره فنوشاب های فوق:

kgb

1- طرف برداشته یه عکس جوونی  اصغز جیلو  رو با یه نوشته روسی همراه کرده که بگه: این آدم کارمند ک.گ.ب. بوده ؛ این عكس جیلو  متعلق به ١٣ سال پيش ازرفتنش به شوروي است،  اخر چگونه ممكن است كه ك گ ب وي را به جاي عكسي تازه در هنگام اقامت در شوروي با عكس ١٣ سال پيش از آن به عنوان مامور خود معرفي كند آن هم با لغط كمراد كه اصلا در شوروي  در ده 90 میلادی استفاده نميشد.  

جالبه! خودش  حمید پارسا ویا علی تهران نیا هم که اصلاً وجود خارجی نداره ! خب، صحنه کامل هست و جمهوری اسلامی اومده به سراغ تو و اصغر  تا روز و شب شما رو ب....بده!

2_جالبه که روسها کامراد رو خیلی کم بکار می برن  كمراد در غرب بخصوص در دوره جنگ  جهانی دوم مصطلح شد و به معني رفيق هم رزم است! و روس ها تاواریش رو بیشتر مطرح می کنند.

3_اونم چی؟ نوشته: مأمور اصغر جیلو از ایران! ک.گ.ب. هیچ وقت اسم اصلی کسی رو بکار نمی بره! آخر مگر ك گ ب كه يكي از  قويترين ساز مان هاي  اطلاعاتي دنيا است مگر مغز خر خورده باشد كه بيايد و نام واقعي مامور خود را بر روي عكس عامر خود بگذارد
..  مگرمی شود  با تكنيك ٥٠ سال پیش  اصولا  ميشد اسم كسي را بدون أسيب زدن به عكس روي آن تايپ كرد ؟

4 _ ببین، برای این کار اصلاً لازم نیست که فتوشاپ کنند. یه عکس رو میشه در ورد هم اینطور درست کرد. متن رو روی عکس وارد می کنند. البته اینقدر طرف شوت و پرت هست که نمیدونه اصولاً اگه کسی مأمور باشه، بهش میگن: ماموران غیررسمی و بطور کلی چیز دیگری می نویسند. مثلاً در همان کتاب   کوزیکچین نمونه آورده. برای اینکه در زمان لورفتن هیچ وابستگی نمایان نشه. این رو حتی در مورد درجه یک خودشون هم بکار میگیرند. ضمناً اینکار رو روی عکس انجام نمیدن! بلکه در پنهانی ترین شکل - که فقط چند نفر اول ک.گ.ب. ازش خبر دارند استفاده می کنند. بطور مثال: آندروپف به برژنف گزارش داده بود که از پنجمین نفر اصلی وابسته به جاسوسان غیرعامل یا غیررسمی شنیده که آمریکا میخواد موشک در افغانستان نصب کنه در زمان حفیض الله امین. اما، هیچ اسمی هم بکار نبرده بود. و برژنف هم مجاز نبود که ازش سوال کنه طرف کی هست. بعدها معلوم شد که این اطلاعات وجود خارجی نداشته و دروغ بوده. و اصولاً چنین نفر پنجمی در بالاترین جایگاه جاسوسان وابسته به شوروی در سی آی ای وجود نداشته! البته معلوم هم هست که این اسم جعلی است و حالا چه دوشکی باشه و یا هر کس دیگه و چه بسا مأموران دوزاری وزرارت اطلاعات رزیم

5-  متأسفانه در بین نیروهای هوادار جنبش سیاسی در ایران، هیچ درک روشنی از موضوع کار امنیتی و کار مخفی و جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و کار سایبری و اینا وجود نداره. نه اینکه تلاش نکرده و یا نمی کنند. اما، مثل خیلی جنبه های دیگر، همه اینا اموری بسیار جاافتاده و حتی بیش از هزاران سال تجربه پشت آنها خوابیده. امری است که به تحصیلات بسیار ویژه و آنهم با دست چین کردن آدمهائی بسیار مهم دنبال میشه. مهم بودنشان هم ناشی از توانائی حل معضلات در شرائط بغرنج هست.


...

اصغر جیلو: من از جمله دو سه نفري بودم كه در كميته مركزي با آوردن بچه ها از ايران براي پلنوم وسبع مخالف بودم وميگفتم آنها ضربه خواهند خورد و متاسفانه گوش دوستان به اين حرفها بدهكار نبود. من كتبا نامه نوشته وبه عنوان عضو شعبه امنيت بر اساس خبرهايي كه از ايران ميرسيد تحليل كرده بودم كه به سازمان نه قبل از پلنوم بلكه بعد از آن حمله خواهند كرد و همينطور هم شد و…حدود ١٧ سال پيش كه رضا جوشني به لندن آمده بود هنوز اين نامه را در خاطر داشت چون او مسءول آرشيو اين نامه ها براي دبير خانه سازمان بود.

.  _اصولا اطلاعات مربوط به محل زنگي وفعاليت افراد در هيچ شعبه اي ا. سازمان به صورت  مكتوب نگهداري نميشد و به هيچ وه امكان نداشت كه حتي كسي يا كساني از اعضاي رهبري سازمان جزييات آدرس اين افراد را داشته باشد. بنا براين اين دروغ محض است كه كسي مدعي شود علت ضربه لو رفتن اطلاعات مربوط به اين اسامي بوده است.

گذشته از اين، اين شعبه تشكيلات بود ونه شعبه امنيت كه مسءوليت ارتباطات را با تشكيلات داخل بر عهده داشت ونه شعبه امنيت.

 

 

بیانیه سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت) در باره  حشمت رئيسی در مصاحبه با تلويزيون ميهن

سازمان فداییان اکثریت

اخيراً آقای حشمت رئيسی در مصاحبه با تلويزيون ميهن مطالبی عليه آقای كيانوش توكلی گفته است. سازمان ما در چنين مشاجراتی دخالت نمی کند. ولي اين اتهام آقای حشمت رئيسی را که گويا آقای كيانوش توكلی جاسم خاكسار و تشكيلات خراسان سازمان را لو داده است، تکذيب می کند. كيانوش توكلی كارنامه درخشانی در حفظ تشكيلات داشته است و كسي در ارتباط با ايشان دستگير نشده است.

دبيرخانه شورای مرکزی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)

 

علل ضربات سال 1365 سازمان فدائيان خلق ايران (اكثريت)

کیانوش

 آنچه در اين مصاحبه می‌خوانيد، بازتاب‌ گوشه‌اي از تاريخ شبکه مخفی فدائيان اکثريت است، گرچه وقايع سياسی سال‌های گذشته و مصلحت‌انديشی‌های سياسی و امنيتی موجب شد که بخش‌های مهمی از تاريخ سازمان و جنبش چپ در هاله‌ای از ابهام و عدم شفافيت باقی بمانند.

ـ بر اساس اطلاعاتی که " پرتوی" از حزب توده درباره "تشکيلات موازي" سازمان "اکثریت" به ارگان‌های اطلاعاتی  حکومت می‌دهد، انوشيروان لطفی تحت تعقيب و مراقبت سنگين قرار می‌گيرد و از اين طريق "تشکيلات مخفی" سازمان "اکثریت" که با کلی سرمايه راه‌اندازی شده بود در تور ماموران امنیتی حکومت قرار می‌گيرد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

ابوالفضل محققی

کیانوش عزیز بنظرم 1- دوشوکی به خواسته خود که همانا بر اشفته کردن تو باشد رسیده 2-  برای آدم های خودشیفته طرح شدن بهر قیمت ولو شاشیدن به چاه زمزم باشد مهم است .حال مرتب از طرف تو طرح می شود 3 - چنین درگیری ذهنی باعث می شود که انسان از مسائی اصلی به مسائل جنبی بی ارزشی که تنها مصرف موردی دارند کشیده شود واز پرداختن به کار های روتین خود عقب بیفتد .4- این کارهای او نشانه خشم شدیدوبنظرم از عذم نقش اونسبت به ارزیابی غلطی که از خود دارد وجواب نگرفته حال این مسئله را دستاویز عدم موفقیت وعدم پذیرش خود از طرف جریات های سیاسی قرار داده .5-  بنظرم بهترین جواب به ایشان جواب ندادن است بگذر شلتاق کند خسته شود ونهایت بگوشهای بنشیند راستش دلم می سوزد مردی با این همه سال وبدوگوپال در رابطه با انتقاد از چنین کلمات وشیوهای استفاده می کند کسانی که ترا واصغرجیلو را می شناسند چنین برخوردی کوچکترین تاثیری در قضاوتشان نسبت به شما نخواهد داشت..من جای تو بودم تشویق میکردم بیشتر بنویسد .هر چه بیشتر بنویسد از آدم جدی مقاله نویس بیک فرد هتاک بی متحوا نویس که نوشته هایش وجتهتی ندارد تبدیل می شود می ماند تکلیف خوانندگان این گونه نوشتی اتهام زدن بازار خود را دارد بامشترین خود که خرید میوه های پلاسیده آخر شب می کنند و روزگارشان در همین حد و سرگرمیشان هم در همین حد وملاط اصلی کارگزاران حکومتی برای در هم زیختن فضای پبیرون و بهره برداری از این مسئله است که بیاری یا دیدن وبرچسته شدن این مسائل از هر چه جدل سیاسی ومسائل است دل زده شده و امید از اپوزیسیو ن می کند. آقا ولش کن..بگذار بنویسد بهتر از آن است که در مورد دیگرمسیائل اجنتماعی بنویسد .

چ., 17.08.2022 - 13:02 پیوند ثابت
نظرات رسیده

استفاده مکرر هر دو (تهرانی نیا و دو شوکی ) از ضرب المثلهای مشابه ویا اشعار سعدی،  همزمانی برخی مقالات هر دو اسم با مواضع یکسان، کوتاه بودن برخی مقالات , استفاده از کلمه کلاغ توسط هردو از دیگر نشانه های ارتباط این دو نام با یکدیگر است. 

چ., 17.08.2022 - 11:40 پیوند ثابت
نظرات رسیده

محمود موسی دوست :> به گمانم آن نام "علی تهرانی نیا" ست، نه "علی تهران نیا". در سایت گویانیوز به تاریخ 27 اکتبر 2021 "تهرانی نیا" نوشته شده.
> ادبیات دوشوکی و تهرانی نیا بسیار به هم نزدیکند، دور نیست که هر دو یک شخص باشند. هر دو واژه‌های "اسفا"، "اسفاء" و زبانزدهای "نه از حُب علی که از بغض معاویه" و "تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل" را به کار می‌برند. البته نام مستعار به کار بردن، به خودی خود، نه کار بدی و نه کار خوبی‌ست.
> انگ زدن‌ها و ناسزا گفتن‌های دوشوکی زشت و بی‌پایه‌اند.
> نوشتار ونوس ترابی سفسته‌ای بیش نیست. سفسته‌ی "رطب خورده منع رطب چون کند" ست. پرداختن به شخص سخنگو، به جای پرداختن به سخن او.

چ., 17.08.2022 - 10:29 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Jahangir Alizadeh

 کیانوش عزیز

در خودت جستجو کن و نه جای دیگر که هر کس و ناکسی که زبان و بیان و عمل و فعل علیه دوستان سابقت و چپ ها و میهن و کشور اغازید را در دور و بر خودت و در ایران گلوبال میدان ترکتازی ناجوانمردانه دادی و تا انجاییکه می توانستند و می توانندبه پیشینیان تو که بر شانه های زخمین شان بدینجا رسیدی ، توهین و فحاشی و هتاکی کردند و میکنند !

این تهاجم و رفتار شان صورت ترا هم زخمی ساخت و حالا اه از نهادت در آمد که چنین شد و چنان شد ؟؟!

این اقا را که تو میدان دادی و هر روز چند تا مطلب و هجویه در ایران گلوبالت علیه این و آن و علیه میهن در دفاع از سعودی ها و اسراییلی ها …..می نوشت افتخار میکردی؟ !

بر سیمای گذشته خود چنگ نینداز که تو محصول همان خانواده بزرگ چپ ایران بودی و هستی !

همه چیز تو میراث همان دانشکده های تو است که در آن در میان شریف ترین فرزندان این بر و بوم مو سپید کردی و میتوانی ….

و تو این میراث های باارزشت را از خانواده خدوم و شریف چپ کشور و میهن داشتی و داری و همه آنها را توسط همین شخصیت های ضد ملی محل تاخت و تاز کسانی کردی که …..

کیانوش عزیز!

این را در خودت بیاب

در خودت جستجو بکن

این اقا را بردند لندن

دلارهای نفتی و … نشانش دادند و به کامش دادند و بادش کردی و حال بادش کردند

حالا تشکیلات فلان را با بودجه های فلان در اختیارش نهادند و معلومه که …..

تو کردی

تو

زنده باشی و سرافراز

چ., 17.08.2022 - 08:24 پیوند ثابت
امرالله ابراهیمی

با دقت گوش کردم و دیدم. فتوشاپ‌هارا خیلی ناشیانه انجام دادند و دلیل آن هم می‌تواند جهت رد گم کردن باشد. یعنی می‌خواستند وانمود کنند که به باندهای مافیایی - تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات وصل نیستند و از چنین جاهایی کمک نگرفتند. بدین خاطر، طوری فتوشاپ کردند که به مخاطب عکس آن القا شود.

س., 16.08.2022 - 14:21 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Esmail Zargarian

دقیقا همین اتفاق برای من در مدت دوهفته ای که در " زندان موقت" لنکران با زن و دوبچه خردسال با وضعیتی اسفناک بسر بردیم پیش آمد . چند بازجو کاملا مسلط بزبان فارسی در این مدت از من گزارش تهیه کرده بودند. یک مورد مربوط میشود به زندگی دوران مخفی من در شهرخاش نزدیک مرز افغانستان ومجاهدین افغان بود. مورد دوم اطلاعات سازمانی بود که گفتم بهیج عنوان این اطلاعات را بشما نخواهم داد و ندادم. مورد سوم تحلیل از شرایط ایران و اوضاع حاکمیت و موقعیت حزب و سازمان بود من هم نوشتم و پیشبینی خودم را نوشتم سرکوب تشدید خواهد شد. وقتی وارد تاشکند شدم گزارش مفصل نوشتم واعتراض کردم چرا اینگونه مثل قاتلها و جاسوس بازن و بچه با مارفتار میکنند؟ چرا وبچه دلیل اطلاعات سازمانی از من میخواستند نامه به شعبه امنیت سازمان هم رسید اصغر جیلو با من صحبت کرد بشدت عصبانی و معترض بود و گفت من پیگیری میکنم . من در طول چند سال زندگی در تاشکند مستقیم شاهد نفوذ عوامل گا.گ.ب و کسب خبرهای سازمانی بودم که خود موضوع جداگانه ای است که تمام شد اصل سوسیالیسم عملا موجود فرو پاشید وماهم به این روز گرفتار شدیم. آنچه برای ما فدائیان خلق باقی مانده و خواهد ماند پایبندی به عدالت و آزادی و دموکراسی میباشد ما به ملت و کشورمان خیانت نکردم تمامی اعضای رهبری سازمان و کادر ها مطلقا زندگی ساده داشتند نه دنبال مال و ثروت بودند و نه جاه و مقام همه ما با شرافت انسانی وارد مبارزه شدیم وادامه خواهیم داد .

س., 16.08.2022 - 13:16 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Gitti Alizadeh

کیانوش جان من به عنوان یک کاربر اینترنتی نظر و جمع بندی خودم را از این کلیپ اظهار می کنم.

پیش از هر چیز، تطهیر سازمان اکثریت به هیچ عنوان میسر نیست. ???

ولی!

این جناب شیشکی، زندگی تراژدی وارش وارد مرحله تازه تری به نام کمدی شده.??? هر پدیده غم انگیزی، یک دوره کمدی هم دارد و خوشبختانه ایشان با ادامه کارهایشان وارد این مرحله شده اند. فقط آفریدگار، عاقبت ما تماشاچی ها را با این اسطوره ها بخیر کند. ???

س., 16.08.2022 - 13:15 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.