رفتن به محتوای اصلی

معرفی عوامل وشکنجه گران زندان شیبان اهواز
آگهی
29.06.2022 - 13:06

آگهی – اسامی و مشخصات ۸۵ تن از عوامل و شکنجه گران زندان شیبان اهواز برای اولین بار منتشر خواهد شد
گزارش اختصاصی – کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام منتشر میکند: مجموعه افشاگری از زندان شیبان اهواز – اسامی و مشخصات ۸۵ تن از شکنجه گران و عوامل زندان همراه با تصاویر شماری از آنها
کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، بزودی اسامی و مشخصات ۸۵ تن از بازجویان و شکنجه گران و زندانبانان زندان شیبان اهواز را، بهمراه تصاویر بسیاری از آنان منتشر خواهد کرد. این مجموعه که با تلاش بسیار زیاد بدست آمده است شامل اطلاعاتی از درون زندان شیبان اهواز می باشد که با تلاش بسیار زیاد گردآوری شده و از داخل ایران برای کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام – سایت جوانه ها ارسال گردیده است.
بازجویان، شکنجه گران، زندانبانان و عوامل زندان که اسامی و تصاویرشان در این گزارش فاش شده است، کسانی هستند که در شکنجه و اعدام هموطنانمان در زندان شیبان اهواز بخصوص زندانیان عرب بطور مستقیم دست داشته و دارند.
کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه کسانیکه با ریسک پذیری بالا این مجموعه را به ما رسانده اند اعلام می‌کند که این افشاگری بزودی منتشر خواهد شد.
زندان شیبان اهواز یکی از مخوف ترین زندانها در ایران است و شرح شکنجه هایی که هموطنانمان طی ۴۳ سال در این زندان جهنمی متحمل شده اند از طاقت بیان خارج است. اما جانیان و شکنجه گران گریزی از افشا شدن و سپرده شدن به دست عدالت و مردم نخواهند داشت.
سایت جوانه ها، کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام از همه هموطنان و زندانیان آزاد شده از زندانهای جهنمی دیکتاتوری ولایت فقیه، درخواست دارد که برای گردآوری اسامی و مشخصات جنایتکاران در سایر زندانها ما را یاری نماشیند.
با افشای اسامی و مشخصات این چهره های منفور در زندانهای مختلف، گامی بلند علیه سرکوب و عوامل شکنجه و اعدام برای آزادی زندانیان برداریم.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کانون حقوق بشری نه به زندان

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.