چرا این جنگ ضروری بود؟
جمهوری اسلامی از آغاز تولد یعنی پس از ۲۲ بهمن ۵۷، تا امروز بر دو ستون سرکوب و کشتار داخلی از یک سو، و از سوی دیگه تهدید و جنگافروزی خارجی استوار بوده و هست.
حکومت اسلامی، داستان آغاز یک سرکوب بزرگ در تاریخ ایران است که اولین قربانیان آن پادشاهیخواهان بودن، اما به سرعت نوبت به کسانی هم رسید، که اعدام افسران ارتش شاهنشاهی را جشن میگرفتند و از شیخ خلخالی تمجید می کردند.
در این قسمت، صرفا روزهایی مهمی در تاریخ مبارزات مردم ایران ذکر شده که مردم به روشهای مختلف علیه رژیم به خیابان آمدند اما به شیوههای وحشیانه سرکوب شدند
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.