عکس این دو پایور حکومت اسلامی و شرحش شب گذشته در پست های هموطنان در شبکهx وایرال شده بود.دهها نفر انرا بنام خود و یا با ناز نشر پراکنده بودند، و هرکدام از این توئیت ها با ده دوازده هزار لایک و صدها دشنام از هرقبیل به بالا و پائین حکومت اسلامی مزین شده بود.
این دشنامها قابل فهم است ،هردوی این آقایان در همه جنایتها ی رژیم اسلامی نقش مستقیم داشته اند و آدم کشی ها از جمله چهار جنایت اخیر در سال ۹۶،۹۸، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۴ را فرماندهی کرده اند.
جای پنهان کاری نیست مردی که از شاگردی مغازه پنچر گیری وارد سپاه شده نمی توانسته با حقوق سربازی و سرداری ان عروسی مجلل چندین ده میلیارد تومانی را برای دختر ش برپا کند و فرزندش صاحب دهها میلیارد دلار شود، اگر کشور سر و سامان داشت و قوه قضائیه مستقلی بود سالها پیش می بایست محاکمه و مجازات می شدند و کارشان به اینجا نمی کشید.
در مورد لاریجانی هاهم دوستان مطلعند و توضیحات من زیره به کرمان بردن است.
اما واقعیت را بخواهید من چندان از این بابت خوشخال نیستم، نه اینکه نفهمم جمهوری اسلامی مردم را به یک دوراهی کشانده است: یا چاپلوسی و عکس خامنه ای را بالا بردن و لقمه ای در خیابان و یا گوشه ای تناول کردن و یا تمام عقده های ناشی از سرکوب و کشتار و فقر و تبعیض و تحقیری را که حکومت اسلامی به اکثریت ملت ایران تحمیل کرده است با دشنام و بد وبیراه گفتن خالی کردن.
بی جهت نبود که دانشجویان برجسته ترین دانشگاه کشور از "سبزی پلو و ماهی" گفتند وروز دیگر مترسک "موشعلی" را بدار آویختند.
نگرانی من در این است که دشنام دارد جای مبارزه سیاسی را میگیرد و از جمله و مهم ترین آن نپرداختن به خط و نشان کشیدن خامنه ای دوم برای امریکا اسرائیل و وعده نیست شدن ۱۵ ساله اسرائیل!
من مدافع اسرائیل یا فلسطین و سورینام و بورکینا فاسو و...نیستم، اما نگران ایرانم. مهم ترین دلیل این نگرانی وضعیت کشورها و جماعتیست که با اسرائیل در گیر شده اند!
دوست داشته باشیم یانداشته باشیم انها که دم از نابودی اسرائیل زدند کشور خود را به نابودی کشاندند، عراق صدام حسین، لیبی سرهنگ قذافی و سوریه اسد از ان دسته اند، می بینیم که نصرالله و اسمائیل هنیه با زادگاه خود چه کردند!
ما با اسرائیل هم مرز نیستیم، بین ما و اسرائیل چندن کشور فاصله است، این دشمنی که ملاهای شیعه با اسرائیل و آمریکا راه میبرند ترسناک است، ترسناک بیشتر از ان جهت است که ملایان حماس ر ا چون هنوز کاملا از بین نرفته است پیروز میدان میدانند.ملاهای شیعه حاکم و سردارانشان تصور می کنند اگر نیمی از ایرانیان کشته شوند، صد ها هزار خانه خراب شود پیروزند! پیروزند چون مشتی گرسنه و در مانده را روی خرابه ها می شود بازور و چندکلاشینکف سرکوب کرد.
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!