مراد ویسی در این ویدیو از صاحبنظران در مورد روش های غلبه بر نیروی سرکوب میپرسد و از آن ها طلب همفکری دارد. من خود ایده هایی را از قبل در این سایت داشته ام و همچنان ایده های بیشتری نیز میتوان ارائه کرد. مرداد ویسی همچنین از راهکارهایی می گویدکه به صلاح نمیداند بصورت عام مطرح شوند که اهل کار میدانند منظورش چیست. فکر میکنم دوستانی که سوابق مبارزاتی قبل و بعد از انقلاب دارند، همان ما نسل های 57تی که از 57 گذر کرده ایم بتوانیم مناسب ترین پاسخ را به این سوال بدهیم. دیگران، بخصوص نسل های جوانتر تجربه ما را ندارند اما ایده های جدید تر میتوانند ارائه دهند. مراد ویسی در اینجا از پارامتر نیروی کمکی خارجی صرف نظر نمی کند اما فرض را بر این میگذارد که چنین نیرویی اصلا در میان نباشد آنگاه ما ایرانیان چه باید بکنیم؟ ما میتوانیم در دو زمینه کمک نیروی خارجی، بخصوص کمک های لجستیک و حمایت هوایی و نیز بدون کمک خارجی نظریات مان را ارائه کنیم. پیشنهاد من این است که پنل هایی بصورت عمومی در کلابهاوس برگزار کنیم و همزمان از طریق یوتوب یا رسانه های ماهواره ای - اگر موجود بود - و در غیر اینصورت خلاصه ای از نشست را به تلویزیون ماهواره ای مثلا اینترنشنال گزارش دهیم تا صاحبنظران دیگری نیز به ما بپوندند. این یکی از حرکت هایی است که شاهزاده و دفتر بارها از مردم خواسته اند که به ابتکار خود حرکت هایی را اغاز کنند که این یکی از مهمترین آن حرکت ها میتواند باشد. پس از عمق یافتن بحث و یافتن چند متد مبارزاتی میتوان جلسات محرمانه در مواردی که لازم است برگزار کرد و حاصل کار را نیز با دفتر شاهزاده به اشتراک گذاشت. در هر صورتی و برای هر حرکتی حمایت شاهزاده اگر نباشد حرکت پا نخواهد گرفت لذا اگر کسی هست که از شنیدن نام شاهزاده تنش کهیر میزند بهتر است حضور نیابد یا راهکار پیشنهادی اش را بدهد دست دیگری که چنین مشکلی ندارد به جمع ارائه کند و البته که قدر نیت خیرش دانسته خواهد شد. میخواهم بگویم قضیه تعصب نیست بلکه اهل سیاست و مبارزه نیاز به توضیح ندارند که در شرایط حاضر مهر تایید شاهزاده یا دست کم عدم مخالفت ایشان یک امر ناگزیر است چرا که تایید ایشان برای حمایت مردمی بسیار الزامی است.
شروع کار دست کیانوش توکلی را میبوسد و بسم اهورامزدا.
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.