رفتن به محتوای اصلی
شنبه 23 خرداد 1405 - Saturday, 13 June 2026

بیایید نوکران آیت‌الله‌ها را از دانمارک بیرون کنیم

بیایید نوکران آیت‌الله‌ها را از دانمارک بیرون کنیم

Malte Larsen
تصویر :  میدان شهرداری کپنهاگ است 

این یک تحقیر ملی و یک شکست سیاسی نابخشودنی است. در حالی که دانمارکی‌ها نظاره‌گر هستند، هواداران رژیم تروریستی ایران پایتخت ما را اشغال می‌کنند. آنها با افتخار پرچم آیت‌الله‌ها را در میدان شهرداری تکان می‌دهند - نماد رژیمی که ده‌ها هزار غیرنظامی، از جمله زنان و کودکان را می‌کشد، زیرا آنها خواستار آزادی و دموکراسی هستند.
این اسلام‌گرایان اصلاً نباید در دانمارک باشند. آنها نماینده یک ایدئولوژی خصمانه و سرکوبگر هستند که از هر چیزی که ما برای آن تلاش می‌کنیم متنفر است: آزادی بیان، برابری و دموکراسی. و با این حال به آنها اجازه داده می‌شود که در فضاهای عمومی ما راهپیمایی کنند و ایده‌های متعصبانه خود را گسترش دهند.
در عین حال، ما ایرانیانی را که به خوبی در جامعه ادغام شده‌اند به خانه می‌فرستیم. پرستارانی که به زبان دانمارکی مسلط صحبت می‌کنند، کار می‌کنند، مالیات می‌دهند، به قانون احترام می‌گذارند و دقیقاً به این دلیل که خواهان آزادی و دموکراسی هستند به دانمارک آمده‌اند. آنها به دلیل قوانین اداری به خانه فرستاده می‌شوند. اما اسلام‌گرایان و حامیان رژیم؟ آنها اجازه دارند بمانند.
این دیوانگی کامل است. دانمارک به دولتی تبدیل شده است که نمی‌تواند بین دوست و دشمن تمایز قائل شود. به عنوان یک پیاده نظام برای اسلام‌گرایان رادیکال. این راه کاملاً اشتباه است. زیرا ما نمی‌توانیم با دعوت از مخالفان دانمارک به داخل، از این کشور محافظت کنیم.
اکنون زمان عمل است. بیایید نوکران آیت‌الله‌ها را از دانمارک بیرون کنیم. بیایید دانمارکی‌ها و ایرانیان واقعاً آزادی‌خواه را در اولویت قرار دهیم. در را به روی طرفداران شریعت ببندیم و به ساده‌لوحی خودویرانگر پایان دهیم

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
ايرانگوبال

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!