رفتن به محتوای اصلی
چهارشنبه 27 خرداد 1405 - Wednesday, 17 June 2026

نه به مذاکره با جمهوری اسلامی، آری به ادامه اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل

نه به مذاکره با جمهوری اسلامی، آری به ادامه اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل

نه به مذاکره با جمهوری اسلامی، آری به ادامه اقدام بشردوستانه آمریکا و اسراییل

چرا؟
زیرا ملت ایران فقط خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی است.
به معنی دیگر اگر بشود با کوبیدن آب در هاون، آرد برای خمیر نان بدست آورد،
به یقین هم می شود با مذاکره، جمهوری اسلامی را به نفع منافع ملی ملت ایران و نیز منافع ملی آمریکا و اسراییل وادار به تسلیم مطلق کرد.
نیازی هم گفتن و نوشتن نیست که بگوییم و بنویسم نه با کوبیدن آب در هاون آرد استخراج می شود و نه با مذاکره با جمهوری اسلامی، منافع ملیِ ملت ایران تامین می گردد.
پس، آنچه که ملت ایران به راستی و درستی و ارجمندی دنبالش است، فقط سرنگونی جمهوری اسلامی اشغالگر است که کشورشان را با کشتار و ایجاد رعب و وحشت و ویرانی اشغال کرده است.
بنابراین اگر گفتگوها با جمهوری اسلامی شرایط را برای خیزش ملی و سرنگونی جمهوری اسلامی فراهم نکند، نه تنها از نگاه ملت ایران یک پول سیاه ارزش ندارد بلکه فقط در خدمت اشغالگران تبهکار اسلامی تعریف و باز تولید می شود.
بله،
ملت ایران تمام-قد از اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل تا امروز دفاع و حمایت کرده است و اگر هم ادامه پیدا کند تمام-قد از آن دفاع و حمایت می کند.
زیرا طی چهل و هفت سال گذشته همه راه های ممکن را برای عبور از جمهوری اسلامی در مدنی ترین شکل ممکن طی کرده اند اما جز سرکوبِ بی رحمانه و نثار خون و زندان و تحقیر نصیب نبردند.
نمونه آخرش هیجده و نوزده دی ماه بود که ملت ایران در ابعاد چند-ده میلیونی به فرمان یا فراخوان شاهزاده رضا پهلوی در اوج مدنیت و مسالمت، خواسته هایشان را در جای جای خیابان های ایران فریاد زدند که چه چیز را نمی خواهند و به جایش چه چیزی را می خواهند.
اما تمامی مردم دنیا شاهد بودند که فقط در دوشب با قطع اینترنت و خاموشی مطلق، بیش از چهل هزار نفر از سلحشوران و دلاوران ملت ایران را بی رحمانه سلاخی کردند.
اینجا بود که وقتی پرزیدنت ترامپ در حمایت از ملت ایران گفت کمک در راه است، تمام-قد از این کمک استقبال کردند.
زیرا به این باور رسیده بودند که با دست خالی نمی شود با جانیان اشغالگر به مقابله برخاست که سلاح مرگبار در دست دارند و حاضر هستند فقط برای بقای خودشان، ایران را قربانی و جان میلیون ها ایرانی را بگیرند.
پس، ملت ایران این اقدام بشردوستانه آمریکا و اسرائیل را مشروع و رهایی بخش تحلیل و تعریف کردند تا با کوبیده شدن ارگان های سرکوب و هدف قرار گرفتن نفرات کلیدی  سرکوبِ ایرانیان، ماشین کشتار جمهوری اسلامی ضعیف شود و شرایط را برای خیزش ملی آماده کند.
برای همین است که ملت ایران یک صدا فریاد می زنند، مذاکره فقط در خدمت جمهوری اسلامی و تولید وقت برای آنها است نه سرنگونی شان که ملت ایران آن را آه می کشد.
احمد پناهنده

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

احمد پناهنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!