علی جوانمردی؛ اسطوره خبرنگاری فیک نیوز! | مافیای انیران
در دومین قسمت از سری ویدیوهای #مافیای_انیران نوبت به #علی_جوانمردی میرسد؛ کسی که به صورت واضح و بدون تعارف از تجزیه ایران دفاع میکند و تلاش دارد با سو استفاده از مقام و مسئولیتش به اهداف شخصی و قبیلهای خود برسد و در این راستا یک دیکتاتوری در صدای آمریکا راهاندازی کرده است.
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
دیدگاهها
مجسّمه بلاهت و حماقت و غرض و عقده.
درووود!
مختصر و گذرا.
آقای جوانمری که تجسّم ناجوانمردیست، نه کرد است و نه ایرانی. نه حتّا میداند آمریکا به کدام نقطه زمین میگویند. وی کار پادویی لابیگری را به عهده اش گذاشته اند که هر مرتبه نیز با حالتی عصا قورت داده به دروغبافیهای خودش با بلاهت مغرضانه چرتبافی میکند. کلّا باتلاق صدای آمریکا و بی.بی.سی و صدها رادیو و شبکه که در تسخیر ایدئولوژیگرایان و عقب ماندگان ذهنی مثل آقای ناجوانمردی هستند، مسترابهای متعفّنی محسوب میشوند که جای آدمهای انگل و بیسواد و آژیتاتور و آپاراتچی حزبی و فرقه ای و گروهی و قومی و خزعبلات مشابه هستند و از جیب مالیات پردازان زحمتکش رفع سدّ جوع میکنند. این طیف که خود را به هر عنوان پر طمطراقی ملصّق میکنند و قیافه علّامه نما به خود میگیرند، در حقیقت وجودیشان، نماد تمام عیار بلاهت محض و حماقت زنگار گرفته هستند و مشتی علّاف بی وجدان و عقده ای که کارشان فقط تخریب و خصومت و توسعه کینه توزیهای متافیزیکی است. همین.
شاد زیید و دیر زیید!
فرامرز حیدریان