رفتن به محتوای اصلی
چهارشنبه 20 خرداد 1405 - Wednesday, 10 June 2026

جنگ جمهوری اسلامی با کدو تنبل!

جنگ جمهوری اسلامی با کدو تنبل!


 

این همه پیروزی های مشعشعِ حکومت فقها در جبهه نبرد با هواپیمای مسافر بری  اوکرایینی و لبنان و غزه و سوریه و شهادت پیروزمندانه ژنرال های خامنه ای با کمک اسرائیل کافی نبود که جبهه تازه ای گشوده شد!
این بار جنگ با هالووین و نمادش کدو تنبل!
جمهوری اسلامی  که تنها در جنگ  با همه مظاهر "زندگی" از جمله بر  شادی و سلامت روح و روان و آب و هوای پاک و محیط زیست  و زیست شرافتمندانه ایرانیان و کرامت انسانی پیروز شده نمی خواهد روزنه ای تازه باز شود تا مردمی که هنوز به گرسنگی کشیده نشده اند و امکانی دارند،اندکی شادی کنندو کمی زندگی به میل خویش، فرمانی تازه صادر کرده است..هرگونه مراسم یا تبلیغ مرتبط با هالووین در واحد های صنفی ممنوع است.به کافه رستورانها هم هشدار داده اند که در صورت تخلف با پلمب و بر خورد قانونی مواجه می شوند!
تا انجا که سوادم قد می دهد در کتاب مبین و رساله خمینی  که انرا بارها به قصد کمی انبساط خاطر نگاه کرده ام و در جواهرالکلامِ فی شرایع الاسلام ِ محمد حسن نجفی  و حلیه المتقین ملا ممد باقر  هم سوراخ کردن کدو و برپائی تار عنکبوت منع شرعی ندارد، پس موضوع این بگیر و ببند چیزی نیست جز حکایت آن افتابه دار مستراح مسجد! که برای اینکه بگوید من هم هستم،می گوید ان یکی را بردار!
حکومت شکست خورده ای که یک بانک خودی یک ملیو ن ملیارد تومان ،دو برابر کل بودجه عمرانی کشور جلوی چشم بانک مرکزی و اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و سازمان باز رسی ولی فقیه و ....بالا کشیده،  بانکهایش و صندوق بازنشستگی ورشکسته اند و رئیس قوه قضائیه اش می گوید بابک زنجانی بدهیش را داده،بانک مرکزی می گوید نداده! ،
حکومتی که ولی فقیه می گوید،مذاکره با امریکا غیر شرافتمندانه است،ماه دیگر عراقچی را از ترس ترامپ می فرستد برای مذاکره (۱)،
حکومتی در حال فروپاشی و هرکی هرکی و بدبخت که رئیس مجلسش علنی همه را به مجیز گوئی از روسیه دعوت می کند، کاری که در طول تاریخ ایران هرگز دولتمردی نکرده  و به پفیوزی خویش این چنین اقرار ننمود است(۲) این نمودی است از شباهت و اندازه  آزادی و استقلال در حکومتی که در جنگ با کدو تنبل هم شکست خواهد خورد...
۱-مجید تخته روانچی گفت ترامپ در نامه به خامنه ای نوشته بود،مذاکره نکنید جنگ می شود.
۲-نگاه کنید به نوشته علی اصغر حاج سید جوادی در دوره آن شاه که می گفتند آمریکائیست !که چگونه در نوشته ای به مطلع انسوی مدار ۲۷ درجه در روزنامه اطلاعات،امریکا و رئیس جمهورش را در مورد جنگ ویتنام به نقد تند کشید و هیچ کس مزاحم او نشد..چندش آور بود این سردادکتر رئیس مجلس اسلامی...

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
فیسبوک نویسنده

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!