رفتن به محتوای اصلی

دسامبر 2011

31.12.2011 - 21:46
مرجان علیشاهی
تا تو هستی در کنارم ، من که تنها نیستم.....تا زمانی که تو هستی ، فکر فردا نیستم......گرچه شاید لحظه ای حتی نباشی پیش من......قایق یادت که باشد ، غرق غم ها نیستم
31.12.2011 - 15:28
ما آدمها معمولا بدنبال چیزهایی می گردیم که کمبودشان را احساس می کنیم و فکر می کنیم که با بدست آوردن آنها به خوشبختی یا سعادت خودمان دست می یابیم. هر معنای متفاوتی هم که خوشبختی یا سعادت برای ما داشته باشد، ما احساس می کنیم که برای دست یابی به این « مطلوب و معشوق گمشده یا دور» بایستی به این چیز یا آن چیز دست یابیم، این یا آن شویم. یا مرتب «کمبودی» را احساس می کنیم و حال می خواهیم برای مثال با موفقیت مالی یا شغلی، با یک عشق جدید و یا قدرت و خلاقیت جدید، این کمبود را برطرف سازیم
31.12.2011 - 14:52
محمد ارسی
جنگ سایۀ شوم و سنگین‌اش را به گونه‌ای روز افزون بر سر ملت ایران و منطقه می‌گستراند. خبرها روز به روز بدتر و ناامید کننده‌تر می‌شوند... .
در حال حاضر، کمتر ایرانیِ آگاه و دلسوزی را می‌توان یافت که به آینده و بهروزی ملت ایران، واقعاً امیدی داشته باشد.
زیرا، دیکتاتورِ نظامِ فقاهتی، یعنی خامنه‌ای همراه با عوامل و شرکایش، با سیاست‌های ارتجاعی، غیرانسانی و ضد ملی شان، چنان وضع آشفته و پرنکبتی را شکل داده‌اند که رهایی ازین اوضاع فلاکت بار جمعی ابداً سهل و آسان نمی‌نماید.
31.12.2011 - 14:49
داریوش حاجبی
اصل سی و دوم - هیچ کس را نمی توان دستگیر کرد مگر به حکم و ترتیبی که قانون معین می کند. در صورت بازداشت ، موضوع اتهام باید با ذکر دلایل بلافاصله کتباً به متهم ابلاغ و تفهیم شود و حداکثر ظرف مدت بیست و چهار ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضائی ارسال و مقدمات محاکمه، در اسرع وقت فراهم گردد. متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می شود
31.12.2011 - 10:24
مگر گفته‌ها و نوشته‌های امام چقدر است که این افراد 1300 عنوان از آن درآورده‌اند؟ / سؤال اینجاست چرا باید بسیاری از مغازه‌داران حرم مطهر باید از زرند کرمان باشند. اینها عقیده‌ای به امام ندارند و برخی جاها هم به این موضوع اشاره کرده‌اند فقط برای منافع دنیایی است که در این راه قدم برداشته و آن را ادامه می‌دهند. / حسن آقای خمینی را این افراد دوره کردند مثل پدر زن ایشان که یک سیلی برای انقلاب نخورده است اما کلی طلبکار است.
31.12.2011 - 09:56
براساس این سند، وزارت علوم به دانشگاه تهران دستور داده است تا در قبال دریافت 40 میلیون تومان امیر بهمنی را در رشته دكتری پذیرش كند.
این شیوه ادامه تحصیل، ورژن چهارم گرفتن مدرك برای مسئولان و آقازاده های محترمشان است كه حوصله یا توانایی علمی طی مراحل ورود به دانشگاهها یا تحصیل در آنها را ندارند.
در روش نخست كه به دانشگاه هاوایی معروف شده بود، مسئولان محترم با هزینه ای در حد ده میلیون تومان با گرفتن مدرك از یكی از دانشگاه های بی اعتبار داخلی دكتر می شدند.
31.12.2011 - 09:37
ناصر مستشار
سرنگونی بشار اسد در سوریه یکی از پیش زمینه های اولیه حمله نظامی به جمهوری اسلامی خواهد شد،سرنگونی خاندان اسد از این جهت مهم است مبادا حین جنگ علیه حاکمان اسلامی ـ رژیم سوریه پشت جبهه جمهوری اسلامی را تقویت ننماید!
این روزها که جمهوری اسلامی در افکار عمومی جهان و درهمه عرصه ها و بخصوص نظامی ،خود را از اسرائیل و امریکا قوی تر معرفی کرده است ـ هنگام یک جنگ تمام عیار از حمایت های انسانی چه از داخل و خارج محروم خواهد ماند.
بیشتر کشورهای همسایه حکومت اسلامی خواهان سرنگونی رژیم حاکم بر ایران هستند.
31.12.2011 - 07:29
این مربوط به طلبي از AFC بود كه بخاطر واريز آن در قالب سيستم گردشي بين‌المللي به حسابي در يكي از بانك‌هاي دولتي ايران و بحث‌هاي مربوط به تحريم كشور، بلوكه شد. همين طور بخشي از مطالبه‌اي كه FIFA بايد به حساب فدراسيون واريز مي‌كرد نيز تحت همين شرايط، بلوكه شد.
31.12.2011 - 07:10
از اين مبلغ 7 ميليارد سهم شهرداري بروجرد و 3 ميليارد تومان سهم سامان كاشي و زاگرس خودرو است و الباقي 7 ميليارد تومان هم، سهم ساير كارگاها و ارگانهاست.
31.12.2011 - 06:51
زاکانی افزود: جريان انحرافي از هم اكنون در برخي حوزه هاي انتخابيه هزينه هاي فوق العاده مي كنند و اين ها مسائلي است كه كاملا مشخص بوده و دستگاه هاي اطلاعاتي بايد اسناد آن را بررسي كند تا در مجاري قانوني دنبال شود.
31.12.2011 - 06:39
الان به آنها مي‌گوييد كه بيا! اين آقا در خانه‌اش است. چون خيلي جاها گفتند كه اينها حصر خانگي هستند! بله، حصر خانگي هستند، اما نه براي اينكه از اقدامات‌شان جلوگيري شود، براي اينكه مردم آنها را نزنند. تقاضاي خودشان است. چند بار رفتند اين طرف و آن طرف و سنگ خوردند، رمي جمرات شدند، خودشان تقاضا كردند كه يك خرده حفاظت ما را بالاتر ببريد. گفتيم حفاظتت را بخواهيم ببريم بالا اينطور مي‌شود، گفتند عيبي ندارد، باشد.
31.12.2011 - 06:20
این مدیر متخلف یکی از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس بود که پس از دستگیری و به جهت عدم تامین وثیقه یک میلیارد تومانی روانه زندان شد .
30.12.2011 - 19:34
عباس خرسندی
آنانی که تصور می‌کنند برای حفظ تمامیت ارضی و حفظ یکپارچگی کشور به‌جای اتحاد و همبستگی با جریانات سیاسی و اجتماعی اتنیک و مردمان مناطق حساس مرزی کشور باید با دشمن ملت و کشور ایران یعنی جمهوری اسلامی ادامه طریق دهند و یا جای آن را با یک استبداد مطلق دیگری پر نمایند در جایگاه دشمنان کشور، خاک به چشم ملت ایران می‌پاشند و کشور را در لبه‌ی پرتگاه تجزیه دیگر باره قرار می‌دهند
30.12.2011 - 17:55
وی که طبق نظر پزشکی قانونی در مرخصی درمانی به سر می برد پیش از پایان مدت مرخصی به زندان بازگردانده شد و طبق ادعای ماموران سپاه پاسداران قرار بود درمان وی در زندان ادامه یابد.
30.12.2011 - 17:44
پیمانکار سد رامول در منطقه دهگلان به بهانه کمبود بودجه حدود 100 تن از كارگران شاغل در سد را که دارای چندین سال سابقه کار هستنداخراج نموده و اعلام کرده که حتی بودجه کافی جهت پرداخت حقوق‌های معوقه آنان را هم ندارد .
30.12.2011 - 15:44
این تحقیر و خفت ملی که ایران در صحنه بین المللی دچار آن شده است و به عنوان مثال کشتی های ما جرات برافراشتن پرچم ایران را نداشته و هر روز در آبهای بین المللی پرچم عاریتی یکی از کشورهای ذره ای را بالا می برند، دستاورد حکمرانی مستبدانه در ایران است، حال اگر آقای خامنه ای سرخوش از ساخت ناوشکن جنگی به دنبال دزدان دریایی در خلیج عدن است، اینها جز هدر دادن منابع ملی چه منفعتی برای ملتی دارد که حتی حق ندارد بداند درصد بیکاری اش واقعا چقدر است؟ و یا در زیر بار تورم چند درصدی کمر خم می کند؟
30.12.2011 - 15:31
به گزارش خبرنگار سحام نیوز، نیروهای امنیتی و نظامی دیروز پنجشنبه و امروز در خیل دوستداران فروغ تاکید کردند که قبرستان ظهیرالدوله تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و تنها اقوام نزدیک متوفی با ارائه کارت شناسایی و اخذ اجازه نامه کتبی از کلانتری محل مجاز به به ورود به آرامگاه ظهیرالدوله هستند
30.12.2011 - 15:27
محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید مسدود شدن سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سرور اصلی سایت آیت الله هاشمی از طریق شرکت افرانت پشتیبانی می‌شود، شب گذشته (پنجشنبه) شرکت افرانت اعلام کرد که بنا به دستور ابلاغ شده، این شرکت دیگر قادر به سرویس دهی سایت آیت الله رفسنجانی نمی‌باشد و متعاقبا پس ازچند دقیقه، سایت از دسترس خارج شد.
30.12.2011 - 15:20
جامعه مدنی اسرائیل در برابر تعرضات روزافزون یهودیان بنیادگرا ایستادگی می‌کند. مؤمنان تندرو تنها به ارزش‌های مدرن مانند برابری زنان پشت پا نمی‌زنند؛ بلکه شالوده‌ی مدرن کشور و سرشت سکولار جامعه اسرائیل را تهدید می‌کنند.
30.12.2011 - 14:28
گلمراد مرادی
خوب، اگر مردمان هرملتی، نه فقط ملت کرد، چنین جوی راکه شرحش رفت، تجربه کنند، باید به آنها حق داد که برای استقلال بکوشند. منتها صاحب نظران بر این باور اند و نمی خواهند استقلالی مانند کویت و عربستان سعودی داشته باشند، بلکه استقلال از راه آگاهی توده ها بدمکراسی و آزادی برای آنها مهم است. باتأسف باید گفت که ما تعدادی از فعالان سیاسی داریم که دور اندیش نیستند و فقط حال را می بینند. گر چه اکثر اینها پست و مقام در جامعه استقلال یافته کرد را نمی خواهند، اما...
30.12.2011 - 12:50
فرشاد محمدی
هدف من در این جغرافیای سیاسی رساندن ایران به شرایطی است که مردم بتوانند به آزادی‌های خودشان دست پیدا کنند و از نظر اینکه چگونه می‌توان چنین آینده‌ای را بدست آورد، قطعا انگیزه من این بود که به عنوان متد کار، مدافع «مبارزه مدنی بدون خشونت» باشم. چون معتقد هستم روش‌های خشونت آمیز منجر به یک راه حل دموکراتیک نمی‌شوند و اغلب به یک دیکتاتوری ختم می‌شوند.
30.12.2011 - 12:35
سروش جعفری
محمد رضا تابش، دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس (فراکسیون اصلاح‌طلبان) و خواهرزاده سید محمد خاتمی برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرد.
30.12.2011 - 12:30
آمریکا روز پنجشنبه 29 – 12 – 2011 اعلام کرد یک قرارداد بزرگ تسلیحاتی به مبلغ 30 میلیارد دلار با سعودی امضا کرده است.
30.12.2011 - 10:43
داریوش حاجبی
....این استادان نظریات اسلام مبنی بر تعلق ارث به زن به اندازه نصف مرد را مربوط به ۱۴۰۰ سال قبل دانسته و فلسفه بافی می کنند که در آن زمان دلایلی برای این نظریه وجود داشته که در عصر حاضر وجود ندارد و دانشجویان نیز با همین نظریات غرب گرایانه آشنا می شوند
29.12.2011 - 21:09
تقی روزبه
بااین همه تقابل دواستراتژی تهدید دربرابرتهدید وشروع جنگ سردهمه جانبه،بیش ازپیش اوضاع را آبستن تصادمات قدرتهای ارتجاعی وتشدید سرکوب وفقروتباهی کرده وعرصه را برنقش آفرینی قطب جنبش های مستقل ورهائی بخش بیش ازپیش تنگ ترخواهد کرد.بهمین دلیل ضرورت گسترش فعالیت نیروهای مخالف دوقطب ارتجاع و افشاء هردوی آنها وحضورسازمان یافته تر جنبش های اجتماعی پیرامون مطالبات راستین خود ازاهمیت زیادی برخورداراست.