رفتن به محتوای اصلی

ابراهیم رِئیسی (قاضی مرگ خامنه ای) رکورد رونالد فرایسلر (قاضی مرگ هیتلر) را شکست!
25.06.2021 - 16:15

کارل رونالد فرایسلر (قاضی هیتلر) و ابراهیم رئیسی (قاضی)

Missing media item.Missing media item.

 ابراهیم رئیسی از جوانی در کسب و کار مجازات و اعدام دگراندیشان در حکومت اسلامی بوده و چهره جلاد او برای جامعه ایرانی بسیار آشنا می باشد.  ابراهیم رئیسی در مکتب اسلام، خمینی و خامنه ای راه و رسم جنایت آموخت و چنان پیشرفت کرد که در دستگاه بربرمنشانه نظام اسلامی، نقش گیوتینی یافت که هزاران جان شیرین سربدار ایرانی را ستاند.

در تاریخ بشریت هنگامی به جنایتکاران کبیر نظیر هیتلر، خمینی، خامنه ای و ..  پرداخته می شود، بدون تردید از آدمکشانی در لباس قاضی، که نقش گیوتین نظام سیاسی – ایدئولوژیک نظام را ایفاء کرده، یاد خواهد شد و در این میان کارل رونالد فرایسلر و ابراهیم رئیسی را بایستی در صدر قرار داد.

جنایات اسلامگرایان در ایران آنچنان ابعاد گسترده داشت، که پس از سرنگونی رژیم، جهانیان در می یابند که بر ملت تاریخی ایران چه گذشته است. واقعیت این است که قیاس قاضی مرگ سیدعلی خامنه ای با قاضی مرگ هیتلر، شاید دقیق نباشد و نتوان رقیبی برای این سید پیدا کرد.

روزی تاریخ نویسان، شاهدان و قربانیان حکومت اسلامی، تاریخ جنایات اسلامگرایان در ایران را مکتوب خواهند کرد و من برای جلب افکار عمومی، تنها توجه آنها را به گزارش هایی که در ویکی‌پدیا آمده، اکتفا می کنم.

جهانیان بایستی بفهمند که با “فرایسلر” اسلامی سروکار دارند و تائید حکومت اسلامی، مهر تائید بر چهل و سه سال جنایت و آدمکشی در ایران، شراکت با کسانی ست که مرگ کسب و کارشان من می توانم ادعا کنم که؛

ابراهیم رِئیسی رکورد رونالد فرایسلر را شکست!

جهانیان را از برسمت شناختن رئیسی شرم باد!

رونالد فرایسلر

ریاست دادگاه خلق

در ۲۰ اوت ۱۹۴۲ هیتلر، اتو گئورگ تیراک رئیس دادگاه خلق را به سمت وزیر دادگستری آلمان نازی منصوب و فرایسلر را رئیس جدید دادگاه خلق کرد.این دادگاه صلاحیت رسیدگی به طیف گسترده‌ای از جرایم سیاسی از جمله بازار سیاه، کاهش سرعت کار و حتی اعتراف به شکست (در جنگ) را داشت.تمامی این فعالیت‌ها از نظر فرایسلر تضعیف قابلیت دفاعی خوانده می‌شد و مجازات‌های سختی (در بیشتر موارد اعدام) را در پی داشت.

وی همواره با لباس قرمزنارنجی قضات در صندلی ریاست دادگاه می‌نشست و سردیس بزرگی از سر آدولف هیتلر بر روی پایه بلندی در پشت صندلی وی قرار داشت.وی در مقام ریاست دادگاه خلق، هم‌زمان به عنوان قاضی، دادستان و هیئت داوران نقش ایفا می‌کرد.

در زمان ریاست وی بر دادگاه خلق، شمار اعدام‌ها افزایش چشمگیری یافت.پیش از وی تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که حکم اعدام یا حبس ابد دریافت می‌کردند، بعداً در مجازات آن‌ها تخفیف قائل می‌شدند.اما میان سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ بیش از ۵٬۰۰۰ حکم اعدام صادر شد.

https://fa.wikipedia.org

سید ابراهیم رئیس‌الساداتی

قاضی مرگ

سید ابراهیم رئیس‌الساداتی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹)، مشهور به سید ابراهیم رئیسی، فقیه مسلمان، سیاستمدار اصول‌گرا، نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران و رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ توسط سید علی خامنه‌ای منصوب شده‌است.

رئیسی در مشهد متولد شد. پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد. تحصیلات حوزوی او تا سطح چهار حوزه علمیه است. او همچنین تحصیلات خود را در مدرسه عالی شهید مطهری در رشته فقه و حقوق خصوصی ادامه داده و از رساله دکتری خود با موضوع «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرده‌است.[۹] او مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت قضایی خود را در ۲۰ سالگی به عنوان دادستان کرج آغاز کرد و سپس دادستانی همدان را نیز به‌طور هم‌زمان بر عهده گرفت. در سال ۱۳۶۴ به تهران منتقل شد و جانشین دادستان این شهر شد. وی در جریان اعدام‌های دسته‌جمعی زندانی‌های سیاسی ایران در تابستان ۱۳۶۷ یکی از اعضای هیئت رسیدگی به وضعیت زندانیان سیاسی بود، که مخالفان حکومت جمهوری اسلامی از آن به عنوان «هیئت مرگ» یاد می‌کنند. با آغاز رهبری سید علی خامنه‌ای در سال ۱۳۶۸، رئیسی با حکم محمد یزدی رئیس وقت قوه قضائیه به عنوان دادستان تهران منصوب شد. در سال ۱۳۷۳، رئیسی به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد و تا سال ۱۳۸۳ در این سمت بود. او از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳، معاون اول قوه قضائیه، و در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ دادستان کل کشور بود. در اسفند ۱۳۹۴، رئیسی با حکم رهبر ایران به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد. همچنین، او در ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ با حکم سید علی خامنه‌ای به مدت پنج سال به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%

 

اقبال اقبالی 

25.06.2021

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
تریبون ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.