رفتن به محتوای اصلی

تشکیل پرونده قضائی برای محاکمه عاملان اجرائی حکومت در سراوان
27.02.2021 - 13:30
 

حکومت اسلامی کوزه ای است که از آن جنایت، فساد، دزدی، غارت و تجاوز می تراود و لاغیر. این ادعا مبتنی بر کوهی از اسناد مربوط به تاریخ 42 ساله حکومت اسلامگرایان در ایران است. در حکومت اسلامی غارت، چپاول، دزدی و قتل و جنایت برای حاکمان قانونی بوده و آنچه را بعنوان قانون نوشته اند، مختص شهروندان خارج از دایره حکومت اسلامی می باشد.

کشتار مردم در بلوچستان، تداوم جنایات حکومتی می باشد که در ایران پیشینه 42 ساله دارد. روزی اسلامگرایان تازه به قدرت رسیده، برخی از دست اندرکاران دیکتاتوری شاه را در دادگاه های فرمایشی به جرم هائی اعدام کردند که تمامی دست اندرکاران نظام، هزار مرتبه بیشتر، مرتکب همان جرم ها شده اند.

حکومت اسلامی آمر و عامل قتل شهروندانی می باشد که برای زنده ماندن خود و خانواده، به سوخت بری رو آوردند. رژیم اسلامی ماهیتن بیگانه با تاریخ، آئین، فرهنگ، جامعه، نیازهای مردم و منافع ملی ایرانیان بوده و نمی تواند سیاستی جز کشتار، غارت، چپاول و سرکوب داشته باشد و اگر کسانی جز این پنداشته اند، خطا رفته اند.

سران بی شرم حکومت اسلامی پس از جنایت در بلوچستان، اکنون از تشکیل پرونده برای خرده مهره های خط مقدم سرکوب سخن می گویند تا نقش آمران، کلیت نظام و رژیم سیاسی را تبرئه کنند.

“به گزارش ایلنا،  علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان وبلوچستان در نشستی که با حضور استاندار، سران طوایف و ریش سفیدان و فرماندهان نظامی و انتظامی درباره حوادث اخیر تشکیل  شده بود، گفت: درباره حوادث رخ داده در گذر مرزی شمسر شهرستان سراوان، از همان لحظات ابتدایی، پرونده ای در دادسرای نظامی استان تشکیل شد که  به طور ویژه در دست رسیدگی است.

وی تأکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با رعایت عدالت و انصاف به موضوع رسیدگی می‌کند و قطعاً احقاق حق خواهد شد.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ابعاد این حوادث در دست بررسی است و به محض تکمیل تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.”

ایلنا  ۱۳۹۹/۱۲/۰۸

قاتلان شهروندان ایران در بلوچستان، کردستان، لرستان، خوزستان … و سراسر کشور، در تهران مخفی شده اند. باید آنها را از بیت های فساد بیرون کشید و روی صندلی های دادگاه های عادلانه نشاند. جامعه شهروندی ایران از چنان آگاهی و شعور سیاسی برخوردار شده تا محاکمه مجریان حکومتی را به محاکمه رژیم اسلامی و سران آن تبدیل کند.

حلقه همبستگی، همراهی، همدلی و همرزمی جامعه ایرانی برای نجات مردم و کشور از سلطه ویرانگرانه و خونبار رژیم اسلامی، همپیمانی اجتماعی فراگروهی، فرادینی، فراقومی و فراحزبی در خیابان، بر سر ایجاد جمهوری شهروندی ایرانیان است. نظامی که بر بنیاد مهستان های لائیک دمکراتیک، سوسیال و خودمدیریت محلی، منطقه ای، شهری، استانی و کشوری قوام یابد و خرد جمعی جامعه را در مهستان سراسری و ملی (جمهوری شهروندی ایران) تبلور دهد.

اقبال اقبالی

27.02.2021

www.tribuneiran.org

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
تریبون ایران

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.