رفتن به محتوای اصلی

فروغ جاویدان، جنون شیفته کسب قدرت رجوی وکین برعاشقان
25.07.2020 - 23:02

در استراتژی، بر خلاف تاکتیک ها، راهی برای آزمون و خطا نداریم!. اگر چه تاکتیک ها، جدای از استراتژی نیستند. امّا خطا و اشتباه را تصحيح نكردن، خود، مهلک تر از اشتباه پیشین است.

در تظاهرات مسلحانه ۵ مهر سال ۶۰ با شعار «این ماه ماه خون است خمینی سرنگون است» ۱۱۴۲تن کشته شدند و رجوی سپس در توجیه این شکست و اینهمه کشته گفت:« چنین تستی برای بمیان آوردن عنصر اجتماعی به صحنه کردیم تا درآینده نگویند ما چنین نکردیم.»؟

گویی برای اینکه درآینده، مردم به ما چنین انتقادی نکنند ما اینچنین اعضای خود را درمیدان و خیابان دم تیردادیم؟. این استدلال سخیف و بی رحمانه از من نیست معنای ومحتوای سخنان رجوی است.

در ۳مرداد ۱۳۶۷ رجوی با هدف سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی یک سوم مجاهدین خلق ( بیش از۱۴۰۰ تن کشته و۱۱۰۰ زخمی ومعلول) را به کشتن داد و برخلاف اهداف عملیات که سرنگونی نامیده شده بود پس از شکست گفت:«‌ عملیات فروغ جاویدان بیمه نامه حضور ما در عراق بود.» در حالیکه هدف عملیات فروغ، نه کسب بیمه نامهٔ حضور ارتش آزادیبخش درعراق، بلکه مطابق نشست توجیهی پیش ازعملیات، سرنگونی رژیم خمینی بود. بکار گیری ترم «بیمه نامه( حضور در عراق)» محصول شکست پس ازعملیات فروغ جاویدان و توجیه ومغلطه و سرپوشی برای همین شکست بود.

مگرمی شود بدلیل بیمه نامهٔ «مشروعیت» حضور و باقی ماندن در عراق، کشته شدن بیش از۱۴۰۰ تن و۱۱۰۰ زخمی و معلول را پذیرفت؟ (قیمت در عراق ماندن و معنی بیمه نامه چیزی جز بیمه ادامه حیات و دوام و بقاء رجوی درعراق نبود) پولهای بادآورده ای که صدام بصورت ماهیانه ۷میلیون دلار تقدیم رجوی می کرد، بیانگر همین امراست.

به همین دلیل مقاله منتشر شده در ۱ مرداد ۱۳۹۷ باز انتشار میشود.

فروغ جاویدان، جنون شیفته کسب قدرت رجوی وکین برعاشقان

سیامک نادری

seyamaknaderi جولای 23, 2018

 

آخرین فرصت  رؤیای رجوی و  به چنگ گیری قدرت

رجوی در نزد عاشقانش به پاسدارن آدمکش خمینی می نازید؟

علت شکست فروغ جاویدان توسط رجوی، ضعف ایدئولوژیک اعضای مجاهدین عنوان شد. عجیب است از یکسو رجوی از حماسه ها و رشادتهای بی نظیر اعضا در عملیات فروغ جاویدان سخن می گفت. امّا در جمعبندی و تحلیل درون تشکیلاتی، علت شکست عملیات، همان اعضا و  رزمندگان و مجاهدین قهرمانی  بودند، که بخاطر تعلقات به« زن» و «همسر »پشت تنگه چهار زبر ماندند و حماسه خلق کردند …؟

رجوی پس از شکست عملیات به اعضا می گفت: «نیروها ی رژیم و پاسداران به رهبرشان خمینی وصل بودند و شما مجاهدین نه! ، شما به رهبری تان(رجوی) وصل نبودید!، و علّت ماندنتان در پشت تنگه چهارزبر در کرمانشاه همین بود، شما با پای رهبری به نبرد با خمینی نرفتید.

آقای رجوی!، شرم چیز بدی نیست؟. در زندان بازجوها می گفتند:«‌اگر ما یک نفر مثل شما داشتیم، این انقلاب هرگز شکست نمی خورد!». حالا نیروهای بسیجی خمینی را به رُخ ما می کشید؟. بیش از۱۳۰۰ تن، یک سوّم نیروها در فروغ جان با ختند!. و شما چنین زهر می ریزید در قلب اعضای سازمان مجاهدین خلق؟

 

لینک مقاله:

« فروغ جاویدان»ـ جنون شیفته قدرت رجوی

ضمیمه عکسها:

عکسهای گویا از شکست  عملیات و ستون ارتش آزادیبخش پی%B

سایت حقیقت مانا

 

۱ مرداد ۹۷ -سیامک نادری

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

سیامک نادری
حقیقت مانا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.