رفتن به محتوای اصلی

درمان کرونای قم، جز نابودی دین دولتی نیست!
13.03.2020 - 21:11

کرونا، جام شیشه ای جان مردم را در سراسر کشور در دست گرفته، و بیاری هپروت و بی خردی دینمداران روزانه، هستی بسیاری را در سرزمین اسلامی ـ ولائی درهم می شکند و چه خانمان ها را نسوزانده و بسادگی نابود نمی کند. مسئولین دغلباز، خرفت و غارتگر مذهبی به مردم دست و شکم خالی می‌گویند در خانه بنشینند، آنهم در حالی که برای نمونه در زابل، بسان دیگر استان ها و شهرها مردم ما، برای داشتن تنها یک کپسول گاز (در کشوری که دومین منابع گاز جهانی را دارد) ساعت ها می باید در صف دریافت آن باشند؛ حالا چه رسد به دیگر نیازمندی های بخور و نمیر فراوان و تأمین شق القمرگونه ی آنها که به آسانی میسر دریافت نیستند؛ بماند. این رژیم شیعی و زندگی ناگوار ما و سرگذشت اسلامی آن، تنها گوشه ای کوچک از این مدیریت موهوم ملائی 41 ساله، نادرست و تباهگر است که همچنان چندش انگیز و مرگبار در همه عرصه ها حاکم مطلق بوده و تاوان های گرانش، بسان اپیدمی کرونا برای ما در چنین شرایط بسان گذشته ها جز مرگباری هولناکی هستی نبوده و نمی باشد.

پیش از همه پرسیدنی ست: چرائی های پنهکانکاری آشکار رهبر و سران نظام در قرنطینه ای نکردن قم و شیوع آن توسط زوار و خود طلبه هائی که برای نجات جان شان به سراسر ایران سرازیرشدند! یا تأکید بخشی از نظام آخوندی برای درخانه نماندن، چون دچار تناقض و تضاد ناتوانی رد مدیریت پُر هزینه در تأمین نیازمندیهای روزانه بود که از عهده دولت برنمی آمد. از سوی دیگر مراکز قلدران فسیلی رژیم هم بودند که با هر شکلی از رودرروئی با کرونا که اراده ی الهی قم در آن نقش نداشته باشد مخالف بودند و این بیانگر چه درهمریختیگی های ساختار دینی نمی باشد که با جان مردم بازی نکرده اند؟! یکی همچون حریرچی پیرامون هرگونه قرنطینه گفته بود: ما هیچوقت موافق نیستیم "قرنطینه مال قبل از جنگ جهانی اول است مال طاعون و وبا و این جور چیزهاست. این لجاجت ابله هانه و کور تنها بخاطر این بوده که حرمت شفابخشی قم فرونریزد. همانگونه که سعیدی نماینده خامنه ای در قم بروشنی با بستن قم و زیارتگاه ها مخالفت کرده و می گوید: (مردم باید اینجا بیایند و شفابگیرند!)

همچنین جنگ بی پایان و درونی قدرت رهبر، سران با باندها و مافیاهای ثروت که بسیاری از آنها اینجا و آنجا افشا و رسواشده اند فراوان می باشد. یکی از آن معترض ها علی رضا حیدری عضو مجلس هست که نوشته: کسی که در قم مانع ایجاد محدودیت ها شد و نگذاشت کرونا در نطفه خفه شود، حکمش چه می‌شود و بدنبال یافتن پاسخگوهاست؟ او و دیگر کارشناسان بر این باورند اگر به جای قم، شهر دیگری منشاء کرونا می بود، قرنطینه صورت می‌گرفت و کشور گرفتار این بحران ملی نمی ‌شد. وی همچنین می گوید: علاوه بر نادان های حوزه در قم، دولت بی لیاقت هم به ‌خاطر فرار از هزینه‌های مردم در دوران خانه نشینی شان با قرنطینه مخالف بود. و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفته: موضوع تداوم پرواز برخی ایرلاین‌ها به چین را در قالب تحقیق و تفحص از سازمان هواپیمایی دنبال خواهد کرد.  شرکت هواپیمایی ماهان از 16 بهمن تا 4 اسفند در بحبوحه شیوع کرونا به پکن، شانگهای، گوانگجو و شنژن به صورت رفت‌ و برگشت 55  پرواز داشته است. شرکت هواپیمائی ماهان مال سران تاجر سپاه می باشد که همینک یگانه ابزار آوردن کرونا و شیوع آن در کشور می باشد.

پدرسوختگی این جماعت آخوند و آخوند صفت پایانی ندارد. زیرا بهرام پارسائی، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی جمعه 23 اسفند در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: کمیسیون اصل 90 قصد دارد به پرونده تحقیق و تفحص از سازمان هواپیمایی کشوری درباره انهدام هواپیمای اوکراینی با دو موشک سامانه پدافند هوایی سپاه پاسداران و همچنین درباره پرواز هواپیمائی ماهان به چین در بحبوحه شیوع کرونا در کشور بپردازد و مشکل پیشبرد آن به سبب شیوع کروناست که مجلس را از کار انداخته است. پارسائی همجنین گفته: البته اگر احیانا جلسه های مجلس تشکیل نشود، انتظارداریم قوه قضائیه رأساً به این موضوع ورود کند تا متهمین رده اول، کسانی که عامل ورود این ویروس به کشور بوده و باعث شدند هزینه جانی، مالی و معنوی سنگینی به کشور وارد شود که به راحتی قابل جبران نیست شناسائی شوند. و قطعاً سازمان هواپیمائی که مانع انجام پرواز به چین نشد در کنار ایرلاین ماهان از متهمان ردیف یک است. این آقا بسان دیگر ریاکاران حاکم مذهبی نمی خواهد مسببان اصلی فاجعه که خود رهبر و دیگر سران دستگاه و پاسداران حماقت باشند را افشاکند؛ و مردم را گول می زند. وگرنه بخوبی می داند که قوه قضائی مستقل از خامنه ای در ایران وجود خارجی ندارد. حتی دولت حسن روحانی بعد از شیوع ویروس کرونا در ووهان از 11 بهمن به بعد همه پروازها به چین را ممنوع اعلام کرد؛ با این حال هواپیمائی ماهان به پروازهایش به شانگهای ادامه داد.

رضا جعفرزاده، سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری در آنروز گفته بود: این پروازها به هیچ وجه مسافری نیست و باری بوده، و صرفا برای آوردن وسایل پزشکی مانند کیت، لوازم پزشکی و درمانی، با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و "با نظارت دقیق وزارت بهداشت" صورت گرفته است. در حالی که او دروغ گفته و همچنین هواپیما مسافر برده و آورده است و ادعای وارد کردن کالاهای پزشکی در آن 55 پرواز در شرایطی که پزشکان و پرستاران کشورمان از ایزار ناچیز و لازم هم در اغلب بیمارستان ها برای مبارزه با کرونا دست خالی مانده اند؛ آیا این ادعا بی شرمانه جنائی نیست؟ چراکه: خود مدیرعامل ایرلاین با سفیر چین نشست و با افتخار گفت که ما مسافر جابجا می‌کنیم. پارسایی همچنین دادستان کل را متهم کرد که او با وجود درخواست مجلس برای جلوگیری از ادامه پروازها به چین جز نظاره ‌گر نبوده است. علی مطهری هم، چهارشنبه 21 اسفند در مصاحبه با اعتماد آنلاین گفته بود که ویروس کرونا قطعاً پیش از 30 بهمن در ایران شیوع پیدا کرده بود زیرا 30 بهمن روابط عمومی وزارت بهداشت رسماً دو مورد ابتلای قطعی به کووید 19 را اعلام کرد.

اینک بیائیم و یک سرهم بندی ساده کنیم که پایه ای ترین مانع قرنطینه نشدن کرونا در قم، و نجات نیافتن مردم ایران در سراسر کشور را دریابیم، تبهکاری که جز خود خامنه ای رهبر نیست؛ کسی که تنها به خاطر پاسداری از حرمت پوچ دم و دستگاه ناتوان مذهبی و دروغپردازش راه کرونا را بسوی نسل کشی مردمی هموار کرد، و پیش از آن هدفش کشاندن وابستگان و فریبخوردگانش در راهپمایی 22 بهمن و سپس بردن آنان بپای صندوق رأی بود که دور تازه کشتارها با ویروس را براه انداخت. کسی که بی اندکی دانش از چندی چونی کرونا آنرا کذائی نامید و با بلاهت گفت که مردم مسئله را زیاد بزرگ نگیرند، و می توانند بویژه با دعای هفتم صحیفه سجادیه با آن برخورد کرده و شفا بیابند. آیا بحران کرونا که امری جهانی ست  با اصل درمان مذهبی نظام که پدیده ای وامانده و ایدئولوژیک و حیاتی برای دین دولتی می باشد دارای اندکی خردگرائی سازگار با زمانه ی کنونی هست؟ علت این همه فریبکاری ودروغسازی چیست؟ و چرا آن اندک مردم وابسته مذهبی، هنوز در نمی یابند که رژیم سر خود مسلمانان بیشتر از دیگر کلاه می گذارد؟ رژیمی که تاکنون و هرگز فکری به حال زار کارگران وزحمتکشان روزمزد نکرده که بخش بزرگی از آنها خود مسلمانان وابسته اش بوده اند که امروز از آن متنفرند. نظام مدعی کوخ نشینان و تنگدستان و کارگرانی که تاهماکنون ابتدایی ترین نیازهای زندگی اجتماعی کارگری را از توده ها ستانده و چپاول کرده، و از جمله بهداشت عمومی در آن معنی نداشته و وسایل بهداشتی نداده، و در مراکز درمانی همینک پوشش حفاطتی مهیا نساخته و بسیاری ار اهدائی های جامعه جهانی پزشکی راهم را یکجا در اختیار سپاه سرکوبگر گذارده و یا در انبارها برای فروش گراف آنهااحتکارکرده است؛ با این بساط ضدبشری چکار می توان کرد؟ نظام و رهبری که کروناوی قم را سراسری کرد! جز نابودی اش چاره ای وجوددارد تا بمردم یاری دهد؟ بی گمان نه! و البته برای اندکی بهتر دیدن هویت این نظام و گردانندگانش که پول های شان "تنها" در امپریالیسم آمریکا بلوکه شده است؛ به لیست پیوستی زیر که به دارائی بخشی از این اسلام پناهان پرداخته و به وجدان نداشته ی آنان برمی گردد بنگرید.

بهنام چنگائی ـ 23 اسفند 1398

 

خزانه داری آمریکا دارایی ۶۶ مقام  حکومتی رژیم ایران را بلوک کرد   اسامی بلوک شده :

لیست وزارت خزانەداری بە شرح زیر است :

 

پولهایی که به قیمت فلاگت وبدبختی مردم ایران دربانکهای آمریکا پس اندازکردند

1-      مرتضی خامنه‌ای : ۴.۱۷ میلیارد دلار

2-      مجتبی خامنه‌ای : ۴.۵ میلیارد دلار

3-      سردار حجازی: ۱ میلیارد دلار

4-      بنت الهدی خامنه‌ای : ۲۹۳ میلیون دلار

5-      حسین جنتی : ۱ میلیارد دلار

6-      صادق محصولی : ۶ میلیارد دلار

7-      احمد جنتی : ۱.۷ میلیارد دلار

8-      غلامحسین الهام : ۵۶ میلیون دلار

9-      سعید پناهیان : ۱۷ میلیون دلار

10-  حسین معادی‌خواه : ۸۳ میلیون دلار

11-  عیسی کلانتری : ۷ میلیون دلار

12-  حسین تائب : ۱۸۰ میلیون دلار

13-  علی اکبر ولایتی: ۱۷۶ میلیون دلار

14-  سردار احمد وحیدی : ۲۱۹ میلیون دلار

15-  عباس کدخدائی : ۱۵ میلیون دلار

16-  مجتبی مصباح یزدی : ۴۶۳ میلیون دلار

17-  علی مصباح یزدی : ۳۴۷ میلیون دلار

18-  حسین فیروزآبادی : ۵۰۵ میلیون دلار

19-  پرویز فاتح : ۴۷ میلیون دلار

20-  حسین شجونی : ۱۲۷ میلیون دلار

21-  محمد محمدی : ۴۰ میلیون دلار

22-  مهدی احمدی‌نژاد : ۱۲۱ میلیون دلار

23-  مسعود کاظمی : ۸۴ میلیون دلار

24-  اسفندیار رحیم مشایی : ۷۹ میلیون دلار

25-  حسین آقا محمدی: ۱۲۳ میلیون دلار

26-  علی جنتی : ۴۶۶ میلیون دلار

27-  محمدحسینی ری شهری:۴۵۳ میلیون دلار

28-  محسن هاشمی: ۹۱ مبلیون دلار

29-  محسن هاشمی ثمره : ۱۷ میلیون دلار

30-  علی لاریجانی : ۴۰۰ میلیون دلار

31-  عباس آخوندی : ۵۲۰ میلیون دلار

32-  محسن رفیق دوست : ۲۶۶ ملیون دلار

33-  حمید حسینی : ۱۳۰ میلیون دلار

34-  محمد حسینی: ۴۳ میلیون دلار

35-  محمود حسینی : ۱۶ میلیون دلار

36-  مجتبی هاشمی ثمره : ۲۲۸ میلیون دلار

37-  کامران دانشجو : ۱۰۸ میلیون دلار

38-  احمد رضا رادان : ۲۸۶ میلیون دلار

39-  یدالله جوانی :۵۰ میلیون دلار

40-  غلامرضا فیاض: ۴۷ مبلیون دلار

41-  رضا فیاض : ۴۷ میلیون دلار

42-  علی مباشری : ۷۳ میلیون دلار

43-  محمد نقدی : ۲۳۲ میلیون دلار

44-  فرهاد دانشجو : ۹ میلیون دلار

45-  خسرو دانشجو : ۱۸ میلیون دلار

46-  حمید حسینی : ۳۳ میلیون دلار

47-  محمدباقر خرازی: ۲۴۸ میلیون دلار

48-  مهدی هاشمی ثمره : ۵۰ میلیون دلار

49-  حمید رسائی : ۱۴۲ میلیون دلار

50-  حسین موسوی اردبیلی : ۱۶۳ میلیون دلار

51-  علی مبشری : ۳۳ میلیون دلار

52-  حسین شریعتمداری : ۳۷۹ میلیون دلار

53-  حسین شاهمرادی : ۱۲۷ میلیون دلار

54-  کامران دانشجو : ۶۷ میلیون دلار

55-  علی هاشمی : ۴۴ میلیون دلار

56-  عبدالله عراقی : ۳۲۰ میلیون دلار

57-  بهاءالدین ‌هاشمی‌: ۱۲۵ میلیون دلار

58-  محی‌االدین فاضل : ۹۷ میلیون دلار

59-  سعید پناهیان : ۱۷ میلیون دلار

60-  فاضل لاریجانی : ۳۰۵ میلیون دلار

61-  مرتضی رفیق‌دوست: ۲۲۱ میلیون دلار

62-  م.ح پارسا : ۵۵ میلیون دلار

63-  فاطمه عسگراولادی: ۵۹ میلیون دلار

64-  علی‌اکبر محتشمی: ۴۶۰ میلیون دلار

65-  یاسر هاشمی : ۵۶ میلیون دلار

66-  غلامعلی حداد عادل: ۵۸۰ ملیون دلار

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.