رفتن به محتوای اصلی

در پاسخ به تزویرنامه مصطفی تاجزاده
05.08.2019 - 17:13

جناب تاجزاده محترم پرسش هایی را طرح نموده اید و در چارچوب نظام مقدس بدان ها پاسخ داده اید اما به جهت محترم شمردن شعور مخاطبین که جزو ارزش های مدفون شده نزد استمرار طلبان می باشد، پاسخ هایتان را به محمد خاتمی حواله می دهم و صرفا به پرسش هایتان پاسخ خواهم داد.

۱_  آیا روند رفاه طلبی، موقعیت طلبی و جدا شدن از جامعه مقامات و سرچرخاندن و دیدن فساد و آقازاده ها و رانت و پله شدن اسلام برای مسئولان اجتناب ناپذیر بود؟ اگر نه، علل و عوامل اصلی این انحراف را چه می دانید؟

آری اجتناب ناپذیر بود. در سال ۵۷ ایران به نام انقلاب و به کام فرقه خمینی و تحت بیرق اسلام سیاسی اشغال شد. مگر یک قوم مستکبر با مستعمره خود چگونه رفتار می کند!؟ اگر در طی چهل سال تاریکی، منابع کشور غارت نمی شد مایه شگفتی بود! اگر فرزندانتان با پول مردم  و با ویزای مرگ بر، راهی فرنگستان نمی شدند جای تعجب داشت! علت العلل انحراف، فرقه ضاله اصلاح طلب و سرکردگانشان هستند که  برای بهره بیشتر از سفره چپاول با  اجرای شو انتخابات بیشترین سهم را در ویرانی ایران داشته اند.

۲_ چرا نظام و ساختار برای پالایش آن کاری نکرد؟ نخواست یا نتوانست یا اساسا متوجه این روند مخرب نشد؟

پاسخ به سوالات هجو آلود از توان من خارج است. لطفا هنگام طرح پرسش در مورد مسائل مهم و اساسی از لودگی خودداری نمایید.

۳_  راهبرد صحیح مقابله با فساد چیست؟

عدم مشارکت در شو انتخابات، برگزاری رفراندوم، جدایی دین از دولت، بازنویسی قانون اساسی بر مبنای اعلامیه جهانی حقوق بشر، تمرکز زدایی از نهادهای قدرت، ملی شدن ثروت های طبیعی...

و اما جناب تاجزاده گرامی پرسش هایی که من از شما دارم:

۱_  آیا می توانید تنها و تنها یک دستاورد اصلاح طلبان برای مردم را طی این سالیان نام ببرید؟

۲_ اشغال سفارت آمریکا توسط اصلاح طلبان به چه منظوری صورت گرفت؟ آیا هدف اصلی آن گروگانگیری مردم ایران و تخریب روابط کشور با غرب  به سود شرق و حذف دیگر گروه های سیاسی از صحنه بود؟

۳_  در اعتراضات سال ۹۶  اصلاح طلبان مردم معترض به فساد حکومت را، آشوبگر و فریب خورده و کرکس نامیدند و خواستار سرکوب شدید معترضین شدند! آیا شما و همفکرانتان صلاحیت مبارزه با فساد و نسخه پیچی را دارید!؟

۴_  به تعبیر شما منشا همه مشروعیت ها و سرچشمه تمام قدرت ها مردم است. اگر ذره ای در گفتار خود صداقت دارید چرا خواستار برگزاری رفراندوم نمی شوید!؟

۵_ چرا در شو مناظراتی که  به منظوردعوای زرگری و جمع آوری رأی اجرا می کنید طرف مناظره تان همواره از اقلیتی خاص (خودی های همسفره) هستند! آیا جرات مناظره با مخالفان نظام را دارید؟

 

جناب تاجزاده گرامی پرسش ها در باب نقش اصلاح طلبان در کشتار دهه شصت و سرکوب دانشجویان و هزاران سوال دیگر بماند برای مجال دیگری. اگر یک صدم جو در خود شهامت و شرافت سراغ دارید به همین پرسش ها پاسخ دهید.

 

به امید دیدار

آرش فضیلت

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.