رفتن به محتوای اصلی

امین فردین کیست!؟
همراهان و همکاران رژیم جمهوری اسلامی هوشمندانه عمل کنیم!!!
31.05.2019 - 23:02

با همراهان و همکاران رژیم جمهوری اسلامی هوشمندانه عمل کنیم!!!
امین فردین کیست!؟

وقتی داستان آمد نیوز و روح‌الله زم را نیروهای امنیتی رژیم در فیلمی ظاهرا مستند مطرح کردند تا به مخالفین رژیم در خارج و داخل چنین تبلیغ و وانمود کنند که "همه شما در چنگ ما هستید"!، من یک مطلب بلند بالا با عنوان «قطار مکر و دروغ رژیم جمهوری اسلامی!، (نگاهی به „مستند” «ایستگاه پایانی دروغ»)» نوشتم و در آن به بررسی علل چنین عملکردی از سوی رژیم پرداختم. 
در این راه همچنین برخی نیروهای رژیم رو در خارج مستقیم یا غیر مستقیم مطرح و افشا کردم. و عمدا عکس این جماعت رو هم در مقاله آوردم. در آن زمان این کار چندان قابل اثبات نبود و من تنها به حدس و قراين متکی بودم. 
برخی از اینها کسانی بودند که سعی داشتند به نحوی اصل ماجرا را فقط به شخص زم محدود کنند و برخی هم اشتباهات وی را برجسته کردند. به جای اینکه به شیوه و عملکرد رژیم بپردازند. از جمله این افراد یکی «امید دانا» بود و دیگری شخصی به نام «امین فردین»! من عکس این دو را در آن مقاله عمدا درج کردم تا شاید شماری از چاله زم به چاه این دو نیفتند! 
حالا در ماجرای شهردار کوتاه مدت تهران، محمدعلی نجفی، معلوم شد که یکی از کسانی که به "پرستو پروران" رژیم کمک می‌کرده تا نیروهای امنیتی در زدوبند با قالیباف به نیات خود برسند، یکی هم همین آقای امین فردین بوده که در خوشبینانه‌ترین حالت در نقش "پاانداز امنیتی" عمل کرده است. شاید از او هم به عنوان وسیله‌ استفاده کرده‌اند. اما کسانی که این همه نزدیک به نیروهای امنیتی هستند که مواد لازم را برای "افشاکری" می‌گیرند، همانا اینها غیرقابل اعتماد هستند. نمونه زم برای مخالفین باید درس عبرتی باشد. رژیم به هیچ‌وجه در راه رضایت مخالفین اطلاعات به کسی هدیه نمی‌کند.
این که امثال امین فردین تا چه حد در دام یا همکار امنیتی هستند، برای من روشن نیست، اما روشن است که کسانی که اینطور غیر مسقیم و وقیحانه از رژیم خمینی دفاع می‌کنند و در مقابل در هر فرصتی و سیستماتیک به مخالفین این رژیم حمله و توهین می‌کنند، بی شک همراه و همکار رژیم هستند و شرط عقل است که از این جماعت باید دوری کنیم. حال اینها در تجمعات هنری، سیاسی و فرهنگی باشند یا در "رادیو و تلویزیون آشپزخانه‌ای"! چرا که اینها مدام مستقیم یا غیر مستقیم به مخالفین رژیم توهین می‌کنند. حالا اینها زنان زیبا روی باشند یا مردان خیرخواه! از این جماعت بایددوری کرد. این شرط عقل است! امثال امین فردین در اطرافمان بسیارند پس هوشمند باشیم.!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.