رفتن به محتوای اصلی

افشای جعل و خباثت جمهوری اسلامی بر علیه بلوچها در فیسبوک
09.10.2018 - 17:02

از جمله شگردهای نخ نمای جمهوری اسلامی ایجاد حساب های کاربری ظاهرا به طرفداری از بنده اما در حین حال مملو از توهین به بقیه می باشد تا بذر نفاق و دشمنی و کدورت و تفرقه بین فعالان بلوچ بوجود بیاورند. نمونه اخیر آن حساب فیسبوکی است که امروز یکی از دوستان فعال و سرشناس بنده را از وجود ناپاک آن مرا مطلع ساخت. حسابی بنام عبدوستار دوشوکی که در آن به علمای کرام اهل سنت توهین شده است. دوست دیگری عکس این صفحه را برای من فرستاد (عکس زیر)

Missing media item.

بر طبق اظهارات دوستان، این جاعل (جعل کننده) در درخواست اضافه کردن دوستی به دیگران خود را کابر فیسبوکی بنام "بلوچستان فردا" معرفی کرده که بیشتر فعالیت هایش بر علیه علما و فعالین بلوچ شناخته شده و موثر متمرکز است و ادعا نموده اکنون خود را بعنوان عبدالستار دوشوکی افشا می کند.

این حساب و مطالب موهن آن دقیقا در راستای مطالب سایت هایی نظیر زاهدان پرس (در گذشته)، تسنیم، خبرگزاری فارس، رجا نیوز، قطره، امپراتوری دروغ و دیگر گندچاله های مجازی جمهوری اسلامی هستند که هدف آنها ایجاد شکاف و بدبینی و عداوت بین نخبگان، روشنفکران، فعالان سیاسی و علمای اهل سنت و بین گروه ها و شخصیت های فعال سیاسی می باشد. نمونه اخیر آن دروغپراکنی سایت رسمی جمهوری اسلامی (امپراتوری دروغ) تحت عنوان حمله کارشناس VOA به "مولوی عبدالحمید" می باشد. این سایت "دو به هم زن"، فحاش و دروغپرداز و متعفن رسوای دوعالم است. اما احیانا برخی از هموطنان از ماهیت بغایت منزجرکننده و هتاک و دروغگوی آن مطلع نیستند. همانگونه که برخی از هموطنان و حتی دوستان خوب به دام صفحه کاربری کاذب تحت عنوان "عبدوستار دوشوکی" افتاده اند و تصور نموده اند که ممکن است این صفحه حقیقی باشد. بنده اگر سوال یا انتقادی از دیگران داشته ام ، همیشه بصورت شفاف و علنی آن را مطرح کرده ام و در سایت های مختلف تحت نام خودم منتشر نموده ام.

در پایان باید تاکید کنم که بنده در فضای مجازی صفحه و سایت ندارم. اگر صفحه فیسبوکی یا غیره بوجود بیاورم (که ندارم) ، حتما در زیر نوشته ها و مقالات خویش در کنار آدرس ایمیل خویش، آدرس آن سایت ها و صفحات را نیز ذکر خواهم کرد. پس بدانید که اینگونه حساب های کاربری کاذب و جعلی توسط سربازان بدنام و گمنام امام زمان برای نشر اکاذیب، توطئه، اتهام پراکنی و ایجاد دشمنی و بدبینی جعل شده اند.

و نکته آخر اما بسیار مهم این است که رمز موفقیت ما در اتحاد، همگرایی، احترام متقابل و همکاری و همیاری با یکدیگر است. رمز موفقیت بلوچ و بلوچستان و در حقیقت تمامی مردمان ایران در همسوئی و اتحاد و همدلی است.  پرخاشگری و توهین به یکدیگر  فقط به نفع جمهوری اسلامی و استمرار این رژیم ضد مردمی است. دوستی، تفاهم، همکاری و همسوئی و احترام متقابل بین روشنفکران، دانشگاهیان، و علمای مذهبی بزرگوار و محترم رمز موفقیت ما است. دستگاه های امنیتی نظام بر این امر واقف هستند. به همین دلیل از طریق توطئه های مذبوحانه تلاش در ایجاد حس بدبینی و سوءظن و دشمنی بین علمای کرام و محترم بلوچستان و اهل سنت و روشنفکران می کنند. باید بیش ار پیش هشیار و آگاه باشیم،  

عبدالستار دوشوکی

سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷

doshoki@gmail.com

https://www.facebook.com/abdossattar.doshoki.5

http://www.empireoflies.ir/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-voa-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

دكتر عبدالستار دوشوكي

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.