رفتن به محتوای اصلی

بازهم اعدام و کشتار کنشگران سیاسی کرد
09.09.2018 - 01:37
 

حکومت اسلامی  امروز سه جوان دلاور،  زانیار مرادی،  لقمان مرادی و رامین حسین پناهی را اعدام کرد و با حمله راکتی به مقرهای “حزب دمکرات کردستان” و “حزب دمکرات کردستان ایران” در کویه، 14 نفر از اعضای دمکرات کشته و 30 نفر را مجروح کرده است. رسانه ها از حملات توپخانه‌ای رژیم اسلامی به مناطق کوهستانی چومان در استان هولیر خبر داده اند.

حکومت اسلامی امروز مرتکب جنایتی شد که پشت مردم را لرزاند و خشم عمومی جامعه ایرانی را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی برانگیخت. حکومت اسلامی در چارچوب تهاجم آئینی، سیاسی و اشغالگرانه اسلام و اسلامگرایان به ایران و ایرانیان، همان سیاست های جنایتکارانه ای را اجراء می کند که از صدر اسلام تا کنون علیه ایران و ایرانیان انجام گرفته است.

اگر تاریخ 40 ساله حکومت اسلامی را ورق بزنیم، روزی یافت نمی شود که این نظام خون آشام جنایتی را مرتکب نشده باشد.

اما در شرایطی که؛

1) رژیم اسلامی در آستانه فلج سیاسی – اقتصادی کامل قرار دارد و مرگ را جلو چشمان خود می بیند. 2) جامعه ایرانی در تدارک انقلاب عظیم برای لایروبی و ضد افونی ایران از اسلام سیاسی است. 3) مردم عراق با اشغال لانه  جاسوسی حکومت اسلامی و اعتراض به حضور مزدوران تروریست وابسته حکومت ایران، خواهان ترک عراق هستند و سیاست رژیم در عراق هم شکست خورد. 4) بایکوت اقتصادی رژیم اسلامی به خشکیدن سرچشمه مالی نظام می انجامد. 5) خشم ملت ایران به نقطه جوش و مرحله کنترل ناپذیر نزدیک می شود. 6) حکومتگران برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه، دستگیری کنشگران مدنی، برپا کردن چوبه های دار و حمله به مقرهای نیروهای سیاسی را تشدید کرده اند.

حکومت اسلامی در آغاز حیات ننگین خود، یکبار کردستان را هدف حملات فاشیستی قرار داد و این اقدام در هنگامی گرفت که، توهم مردم به اسلام و اسلامگرایان جامعه ایرانی را فلج کرده بود و ملت ایران نتوانست به دفاع همه جانبه و تمام قد از کردستانش برخیزد. امروز ملت ایران یک پوزش تاریخی به کردستان بدهکار است و این بدهی با همبستگی کامل (همانند زلزله کرمانشاه) و عکس العمل نشان دادن نسبت به سرنوشت مردم و هر موئی که از سر یک کرد کم  شود، می تواند بازتاب یابد.

ایران خانه مردمان این کشور است که به اشغال اسلامگرایان درآمده و در 40 سال گذشته هیچ گروه، طبقه، قشر و قوم و قبیله و تباری از گزند اسلامگرایان حاکم در امان نمانده است. حکومت اسلامی با اعدام های جدید و حمله به مقر احزاب دمکرات کردستان، به ملت ایران اعلام جنگ داده است.

حمله به کرد و کردستان، حمله یه تک تک شهروندان ایران و تهاجم علیه جامعه ایرانی توسط اسلامگرایان حاکم است. ما باید تمام قد علیه این رژیم درنده خو بپا خیزیم. چراکه این نظام ددمنش و خونخوار اسلامی، راهی جز انقلاب برای ملت ایران باقی نگذاشته و ما نباید از پذیرش این واقعیت بگریزیم!

هدف بی واسطه ما آزادی ایران و ایرانیان از سلطه استبداد و دیکتاتوری می باشد. در اینراه، حفظ موجودیت ایران و همبستگی و خوشبختی مردمانش در راس همه مطالبات ما قرار دارند. برای پیشگیری از احیاء نظام های استبدادی و گذشته گرا، بکوشیم تا انقلاب آتی با سرشت ارزش های والای ایراندوستانه، انسانی، آزادیخواهانه، لائیک دمکراتیک و سوسیال عجین شود.

سخن آخر؛

جنایت حکومت اسلامی در قبال اعدام فرزندان دلاور ایرانزمین، حمله به احزاب دمکرات کردستان، کشتار کنشگران سیاسی، دستگیری و زندانی کردن کنشگران سیاسی و مدنی محکوم را محکوم کرده و چون روز روشن است که؛

ملت ایران این اقدامات بربرمنشانه رژیم اسلامی و دست اندرکاران نظام را بی پاسخ نخواهد گذاشت. چنین باد!

یاد جانباختگان شنبه سیاه گرامی باد.

سرنگون باد حکومت اسلامی!

Bild könnte enthalten: 10 Personen, Text und im Freien

 

http://www.tribuneiran.org/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%…

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.