رفتن به محتوای اصلی

سپاسگزاری ِ دولتی
22.06.2018 - 02:29

به گزارش رسانه‌های ایران، نوبخت در کنفرانس خبری هفتگی خود گفت: «از علی کریمی به خاطر راه انداختن کمپین گران نخریدن کالاها تشکر می‌کنم، اقدام او قابل قبول است، وی فرد محترمی است که باشگاه سپیدرود رشت را خوب اداره کرد».
نوبخت افزود: «تولید و فروش خودروها افزایش یافته است اما باز هم می بینیم قیمت خودرو بالا می رود، این کمپین در این مورد خاص خوب است».
این در حالی است که پیش از آن علی کریمی صبح سه‌شنبدر دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، احضار علی کریمی پس از انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش صورت گرفت که در آن مردم ایران را به تحریم کالاهای گران قیمت دعوت کرد.
بنا بر این گزارش‌ها کریمی با چهره‌ای ناراحت در دادسرا حاضر شد و بعد از مدتی هنگام خروج نیز با همین وضعیت دادسرای فرهنگ و رسانه را ترک کرد. ظاهرا کریمی به خاطر پست‌هایی که در اینستاگرام منتشر کرده است به دادسرا احضار شده و قرار است طی روزهای آینده در خصوص انتشارات خود در صفحه شخصی توضیحاتی را ارئه کند.
علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و بهترین بازیکن فوتبال پیشین آسیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مردم ایران خواست با یکدیگر متحد شده و در اعتراض به روند گرانی‌ها در این کشور، کالای گران نخرند.

علی کریمی که صفحه اینستاگرامش بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد، بارها مطالبی با مضامین اجتماعی و سیاسی منتشر کرده و به انتقاد از روند حاکم بر ایران و سیاست‌های رژیم این کشور پرداخته است.

او در آخرین پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «لطفا همتون این پست بزارید توی پیجتون... بیایید تا ۱ ماه چیزی از بازار نخریم نه طلا نه ماشین نه هر چیزی که گرون شده.. بیایید واسه یه بار همه با هم اتحاد پیدا کنیم و چیزی نخریم مثل بقیه کشورا که چیزی گرون میشه نمیخرن تا مجبور بشن جنسا رو ارزون کنن.. ایرانی هستی این پست رو بزار.. همتون حمایت کنید تا دست دلال و دزدا ببره از این مملکت..»

تعداد کسانی که صفحه علی کریمی را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، از تعداد فالورهای صفحات همه مقامات ایران، از جمله رهبر و رئیس‌جمهوری این کشور نیز بیشتر است. صفحه رهبر ایران ۲ میلیون و صفحه رئیس‌جمهوری این کشور ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار فالور دارد.

در روزها و ماه‌های گذشته قیمت کالاهای مختلف در ایران چندین برابر شد. علیرغم اعلام نرخ رسمی ۴۲۰۰ تومان برای دلار از سوی دولت، قیمت دلار در روزهای گذشته از مرز ۷ هزار تومان گذشت. براساس گزارش‌ها قیمت هر سکه بهار آزادی نیز به بالاتر از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

  

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیرعلی متولی
العربیة

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.