رفتن به محتوای اصلی

روحانی رنگ روز تودیع هزار و چهارصد را نخواهد دید!
06.05.2018 - 14:01

برهمگان روشن است که نظام و حاکمان دیکتاتوری از نخستین روزهای روی کار آمدن بعد فاجعه پنجاه و هفت و دقیقا برعکس گفته های خمینی که میگفت روحانیت هیچ چشم داشتی به مملکت داری ندارد!و تنها بایست در مساجد و مراکز دینی در پی هدایت و ترویج دین اسلام باشند،اما این روزها شاهد یک جنگ قدرت تمام عیار در درون نظام آن هم از نوع آخوند با آخوند هستیم.
اگر تمام این نزدیک به چهار دهه را مرور کنیم تنها دوره ایی که این قدر علنی و بی محبا به جنگ با نفر نخست قویه مجریه می آیند ،دوران ریاست جمهوری حسن فریدون می باشد!؟
سابقه نداشته در حکومت هزار فامیل آخوندی که پشت در پشت بایکدیگر دارای فرزند و به خودشان شجره هستند ،اینگونه تیشه به ریشه هم بکوبند آن هم از سوی بیت پدرخوانده به شکلی که یک کودک نیز به سادگی این تخریب رئیس جمهور را حس می کند.
یک شوی تلویزیونی در شبکه اول رسانه ملی که ملک شخصی پدر خوانده محسوب می شود،دو مجری روی سن آمده شروع به اشعاری می کنند و تمام وعده های حسن فریدون را به شکل اشعار طنز به سخره می کشند!
آیا اجرای چنین شوی و برنامه هایی این چنین که یقین بدانید تمام محتوای برنامه چندین و چند باره مرور می شود تا نظام به خطر نیافتد!عادی و بدون غرض ورزی به روی آنتن در ساعت پیک بیننده می رود؟
بدیهی است که این انتهای هدف گذاری بیت و شخص پسر پدرخوانده که سودای جایگزینی پدر را دارد نیست،زیرا با یک نگاه ساده به اتفاقات پیرامون در خواهیدیافت این هجم از هرج و مرج در بخش های مختلف عادی نبوده و با یک برنامه و هدف زمان بندی شده طراحی شده است.
مروری بر نواسانات بازار طلا و سکه ،دلار و سایر ارزهای خارجی که تغییرات آن از ساعتی به لحظه ایی رسیده است !بیانگر آن است که گروهی پشت پرده چنین بازار ها را دچار هرج و مرج برسانند تا میزان نارضایتی به بالاترین سطح رسیده و بااین هجم نوسان و فشار اقتصادی زمینه ساقط کردن دولت تدبیر و امید سهل و آسان خواهد شد.
در سوی دیگر عوامل بیت پدر خوانده و عروسک گردان اصلی یک مهره دست نشانده از زیر دستان و غلامان حلقه به گوش را مهیای ریاست جمهوری و میدان پاستور می کنند.
این طورکه از شواهد پیداست و با این فشار فزاینده ناشی ازفیلترینگ تلگرام و مشکلات اقتصادی ایجاد شده و روز به روز در حال افزایش است ،خود حسن کلید ساز و هواداران فریب خورده اصلاحات رنگ زمستان نود هفت را نخواهند دید! چه برسد خرداد هزار و چهارصد!!!!
آنچه مسلم است نفر بعد که از سوی بیت به پاستور می رود دو هدف را دنبال خواهد کرد .نخست مردم جامعه ایران شاید در چند ماه نخست روی کار آمدن مهره بیت دغدغه آزادی های اجتماعی را نداشته باشند!ولی بعد از گذشت چند ماه می بایست خود را مهیای یک جو گشت ارشادی و صد البته امنیتی کنند زیرا برای به قدرت رسیدن پسر پدر خوانده بایست اطلاعات سپاه،قرارگاه عمار،بسیج و کلیه جیره و مواجب بگیران حلقه به گوش ولایت پدر خوانده جو را آماده و محیای جاندازی باشند.
هر اتفاقی که رخ بدهد رژیم دست نشانده آخوندی از اصولگرا ،اصلاح طلب و غیره محکوم به نابودی هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
باشد که با ریشه کنی کامل رژیم سفاک آخوندی ایران عزیز نفسی دوباره کشیده و دوباره در مسیر قدرت و صلابت مردمان اش بدرخشد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

حمید جباری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.