رفتن به محتوای اصلی

سریالی آبکی ترکیه را تبلیغ می کند،جایگاه جاذبه های ایران کجاست؟
31.03.2018 - 14:44

دقیقا در تخصص رسانه میلی و برخی سینماگران بی هنر است که یک مجموعه که در یک نوبت با اقبال خوب مخاطب روبرو شده است!به اثر گند زده و با ساخت سری های بعدی موجب ریزش مخاطب شوند.
اصطلاح معروفی در سینماست بنام شلنگ در فیلمنامه که در این سری هم بخوبی نمود دارد،متاسفانه بغیر یکی از هنرمندان که می دانست حضور در این سری از محبوبیت و اعتبار کاری اش می کاهد ،انصراف خود را اعلام کرد.
دلیل نمی شود چون پایتخت یک خوب بود تا سری ده ساخته شود!مجموعه ایی که امسال بدلیل نبود سوژه و خلاقیت نویسندگان اش،یک مشت دیالوگ تکراری و بی مایه هیچ انرژی را به مخاطب منتقل نمی کند.
از دیدگاه تخصصی تصویربرداری هم بسیار ضعیف به نظر می رسد.اما تا دلتان بخواهد یکی از شهرهای جنوبی ترکیه را تبلیغ می کنند!؟
چه باند مافیایی بغیر سازمان هنری اوج وابسته به سپاه پشت پرده است که بجای معرفی نقاط ایران و ایجاد اشتغال برای نزدیک پانزده میلیون بیکار کشورمان شوند،نقش تریبون بخش توریسم ترکیه را ایفا می کنند.
خجالت آور است ترکیه سالی نزدیک چهار میلیون ایرانی را به خاک خود می کشاند و رقمی حدود هشت میلیارد دلار به جیب مبارک می زنند!
کم از کشور همسایه آسیب متوجه ایران نشده است،از ساخت سدهای پر تعداد به روی آب های جاری به سمت ایران که موجب خشکسالی دریاچه ارومیه و منابع زیرزمینی کشور شده است!نابودی صنعت نساجی ،هفت سال مداخله در سوریه و سود جستن از فضایی که منبع درآمد ایران می توانست به جیب مردم ایران برود ،اما ترک ها در اصطلاح به دلیل نادانی سران رژیم مفت بری می کنند.
این هم یکی از شاهکارهای سینماگران بی هنر و آلوده است که با یک سپایه ،یک دوربین و یک لوکیشن اجاره ایی به شعور بیننده توهین می کنند،و بجای نوآوری در شب عید پای جنگ و داعش را به مردمی که خیری از همه هزینه در این سو و آن سو ندیده اند!کمترین توقع شان در این روزهای بهار لبخندی برای فراموشی درد و رنج های گرانی و مشکلات معیشتی شان داشته باشند.
حال چه می شود که نویسنده وابسته به سپاه چنان جریانات این مجموعه را به مدافعین بشار اسد و داعش ربط داده است ،از تخصص سینماگران رابطه ایی این صنعت در ایران است.
اگر یک مدیریت دلسوز و وطن پرست در این صنعت وجود داشت ،بجای سرازیر نمودن ارز به جیب ترک به معرفی نقاط زیبا و بکر ایران عزیز مبادرت می ورزیدند......

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

حمید جباری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.