رفتن به محتوای اصلی

درباره آخرین خیال پردازی مضحک آمدنیوز
26.12.2017 - 20:58

1- ارتباط خانوادگی تنگاتنگی که ارگان فارسی زبان "تشکیلات ملی استخبارات ترکیه" - میت - مدعی است خانم ندا امین با اینجانب در ترکیه داشته ؛ فراتر از ارتباط معطوف به حمایت و مشاوره حقوقی که اینجانب با هر یک از هموطنان پناهجو داشته ام نبوده ؛ همانگونه که چه در مقطع سکونت در ایران و چه در ترکیه و حال در اروپا هر یک از هموطنان ، نیازمند کمکی که در توانم است باشند ؛ از انجام آن دریغ نمیکنم در مورد خانم ندا امین نیز از همین قاعده پیروی کرده و در دو مقطع به ایشان کمک فکری در حد مشاوره حقوقی داده ام.
تمام آن "ارتباط تنگاتنگ خانوادگی" همین بوده است. البته نیک میدانم که ذهن بیماری چون #پسر_زم نه توان هوشی و نه صلاحیت اخلاقی درک چنین مناسبات وطندوستانه و هموطن دوستانه ای را ندارد!
2- تا جاییکه اخیرا مطلع شده ام خانم ندا امین به هنگام اقامت در ترکیه در بهار گذشته مدتی برای "آمدنیوز" به عنوان خبرنگار کار کرده و از #پسر_زم نیز حقوق گرفته است!
لذا فارغ از هرگونه داوری درباره سیل اتهاماتی که آمدنیوز به او نسبت داده است ؛ پرسش این است که شما خود کجای پروژه ادعایی تان درباره خانم امین قرار داشته اید و یا بهتر است بگویم او کجای پروژه شما قرار داشته است؟!
3- هیچگونه اطلاعی از دلیل و عنوان مشکل خانم امین با دولت ترکیه ، چرایی و نحوه انتقال او به اسراییل و دلیل بازجویی از او در اسراییل نیز ندارم و ایشان اساسا پس از انتقال به اسراییل تا چند روز اخیر که مجددا برای مشاوره به من مراجعه کرد ارتباطی با اینجانب نداشته است!
4- اتهام ارتباط با سپاه پاسداران به عنوان دلیل اخراج اینجانب از ترکیه و ارتباط مستقیم با شخصی بنام سردار رضا روشن نیز که البته از سوی این ارگان فارسی زبان میت ترکیه و برخی دیگر از رسانه های پان ترک و تجزیه طلب ایرانی مستقر در آنکارا نظیر آرازنیوز و گوناز تی وی ، همچنین روزنامه امنیتی وابسته به شخص رجب طیب اردوغان - ینی شفق- مسبوق به سابقه است ؛ آنقدر مضحک بوده و در عین حال مستندا به آن پاسخ داده شده است که دیگر جز پوزخند و دعا برای شفا و رها شدن پسر زم و سردبیرش از چنگ بنگ واکنش دیگری نمیتوانم داشته باشم.
در این زمینه قویا از آمدنیوز میخواهم هر گونه سند ، مدرک و یا حتی قرینه ای که موید ادعاهای خود درباره اینجانب باشد را در اسرع وقت منتشر سازد.
فقط بدین مقدار بسنده میکنم که من در زندگی ام تنها یک رضا روشن می شناسم و او هم شاعر طنزپرداز و زندانی سیاسی سابق جنبش سبز است!
در پایان مجددا دعا میکنم روزی روح الله خان زم نیز از چنگ بنگ و وابستگی های امنیتی حاصل از آن نجات یافته بتواند به جامعه بازگشته زندگی آبرومندانه ای در پیش گیرد!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

پیمان عارف

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.