رفتن به محتوای اصلی

کناره گیری از "گروه همکاران" تارنمای "ایرانگلوبال"
23.12.2017 - 23:33

 

نزدیک به یکدهه از همکاری با تارنمای ایرانگلوبال گذشت و افت و خیزهای زیادی در طول این سال ها تجربه شد. تارنمای "ایرانگلوبال" در تاریخ دهساله خود بستری برای جولاندهی فاشیست های قوم پرست باز کرد تا فضای جامعه سیاسی را آلوده سازند.

البته فرصتی هم فراهم شد تا مواضع سیاسی  نمایندگان ارتجاع منطقه (حکومت اسلامی، ترکیه و شیوخ عرب) توسط کنشگران سیاسی از خاستگاه ایراندوستانه و لائیک دمکراتیک، افشاء شود.

همکاری با تارنمای "ایرانگلوبال" بر مبنای منشور (در باره ما) در سایت آغاز شد. سایت سال ها بشیوه مشارکتی اداره میشد و اکنون مشی "دلبخواهی" جایگزین سبک کار پیروی از یک سیاست مدون را گرفته است.

 به استناد مصوبه "در باره ما"، سایت می بایستی "مدافع یک جمهوری سکولار دمکرات در ایران فردا" باشد و "حول مهمترین مسایل جنبش دمکراسی خواهی" متمرکز گردد.

تارنمای ایرانگلوبال خارج از سیاست های مورد توافق به جدل های شخصی سقوط کرده و این "بی سیاستی"، خود پیامدهای سیاسی بدنبال خواهد داشت.

از آنجا که من با سیاست های شخصی موجود سایت نه موافقت دارم و نه همکاری می کنم؛ دلیلی ندارد که نامم در میان همکاران سایت باشد. من همچنان نسبت به مسائل جاری جامعه ایرانی و راه برون رفت از منجلاب حکومت اسلامی به  روشنگری های سیاسی ادامه خواهم داد. من ارتباط خود را همچنان با این تارنما که محصول کار جمعی تعدادی زیادی از عزیزان بوده، حفظ می کنم و از آن بعنوان تریبونی سیاسی جهت همبستگی ملی سکولار دمکراتیک جامعه ایرانی، سرنگونی حکومت اسلامی و برقراری یک جمهوری لائیک دمکراتیک در ایران کمک می گیرم.

با احترام

اقبال اقبالی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.