رفتن به محتوای اصلی

مبارزه با فساد
13.11.2017 - 20:00

ضرب المثل هیچ گربه ایی برای رضای خدا موش نمی گیرد را بعد مصاحبه علی کریمی در مورد آشفته بازار فوتبال و بیانیه سراسر دروغ فدراسیون فوتبال در ذهن مرور کنیم!نتیجه گیری اش این است کدام انسان عاقلی حاضر است این همه تقلا کند تا بقول خودشان در انتخابات فدراسیون رای بیاورد و به ریاست فوتبال دست پیداکند و آن همه فشار و استرس را هم به جان بخرد !باهزاران مشکل دست و پنجه نرم کند پاسخ انتقادات و مقامات بالادست باشد،دست آخر بی مزد و بی منت؟!بی حقوق و مزایا؟!
نه جناب آقای سردار مهدی تاج شاید این فکاهی و طنز زا برای کودک خردسال هم مطرح کنید ،ساعت ها به حرف هایتان می خندد،شاید بقول احمدی نژاد باهمان پول یارانه که پربرکت است شکم زن و بچه هایتان را سیر می کنید؟! نخواهید که مردم و اهل تفکر حرف های شما و دارو دسته یتان را باور کنند.مگر نمی گویید شما صادقانه و عاشقانه کار می کنید و هدف تان تنها خدمت است!بس چه خوب است در یک مناظره تلویزیونی در مقابل دیدگان میلیون ها مخاطب به هفت سوالی که علی کریمی در رسانه ها مطرح نمود پاسخ دهید تا مردم بدانند چه کسی خادم است و چه کسی خیانت کار است!
آری مردم چگونه باور کنند شما بدون حقوق خوردوی گرانقیمت سوار می شوید ،از کدام ارث و میراث پدری صاحب پاساژ بلور و کریستال در میدان شوش شده اید و چند ملک و چند فروشگاه را از کجا آوردید اید؟بنابر ادعای خودتان شما بیشترین زمان را برای مدیریت فوتبال صرف می کنید !برای مردم هم تشریح کنید از کدام زمان و انرژی برای بیزینس و شغل دوم خود بهره می برید؟
بیاید مردانه اگر راست می گویید همه چیز را روی دایره بریزید ،بگویید سردار عزیزالله محمدی و پسرش با جعفری نماینده آل اشپورت در دبی بر سر قرارداد توپ های لیگ برتر زد و بند انجام نداده اند!
از لباس های آل اشپورت که به تیم های ملی رسید سخن بگویید اینکه چه افرادی سود بردند!لیگا هم که مارک درجه سه بود را چه کسی به فدراسیون تحمیل نمود؟
جیووا را فراموش نکنید که قرار بود لباس درجه یک تولید ایتالیا تحویل ملی پوشان بدهند ،دسته آخر کارگاه تولیدی شان در شیراز و منیریه افتتاح شد.
راستی اگر می خواهید علی کریمی را به چهار میخ بکشید لیست افراد سئول نشینی که پاداش جام جهانی به نامشان درج شده را رسانه ایی کنید!
لیست و مفاد قرارداد کی روش و دستیارانش را فاش کنید تا کریمی و منتقدان سرجایشان بنشینند!
چرا نباید تیم ملی یک زمین چمن استاندارد برای تمرین داشته باشد که برای برپایی هر اردویی مانند بی خانمان ها التماس زمین پژوهشگاه نفت که ابعاد کوچکی دارد را بکنید ،و یا به اردوهای خارج کشور بروید؟راستی رابط و هماهنگ کننده این اردوها چه کسی است؟
کی روش که می گویید بازی روسیه و توگو را با ارتباط شخصی خود فراهم کرده است!پس کمیته روابط بین الملل فدراسیون برای چه وظیفه ایی حقوق دریافت می کنند؟!
شما به صراحت در رسانه ها اعلام می کنید سرمربی تیم ملی(رئیس کی روش)بخاطر تاخیر 3روزه دستمزدش عصبانی است و مصاحبه آتشین انجام می دهد!پس شما و تیم اقتصادی تان چه کاره اید که در خزانه فدراسیون پولی نیست؟!شما بر مسند فدراسیونی هستید که ورزش اول دنیاست و اسپانسرها برای دیده شدن برای ورود به فوتبال سر و دست می شکنند،اگر شما رئیس فدراسیونی کم اهمیت بودید که وا مصیبت می بود.
فرض بفرمایید آن 12میلیون دلار کمک فیفا به تیم های حاضر در جام جهانی به این زودی ها به خزانه نرسد،آن وقت تکلیف چیست؟باید دست روی دست بگذاریم و به همین دیدارهای تدارکاتی با تیم های درجه 2-3بسنده کنیم!
همه دوستداران تیم ملی بخوبی می دانند امروز که حدود 72ساعت از اظهارات علی کریمی گذشته است،اگر 720روز هم بگذرد نه خبری از شفاف سازی است و نه مناظره ایی رو در رو شکل خواهد گرفت!!
بنابراین هیچ کس راضی نیست شما بی حقوق و مزایا برای فوتبال وقت می گذارید ظلم در حق زن و بچه هایتان است.استعفاء بدهید و خانواده برسید تا مردم عذاب وجدان نداشته باشند و راحت سر به بالین بگذارند....

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

وحید فرخنده خوی فرد

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.