رفتن به محتوای اصلی

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به دلیل نداشتن کرایه از سفر به یزد بازماند
29.09.2017 - 08:36
تفسیر از:
اقبال اقبالی

***********************

به گزارش فردای هرمزگان، سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، ضمن تأیید این خبر افزود: در این‌یک هفته تمرینات خوب و قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ خود را برای شکست تیم ایفا اردکان یزد آماده کرده بودیم.

حمیدرضایی با اشاره به اینکه پس از پیروزی هفته گذشته بازیکنان هم‌قسم شده بودند تا نماینده یزد را شکست داده تا در ادامه فصل بتوانیم به جایگاه مناسبی در لیگ برتر دست‌یابیم، اضافه کرد: سه‌شنبه‌شب سرپرست تیم به محل تمرین آمد که از وی زمان حرکت به یزد را جویا شدم که وی اعلام کرد تاکنون شرایط و منابع مالی برای اعزام مهیا نشده و در حال رایزنی برای برطرف کردن مشکل هستم.

وی ادامه داد: طبق روال هرساله برای سفر به یزد با کرایه اتوبوس صبح یک روز مانده به مسابقه راهی این شهر می‌شدیم اما روز گذشته(5 مهرماه) تا ساعت یک ظهر هرچه منتظر ماندم خبری از حرکت نشد که با سرپرست تیم تماس گرفتم که وی اعلام کرد به دلیل عدم تأمین منابع مالی نمی‌توانیم به این سفر برویم که واقعاً این جمله برایم باعث تعجب بود.

رضایی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس از ابتدا با بازیکنان و کادرفنی بومی راهی مسابقات شده و هرساله بازیکنان زیادی را به این رشته معرفی می‌کند، خاطرنشان کرد: کرایه اتوبوس رفت‌وبرگشت به یزد در حدود 25 میلیون ریال بود که با هزینه اقامت این سفر کمتر از 50 میلیون ریال برای باشگاه شهرداری بندرعباس هزینه در برداشت.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس بابیان اینکه حتی بازیکنان حاضر بودند اگر هزینه بنزین شان داده شود با ماشین شخصی راهی یزد شوند، عنوان کرد: متأسفم که این امر محقق نشد و درحالی‌که اعضای تیم فوتبال شهرداری با آن تعداد با پرواز به سفر می‌روند اما تیم ساحلی انگار عضوی از باشگاه نبوده و حتی حاضر نیستند برای سفر اتوبوس تأمین کنند!

وی با اشاره به اینکه سخت‌ترین شب زندگی‌ام را سپری کردم، افزود: درحالی‌که طی هفته جاری فرزندم در بیمارستان بستری بود اما به عشق تیم ساحلی و هم‌قسم شدن بازیکنان بر سر تمرینات حاضر و تمامی تمرکز خود را برای شکست تیم یزد به کاربستیم که متأسفانه با این حادثه انگیزه تمامی عوامل تیم از بین رفته است.

رضایی بابیان اینکه به‌واقع تیم ساحلی شهرداری بندرعباس کسی ندارد و در فدراسیون فوتبال هم حمایتی نمی‌شویم، اضافه کرد: در دیداری که بنده محروم شدم، نماینده مسابقه و بازیکنان تیم حریف همگی از شهر رودسر بوده و درحالی‌که محروم بودم و در جایگاه حضور داشتم نماینده به‌راحتی با نوشتن اینکه بنده جو بازی را برهم زدم که فیلم مسابقه موجود است و مشخص است هیچ کاری نکرده‌ام به‌راحتی باشگاه جریمه شد و کسی حتی اعتراض هم نکرد تا نشان دهد هیئت فوتبال هم نگاه ویژه‌ای با ما ندارد!

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه مجموع قراردادهای تیم فوتبال ساحلی 300 میلیون تومان است و تاکنون بازیکنان در این فصل کمتر از 10 درصد دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: اعضای کادرفنی در این دو سال هنوز روی‌هم‌رفته 10 میلیون تومان هم دریافت نکرده‌اند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.